Gå til innhold

avstand og sølibatlivet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er i et avstandsforhold, og det er to måneder til jeg får se han. Men er seriøst helt gretten av å leve i sølibat :P what to do?

Om man bestiller noe fra kondomeriet, ser man hvor pakken kommer fra? :P

Er det noen som har avtalt med kjæresten sin om å ha lov til å ha ff? Hvordan ta det opp?

Anonymous poster hash: 89ef7...948

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri spurt om å få ha en fuckfriend, det er svært (!) stor sjanse for at han vil bli såret over et sånt forslag - de aller fleste liker å ha partneren sin for seg selv, selv om unntak selvsagt eksisterer.

Har bodd i et annet land enn min nåværende samboer, så vet hvor tøft et avstandsforhold er. Mitt tips: mye sexchat/prat, mye bildedeling og mye fingre/leketøy - kan LOVE deg at det blir hett når dere endelig sees. Første gang jeg var hjemme på helgebesøk under avstandsforholdet vårt hadde vi sex 15 ganger på under 48 timer. Det er worth the wait!

Skrevet

Ff høres ut som en dårlig ide, han vil antakeligvis oppleve det som utroskap eller oppfordring til utroskap.

Regelmessig og mye intim kontakt over internett er enkelt å gjennomføre i dag.

Anonymous poster hash: cf592...d9a
Skrevet

Hadde IKKE foreslått å ha sex med andre i hvert fall. Når det da er avstand inni bildet, så er jo gjerne forholdet litt ekstra sårbart i utgangspunktet, og da er det ikke særlig smart å åpne for sex med andre personer. For meg hadde det i hvert fall blitt helt feil.

Tror heller jeg hadde gått for bilder/film/skype.

Skrevet

Hvis du vil ha en annen mann er du nok ikke like investert som det du selv tror du er.

Ang pakken vil den komme anonymt og ingen vil tenke på hva som er inni.

Anonymous poster hash: cf9a1...6dc
Skrevet

Som de andre på forumet også sier, ville ikke anbefalt å åpne for "fuck friends". Tror dette kan bringe usikkerhet inn i forholdet. Er nok ingen som påstår at et avstandsforhold er veldig enkelt. Dette kan likevel være en mulighet å vise overfor ham og deg selv at dere virkelig er villige til å dedikere dere til forholdet og hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...