Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ferier mange ganger i året feks til Thailand, i leiligheten Tyrkia, guttetur til USA ,ny bil,osv.

Blir særdeles kvalm når jeg leser under tekster som" fordi vi er hardt arbeidene å fortjener det...

Vi har aldri selv vert i syden, USA osv, har en oppgående bil, et hus under kontinuerlig oppussing, av de 2 ukene ferie vi hadde var en 1 uke på ferie i familie parker, bo på campinghytter, og en uke hjemme til husjobbing...

Men det finnes de som ikke eier et hus ( må leie) har gammel bil osv... alle kan være like hardt arbeidene, å alle fortjener å ha en ferie, men ikke alle er født med en sølvskje i munnen... så tenk folkens før dere legger ut bilder...

Anonymous poster hash: 68479...54b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet er ikke rettferdig. Det vil alltid være noen som har det verre enn en selv. Dersom man skulle tenke som deg, så kunne man strengt tatt aldri ha lagt ut noen bilder i det hele tatt.

Jeg tror at det er viktig å glede seg over det man har, i stedet for å tenke på alt det man ikke kan få. Det er forståelig at man kan bli lei seg av å se at andre har råd til ting man selv bare kan drømme om, men da er det bedre å velge å ikke vise oppdateringer fra vedkommende. Husk også på at Facebook ikke nødvendigvis viser hele sannheten. Bak fasaden ligger det gjerne mye som vedkommende velger å ikke vise.

• Liker 5
Skrevet

Hva slags bilder legger du ut da TS?

Bilder du ikke er fornøyd med av deg selv?

Den visna blomsten i stua?

De fleste vil vel velge et bilde av seg selv som de er fornøyd med, eller av et koselig blrd med nyplukka blomster?

Kan jo hende de vil dele gledene sine med vennene på face? Type "nå er jeg glad, for jeg har vært på ferie". Synes det er hyggelig jeg :)

Anonymous poster hash: c4305...5a2

Skrevet

Livet er blodig urettferdig, sånn er det med det meste. Skal folk la være å legge ut bilder av sine reiser, som de fortjener, fordi du ikke har råd til det? Det får være grenser til hensyn en skal ta.

• Liker 2
Skrevet

Og hvordan vet du faktisk at alle bare er "heldige"? Selvsagt finnes det da som har arvet penger og lever av det uten å jobbe for noe, men de er i liten minoritet.

De aller aller fleste har inntekten de jobber for og får ut av livet hva de putter inn. De skal ikke måtte skjule sin lykke bare fordi du ikke har oppnådd det samme.

Enten ta deg sammen og aksepter at noen har det bedre enn deg eller dropp å logge deg inn og se på bilder.

Anonymous poster hash: 3f748...fea
Skrevet

Selvsagt legger man ut bilder av hyggelige ting på fb enten det er hunden som har vunnet på utstilling, en eksamen man har bestått, at ungen har gjort noe stort, at man har en fin ferie, at huset er pusset opp eller noe helt annet man "skryter" av. Men så og si alle mine fb venner legger også ut helt andre ting. Som hva de spiste til middag eller at toget var forsinket igjen.

Selv har jeg ikke pr i dag råd til noen flott USA tur f.eks. Men blir da ikke annet en glad på mine venners veine som har flotte opplevelser som koster mer enn min økonomi tillater

Skrevet

mange lever på kreditt og, så da er det ikke så festlig med den turen likevel, eller dyre bilen og huset når gjelda er opp til halsen og over.

Anonymous poster hash: f7abc...ba3
Skrevet

Hvis du ikke tåler det faktum at noen er bedre rustet enn deg økonomisk så bør du kanskje holde deg unna facebook. Eventuelt bare innse at sånn e livet.

Anonymous poster hash: 55805...7ad
Skrevet

Ferier mange ganger i året feks til Thailand, i leiligheten Tyrkia, guttetur til USA ,ny bil,osv.

Blir særdeles kvalm når jeg leser under tekster som" fordi vi er hardt arbeidene å fortjener det...

Vi har aldri selv vert i syden, USA osv, har en oppgående bil, et hus under kontinuerlig oppussing, av de 2 ukene ferie vi hadde var en 1 uke på ferie i familie parker, bo på campinghytter, og en uke hjemme til husjobbing...

Men det finnes de som ikke eier et hus ( må leie) har gammel bil osv... alle kan være like hardt arbeidene, å alle fortjener å ha en ferie, men ikke alle er født med en sølvskje i munnen... så tenk folkens før dere legger ut bilder...

Anonymous poster hash: 68479...54b

Vi kan dessverre ikke ta ansvar for at andre ikke har det så bra. Jeg kan ikke se at det skal være galt å legge ut bilder fra ferier, av huset, båten eller teltet. Folk har lov til å være stolte av diverse ting og om huset er stort eller lite, bilen er luksus eller vrak har ingenting å si så lenge folk er stolt av det de har oppnådd.

Anonymous poster hash: b1414...f09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...