AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Jeg har i et par måneder hadde vondt når jeg tisser, det kan være der ene dagen og borte dagen etter. Noen ganger er det lyst blod på papiret og litt i do. Men i går ble det plutselig så mye. Hadde vondt i magen, og kjentes ut som det brant i magen min. Og jeg tisset MASSE blod. Hele doen var rød. Og det dryppet blod når jeg var ferdig å tisse. I dag er det ingen blod og ingen vondt når jeg tisser. Hva skjer liksom? :-/ Noen med erfaring? Skal komme meg til og levere urinprøve hos legen, men gruer meg litt, for er der ingen infeksjoner så kan jo kreft være et alternativ. Jeg har et helt ok forhold til kreft, for jeg vet at kreft ikke nødvendigvis ender med døden. Men er litt nervøs selvom. Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 442c5...bac
annev Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Hei :-) har masse erfaring med å tisse blod.uiv hver gang, doskåla er helt rød.og får krampetrekninger i blære når jeg er ferdig å tisse.jeg får ikke noe forvasel i form av svie når jeg tisser.jeg kan en time eller to kjenne et ubehag i blæren:-) så ikke vær bekymret;-)
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Høres ut som uvi, men sjekk hos lege likevel! Vi hadde et tilfelle i familien med blod i urinen, da var det faktisk kreft, viste det seg. Personen er helt frisk nå. Uansett var det ikke sviing, eller vondt i det hele tatt, bare knall rødt i doskåla helt ut av det blå. Anonymous poster hash: ae46f...4f6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Det er litt forskjellig om man får synlig blod i urinen ved UVI. Om bakteriene har satt seg på en blodåre i blæra så får man fort blod i urinen, mye blod. Det kan også være nyregrus, det gir blod i urinen og kan også gi små UVI symptomer. Nyregrus er ikke nødvendigvis vondt som nyrestein. Anonymous poster hash: ef12a...851
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Leverte urinprøve og de sa at det var spor etter blod i urinen og et eller annet jeg ikke husker navnet på! Og da jeg sa at jeg hadde blødd så mye i går ble hun i skranken veldig overrasket, men det ble med det. Jeg fikk en kur med selexid! Får se om det blir bra igjen nå da! - Ts! Anonymous poster hash: 442c5...bac
annev Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Selexid får du ved urinveisinfeksjon:-) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå