Gå til innhold

Ynglealder - hvor stort problem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Wow! På samme måte som det er flest kvinner som er borte fra jobb i kvinnedominerte yrker, altså. Lurer på hvordan det kan ha seg til. Anonymous poster hash: 34816...7a5

Jeg forstår ikke helt poenget med svaret ditt - jeg bidrar ihvertfall med noe relevant i tråden, og kan ikke helt se at du gjør det samme? Jeg sa forøvrig ikke flest menn. Jeg sa mennene, da det faktisk ikke har skjedd ennå at noen av kvinnene jeg arbeider med har fått barn, selv om vi er i 'ynglealder' alle sammen. Men du leste sikkert at jeg jobber i en verstingbransje, hvor det faktisk er ganske uvanlig at menn tar permisjon i det hele tatt. Med tanke på at kvinner ikke kan unngå permisjon på samme måte, skulle man tro at man var ganske uønsket som arbeidstaker i min alder, men det er altså ikke tilfellet.

Anonymous poster hash: cb8c6...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke dere som opplever at det er et stort problem med fravær hos småbarnsmødre. Hos oss er det flere av småbarnsmødrene som er i permisjon i en liten del av stillingen sin, men er ellers blant de som jobber hardere og sitter lengre enn andre når de først er på jobb. Jeg har færre sykedager enn flere av mine kollegaer, til tross for at jeg er den eneste som har småbarn og er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke dere som opplever at det er et stort problem med fravær hos småbarnsmødre. Hos oss er det flere av småbarnsmødrene som er i permisjon i en liten del av stillingen sin, men er ellers blant de som jobber hardere og sitter lengre enn andre når de først er på jobb. Jeg har færre sykedager enn flere av mine kollegaer, til tross for at jeg er den eneste som har småbarn og er gravid.

Da er nok du unntaket heller enn regelen, er jeg redd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok du unntaket heller enn regelen, er jeg redd...

Hva baserer du dette på?

Anonymous poster hash: 70afe...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jobben min selv om jeg fortalte at jeg hadde en 2 åring. Da jeg ble gravid igjen nå, sa sjefen smilende at det hadde de bare regnet med når de ansatte ei på 26 år med ett barn. Alle er ikke like ille heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...