Gå til innhold

Så utrolig våt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg skal se på det som en forbannelse eller velsignelse at jeg alltid blir så utrolig våt! Jeg kan ikke kysse, starte foreplay eller suge kuk uten at jeg blir gjennomvåt i buksen.. Dette er selvfølgelig veldig flaut om jeg ikke er innenfor husets fire vegger og det begrenser sexlivet til meg og samboer med at vi ikke prøver noe nytt utenfor hjemmet (har aldri sex andre plasser) Er det noen som har det på samme måte som jeg? Og virker dette normalt?

Anonymous poster hash: a9fc1...b92

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laget ikke du innlegg om dette i går også? Spam.

Anonymous poster hash: 7ee51...303
Skrevet

Jeg ble også utrolig våt i dag...

Bor i Bergen. ;):vin:

• Liker 6
Skrevet

Hehe, nei meldte meg forsåvidt inn i kvinneguiden tidligere idag, så har ikke sett noe annet innlegg om akkurat detta temaet. Det er kanskje sant at det er alle gutters drøm, men det er jo ganske ofte et problem for meg selv.. Føler meg på en måte litt unormal og overdrevet våt mange ganger. Tusen takk for svar alle sammen :)

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for innlegg skrevet på dialekt.

Stjernesol, mod.

Skrevet

Det høres egentlig sykt hot ut :P

Anonymous poster hash: b1273...5ef
  • Liker 3
Skrevet

Sliter med det samme. Trenger bare foreplay for å bli tent mentalt, for fysisk er det vått i trusa etter to minutter. Jeg syns det er så flau, og jeg føler at det blir for lite friksjon. At jeg rett og slett er for vid når jeg blir så våt :( Dersom gutten ikke legger merke til det prøver jeg diskret å tørke meg nedentil før vi setter i gang, i håp om at han ikke skal merke det. Har ingen råd til deg TS, så jeg må nok følge med på denne tråden...

Anonymous poster hash: 64f0e...de5
  • Liker 1
Skrevet

Samboer sier han synes det er deilig og at han ikke helt skjønner frustrasjonen min rundt dette, men jeg føler også at jeg blir for vid når jeg blir så våt.. Og noen ganger merker jeg lite selv når det blir så vått! Iallefall betryggende å vite at jeg ikke er helt alene om dette 😃 TS

Skrevet

har samme "problemet" og må ofte finne andre stillinger for at det skal bli nok friksjon. jeg har ofte et håndkle eller noe liggende (som jeg bare bruker en gang så klart) som jeg kan tørke bor noe av det med, å det hjelper litt :P

han syns jo derimot det er skikkelig festlig at jeg tenner så mye :fnise:

Anonymous poster hash: ca5b5...4bb
  • Liker 2
Skrevet

Er bare å stramme når dere blir våt, det bruker å fungere.;) Merker jeg har blitt mere utvidet, fordi da jeg ble med nåværende kjereste, ble jeg helt fylt opp og masse friksjon selv om det var vått, siden han har stor pikk. Men nå føler jeg lite etter å ha blitt vant med stor pikk. Ser ut til at jeg må holde på han jeg er med nå resten av livet, for å kunne ha nytelse av penetrering.:(

Anonymous poster hash: 5ac5d...7d4

Skrevet

Ville nok egentlig sett på det som en velsignelse, hehe.

Jeg blir normalt våt av forspill osv, men når jeg suger kuk så renner det. Slår ikke feil!

Anonymous poster hash: 0498b...ee0
  • Liker 2
Skrevet

Dersom gutten ikke legger merke til det prøver jeg diskret å tørke meg nedentil før vi setter i gang, i håp om at han ikke skal merke det. Har ingen råd til deg TS, så jeg må nok følge med på denne tråden...

Hvorfor?? Det er utrolig hot og jeg tror nok så og si alle gutter er enige.

Å gjøre en dame så kåt og våt f.eks ute er utrolig deilig også :)

• Liker 2
Skrevet

Gutter tenner på når man blir søkkvåt!

Hvertfall gjør min det, men pleier ikke bli så dryppende våt..

Men noen ganger har jeg vært rennende, slik du beskriver, og det har kjæresten min elsket. Han digger når han bare kan kjøre pikken rett inn, istedet for å bruke 5 min på å åpne meg opp... Synes det er utrolig kjipt å måtte spe på med glidemiddel for å få den inn :(

Så tror du skal være glad for at du er som du er :)

Anonymous poster hash: ae14c...f63

• Liker 4
Skrevet

Ville nok egentlig sett på det som en velsignelse, hehe.

Jeg blir normalt våt av forspill osv, men når jeg suger kuk så renner det. Slår ikke feil!

Anonymous poster hash: 0498b...ee0

Samme her! Hilsen TS 😉

Skrevet

Jeg er veldig lik deg TS. Dessverre ikke noe som er enkelt å kontrollere, man må bare lære seg å leve med det. Det er i allefall det jeg har gjort.
Før syntes jeg det var ganske "ubehagelig" og kleint, men jeg fant ut at det er ikke noen av mennene jeg har vært bortpå som syns dette har vært en dårlig ting, heller tvert i mot :)

• Liker 2
Skrevet

Hehe, nei meldte meg forsåvidt inn i kvinneguiden tidligere idag, så har ikke sett noe annet innlegg om akkurat detta temaet. Det er kanskje sant at det er alle gutters drøm, men det er jo ganske ofte et problem for meg selv.. Føler meg på en måte litt unormal og overdrevet våt mange ganger. Tusen takk for svar alle sammen :)

Jeg kan bli utrolig våt slik du beskriver, har aldri skjønt hvorfor folk kjøper glidemiddel.

Men samtidig er jeg så heldig at jeg kan gå uten truse også uten at det renner nedover bena ;).

Anonymous poster hash: 03435...e03

Skrevet

Har det på samme måte. Blir jeg tent på noen i offentligheten kan det jo fort bli litt pinlig.... :fnise:

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg er veldig lik deg TS. Dessverre ikke noe som er enkelt å kontrollere, man må bare lære seg å leve med det. Det er i allefall det jeg har gjort.

Før syntes jeg det var ganske "ubehagelig" og kleint, men jeg fant ut at det er ikke noen av mennene jeg har vært bortpå som syns dette har vært en dårlig ting, heller tvert i mot :)

Slenger meg på Nosoul her.....Om dere føler det er i veien for dere selv, så skal jeg ikke si noe på det, men om dere er nervøse for at gutta skal misslike dette, tror jeg dere kaster bort dyrebar energi på feil ting :)

Jeg liker iallefall svært godt at damen blir lett våt.....Syntes det er spennede og tennende rett og slett. Så ikke bekymre dere for at mennene skal syntes det er ekkelt...for det tror jeg svært få av dem syntes.

Og de fleste menn holder i gjennomsnitt i 3-5 minutter med normal friksjon...om du/dere da er ekstra våt og litt friksjon forsvinner vil jo dette bare bidra til at han holder lenger og det er vel ikke et stort minus?

Jeg skjønner at tanken lett kan oppstå hos dere, men duverden å lite dere faktisk trenger å bekymre dere over noe slikt.

• Liker 1
Skrevet

I den settingen TS beskriver det, syns jeg overhodet ikke at det er flaut å være våt, men om jeg blir tent i andre settinger er det kjedelig å måtte ha med seg ekstra skift fordi det renner gjennom.. :rolleyes:

• Liker 1
Gjest Jon blund
Skrevet

Er jo bare deilig at jenten er utrolig våt, hvorfor er det så mange som syntes det er flaut. Skjønner det ikke:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...