Gå til innhold

Skal jeg gjøre det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er frustert. Har ikke hatt sex med samboeren på nesten en uke. Jeg har tatt initiativ de to siste kveldene (og er generelt alltid klar for sex), men han har ikke hatt lyst. Greit nok det. Nå i stad hadde vi sex på sofaen før han skulle på trening. Ett minutt med slikking, to minutter i misjonæren og jeg oppå han til han kom etter 1-2 minutter. Føler det var sex som handlet kun om han, og for meg opplevdes det bare frustrerende etter en stund uten.. På toppen av det hele begynte han å prate om hvordan det var og komme etter litt tid uten sex mens han kledde på seg. Jeg kom ikke.

Etter han kommer hjem og har spist har jeg lyst til å dra han med inn på soverommet. Jeg vil ha lenger sex, jeg vil slikke han på steder han ikke har litt slikket før, være litt røff, vise at jeg vil ha han. Ha mer lidenskap, kjenne at han vil ha meg. Rett og slett ha sex lenge nok til at vi kanskje har en litt ny opplevelse uten så mye fokus på orgasme (kanskje i 20 min). Er dette litt urealistisk mtp at han kommer fra trening og vi hadde sex for et par timer siden? Burde jeg vente til det "passer bedre"..?

Noen råd? Han kommer hjem om en time.



Anonymous poster hash: 850f0...a10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å ta initativet. Fortsett om han ikke klager, om det ikke passer så er det forståelig nok og du kan prøve igjen i morgen elns :)



Anonymous poster hash: 6a13f...99f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo umulig å forutse, men det er jo bare å prøve seg!

De fleste takler et par runder iløpet av dagen tørr jeg påstå.. Du kan jo

for. eks ta regien å beordre han til å sende deg til himmels :Hehe: Få han tent

før han rekker å tro at han ikke orker sex! (Men orker han ikke så må jo

det selvfølgelig respekteres!)

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Føler noen ganger at han har bestemt seg for at han ikke har lyst på forhånd, og at jeg er helt sjanseløs når jeg prøver. Skulle gjerne hatt et supertriks når det kommer til forføring, noe jeg visste han virkelig tente på. Er redd for å være for dominerende også, i tilfelle han ender opp med å ha sex med meg uten å være helt "med" (har skjedd). TS



Anonymous poster hash: 850f0...a10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta initativet. Fortsett om han ikke klager, om det ikke passer så er det forståelig nok og du kan prøve igjen i morgen elns :)

Anonymous poster hash: 6a13f...99f

Sant. Jeg blåste det nok litt opp isted, ble litt lei når det var alt, etter lenge ute. Skal ta initativet etterpå, selv om jeg egentlig tviler på at han har lyst.

Anonymous poster hash: 850f0...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Føler noen ganger at han har bestemt seg for at han ikke har lyst på forhånd, og at jeg er helt sjanseløs når jeg prøver. Skulle gjerne hatt et supertriks når det kommer til forføring, noe jeg visste han virkelig tente på. Er redd for å være for dominerende også, i tilfelle han ender opp med å ha sex med meg uten å være helt "med" (har skjedd). TS

Anonymous poster hash: 850f0...a10

Hvis du føler han har bestemt seg på forhånd, kanskje er det en idè å hinte mer frampå i starten istedenfor å gjøre det helt åpenbart fra første stund hva du vil (hvis det er dette som er tilfellet hos dere). På denne måten gir du ham muligheten til å faktisk bli skikkelig kåt før han trenger å "ta valget" mellom å ha sex eller ikke ha sex. Det er enkelt for ham å si nei dersom han ikke er kåt. Det er derimot kanskje litt vanskeligere å si ja, fordi man ikke er komfortabel med å avbryte midt i akten fordi man merker at lysten ikke er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...