AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Nå er det en uke siden jeg tok angrepillen. Tidligere når jeg har tatt den har jeg blitt litt kvalm en dag eller to, så er det over. Denne gangen har jeg kun merket det på det hormonelle (oppi huet). Blir ikke sint, men kan plutselig bli helt nedstemt og begynne å gråte. Helst på kvelden når vi skal legge oss. Stakkars mannen, han skjønner jo ikke hva han har gjort galt, og han har jo egentlig ikke gjort noe galt heller. Når jeg er ferdig med å være lei meg så får jeg så utrolig dårlig samvittighet ovenfor mannen fordi jeg har lagd en scene og han stryker meg, sier jeg ikke skal være lei meg, og prøver å forstå - at jeg begynner å gråte igjen! Herregud. Er det noen her som har hatt det slik etter angrepillen? Hvor lenge sitter det i? Kjennes ut som om jeg egentlig skulle hatt en diagnose Anonymous poster hash: 64169...9ee
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 TS her..begynte nesten og gråte på jobb idag når jeg gjorde en arbeidsoppgave feil og sjefen ga beskjed på en helt normal og fin måte.. Kan ikke være normalt, dette?! Anonymous poster hash: 64169...9ee
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Ta en graviditetstest du. Angrepillen er bare 60% sikker, og virker ofte ikke i det hele tatt dersom den tas etter eggløsning. Anonymous poster hash: 9bfb4...fc4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Ta en graviditetstest du. Angrepillen er bare 60% sikker, og virker ofte ikke i det hele tatt dersom den tas etter eggløsning. Anonymous poster hash: 9bfb4...fc4 Er vel litt tidlig det, én uke etter? Håper for guds skyld den har fungert på meg Anonymous poster hash: 64169...9ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå