AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #21 Skrevet 25. september 2014 Jeg tror veldig sjelden det er barna som er problemet i sånne saker, men det å opprettholde kontakten med ekspartner. Er det store svik og mye betent i bunn er det av og til nesten ikke noe annet valg med å bryte helt. Tror ikke barn har det noe bra hvis ikke foreldrene har det noe bra. Går man fra hverandre og flytter vekk har man allerede sviktet barna voldsomt, og ingen løsning på dette vil være en fullgod løsning uansett hvordan man vrir og vender på det. Anonymous poster hash: 41a0a...e7e 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #22 Skrevet 25. september 2014 Slayer-fedre, ass... Anonymous poster hash: 1d201...421
absinthia Skrevet 25. september 2014 #23 Skrevet 25. september 2014 Takk for rådet.fyren vil unngå barna så mye han kan.han bli bare irritert hvis j informere ham om barnas skolearbeid,han ville gi bort foreldreansvar men familiekontor fra rådet ham.jeg har ingen tror på at han noen ganger vil kontakte barna.stakkars barna mine.han kaster alle barnas og mine bilder fra barna var født til vi skilte lag.nå har jeg ikke baby bilder til barna. Så forbannet på ham. Nav.bruker opptil 1 år til å behandle en bidrag sak.Anonymous poster hash: 50fc1...41a Da skal du bare la ham steke i sitt eget fett. Om noen år våkner han kanskje og innser at han har tatt noen utrolig dumme valg. Nå kan du konsentrere deg om at du og barna skal ha det bra, uten å kaste bort energi på ham. Har dere annet nettverk? Hvordan står det til med besteforeldrene på hans side, - er de interessert i å ha kontakt med barnebarna? For min del synes jeg at han høres ut som om han har en psykisk sykdom ( i tillegg til at han er en tosk).
absinthia Skrevet 25. september 2014 #24 Skrevet 25. september 2014 Jeg tror veldig sjelden det er barna som er problemet i sånne saker, men det å opprettholde kontakten med ekspartner. Er det store svik og mye betent i bunn er det av og til nesten ikke noe annet valg med å bryte helt. Tror ikke barn har det noe bra hvis ikke foreldrene har det noe bra. Går man fra hverandre og flytter vekk har man allerede sviktet barna voldsomt, og ingen løsning på dette vil være en fullgod løsning uansett hvordan man vrir og vender på det. Anonymous poster hash: 41a0a...e7e Man tar alltid vare på sine barn først og fremst, selv om en har sårede følelser og har opplevd svik og annet. Man har alltid et annet valg enn å bryte kontakt med sine egne barn.
Gjest C'est la vie:) Skrevet 25. september 2014 #25 Skrevet 25. september 2014 Du virker som en veldig god mor som ønsker at barna skal ha det bra. Du må ha vært veldig sterk for å takle denne situasjonen på en så bra måte. At far ikke ser sine barn er noe han kommer til å tape masse på. Jeg ville anbefalt deg å konsentrere deg om dine, og ikke bruke noe tid på barnefaren. Meni forhold til det du fortalte om at han skylder deg penger for barnebidrag. Finnes det ingen muligheter for at dette kan bli trekt automatisk, eller at noen kan passe på at du får pengene til barna? (Spør dere andre på KG). Kan ikke være lett når en ikke vet hvilken økonomi man har fra måned til måned for barna sine.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #26 Skrevet 26. september 2014 Jeg tror veldig sjelden det er barna som er problemet i sånne saker, men det å opprettholde kontakten med ekspartner. Er det store svik og mye betent i bunn er det av og til nesten ikke noe annet valg med å bryte helt. Tror ikke barn har det noe bra hvis ikke foreldrene har det noe bra. Går man fra hverandre og flytter vekk har man allerede sviktet barna voldsomt, og ingen løsning på dette vil være en fullgod løsning uansett hvordan man vrir og vender på det.Anonymous poster hash: 41a0a...e7e Far og barna har det fin når de er sammen og barna vil jo til ham.derfor ønsker jeg at han holde kontakt med barna,men det bli bare mindre av den delen som tiden går.Anonymous poster hash: 50fc1...41a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #27 Skrevet 26. september 2014 Du virker som en veldig god mor som ønsker at barna skal ha det bra. Du må ha vært veldig sterk for å takle denne situasjonen på en så bra måte. At far ikke ser sine barn er noe han kommer til å tape masse på. Jeg ville anbefalt deg å konsentrere deg om dine, og ikke bruke noe tid på barnefaren. Meni forhold til det du fortalte om at han skylder deg penger for barnebidrag. Finnes det ingen muligheter for at dette kan bli trekt automatisk, eller at noen kan passe på at du får pengene til barna? (Spør dere andre på KG). Kan ikke være lett når en ikke vet hvilken økonomi man har fra måned til måned for barna sine. Takk for gode ord.når man kommer bort i situasjon må man være sterk for barna.jeg er også utslitt av og til.bruker for mye energi til å tenke på hans svikt til barna. Nav.kan ikke trekke mer lønn av ham.Anonymous poster hash: 50fc1...41a
Peter007 Skrevet 27. september 2014 #28 Skrevet 27. september 2014 (endret) . Endret 6. november 2014 av Peter007
Gjest vian Skrevet 5. november 2014 #29 Skrevet 5. november 2014 Barnet har bursdag igjen.ikke ett pip fra far selvom han ble minnet om det.for ett menneske!farsdag snart,Bør barna sende en gave?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #30 Skrevet 5. november 2014 Barnet har bursdag igjen.ikke ett pip fra far selvom han ble minnet om det.for ett menneske!farsdag snart,Bør barna sende en gave? Hvis barna har hatt tradisjon tidligere på å sende farsdagsgave så kan dem godt det. Kanskje far tenker seg om og tar kontakt? Anonymous poster hash: 3b9b2...0c2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #31 Skrevet 5. november 2014 Slike burde kastreres og sendes til en øde øy uten forbindelser til fastlandet. Så kan de gåtte seg der og se hvor store tapere de er i livet sitt. Når de ikke engang kan ta seg av barna sine, da er de ikke levedyktige på noen måte. Anonymous poster hash: 22196...723 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #32 Skrevet 6. november 2014 Finnes dessverre mange slike drittsekker... min x ville ikke ha samvær med barna pga han skulle IKKE være "barnepike" for meg..Nå var han også selvstendig næringsdrivende så han betalte ikke bidrag eller.. Det beste du kan gjøre som mor er å slutte å fokusere på at far ikke har /vil ha samvær med barna det stjeler alt for mye energi- og den trenger du til å ta deg av barna og deg selv. Snakk aldri dritt om far til barna.. IKKE nevn han så sant de ikke tar det opp.. da prøver du alltid å finne hyggelige "unnskyldninger". Mine barn er dag voksne og vil iKKE ha noe med sin far å gjøre... Anonymous poster hash: bc7f1...318 1
Peter007 Skrevet 6. november 2014 #33 Skrevet 6. november 2014 Far til mine barn har ikke tatt kontakt med barna på 2 mnd.han sperrer barnas mobil nr så barna ikke får tak ikke ham.forrige gang måtte jeg be ham om kontakt med barna.det har Vært mange ganger sånn. Hva vil dere gjøre i min situasjon?forsetter å be eller later som han ikke esistere lenge.barna savner jo sin far.er så sliten av denne type far.i følgen avtalen skal han har barna 4-8netter pr.mnd.han. ,men gjennomsnitt er det en natt pr.mnd.han har gjort.det er vondt å se at barna savner sin far.han er nok surt fordi han må punge ut noen tusen lapp i bidrag for 3 barn.Anonymous poster hash: 50fc1...41a Hei det deres barn du mener så jeg etter vært når jeg leste ditt innlegg. Ja deres felles barn bør far følge opp. Uten at du forteller det virker det som om dere har hatt et samliv før et brudd. Når det nå er slik lurer jeg på hvordan bruddet var. Er det lenge siden ovs. Noe er galt om det er slik jeg forstår det. Et samliv og så brudd. Tre barn i forskjellig alder vil jeg tro. Har du TS.noen tanker om det bakenforliggende når det gjelder denne reaksjonen? Opprivende brudd f.eks? Og im det er lenge siden. Slik umiddelbart ville jeg prøvd innkalling til oppklaringsmøte hos familievernkontor el. Det er uvisst om far møter. Men poenget er å finne ut hvorfor det er en slik reaksjon så tross alt er så følelsesmessig. Trolig er reaksjoner mot deg og så går det også utover barna. Tenker dette kan være wn begynnelse. Det kan tenkes dere får skværet opp. Kanskje mest han. Da kan samarbeid gå bedre. Lykke til.
Gjest vian Skrevet 6. november 2014 #34 Skrevet 6. november 2014 (endret) Takk Peter. Endret 7. november 2014 av vian
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #35 Skrevet 6. november 2014 For en fyr! huff! Anonymous poster hash: 90c35...796
Vill&Vakker Skrevet 7. november 2014 #36 Skrevet 7. november 2014 Kjenner meg igjen i det du skriver og jeg har funnet ut at det er like greit at kontakten med far er liten. Jeg kunne kjempet for at han skal ha barnet så og så mye, men så lenge han ikke har noen indre motivasjon til å være sammen med barnet så tenker jeg at det er best at barnet er hos meg.. Dette har vært en prosess, og jeg har hatt en del tunge stunder i prosessen med å innse at barnet faktisk har en far som ikke bryr seg! Det er mindre og indre spørsmål om far, men merker at barnet er lei seg innimellom og jeg prøver da å oppfordre far til å hente i bhg og være sammen en stund. Det er bedre enn ingenting. På helg passer det ikke med samvær for da er det fest og moro som er fokus. Kan ikke fatte og begripe at det er mulig å "glemme" barnet sitt på denne måten.. Barnet blir kjempeglad når far kommer, springer og slenger seg rundt halsen.. hjerteskjærende.. men fest, ny dame og frihet er viktigere.
Gjest vian Skrevet 13. november 2014 #37 Skrevet 13. november 2014 Farsdagsgaven var levert og hang på døra hans, for barna turde ikke ringe på selvom de så at pappa var hjemme.barna gav beskjed og håpet han likte gaven og ønsket ham en fin dag. Barna fikk ikke noe pip fra faren.så trist for barna.
Gjest vian Skrevet 25. desember 2014 #38 Skrevet 25. desember 2014 Ikke en god jul ønsker til barna engang. For a man!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå