AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Del Skrevet 24. september 2014 Hvilke rute fikk dere? Hvordan var sensor? Er takknemlig for alle tips:) Anonymous poster hash: 5824e...10d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #2 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg fikk bykjøring og en tur ut mot Høvåg. Kjørelæreren var en svær kar, men veldig snill. Jeg hadde noen feil, men han så at jeg var flink til å kjøre bil, så fikk lappen. Kommer faktisk litt an på kjørelærer du får har jeg skjønt på vennene mine. Det eneste er om du får "Strykejernet" fra UFO kjøreskole. Men tror hun har sluttet siden jeg hadde oppkjøring Anonymous poster hash: 3b04c...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RavN Skrevet 27. september 2014 #3 Del Skrevet 27. september 2014 Hvilke rute fikk dere? Hvordan var sensor? Er takknemlig for alle tips:)Anonymous poster hash: 5824e...10d Jeg hadde den beryktede strykejernet, ei utrolig koselig dame. Tur til justvik og inn til byen. Daua bilen ett par ganger, kjørte litt for fort. Samt noen andre små feil. Men besto jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RavN Skrevet 27. september 2014 #4 Del Skrevet 27. september 2014 Kjør etter boka. Så fikser du det og hold nervene under kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå