AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Hej! Jeg har et spørsmål om hormonspiralen (mirena). Det er mitt første gang med spiral etter fødselen... jeg merker at kroppen min nekter å venne seg til prevensjonsmidler med hormoner, om det er piller eller andre. Og jeg har lest tidligere at noen hadde opplevd samme negative opplevelser som jeg har fortiden.. men det som er, siden jeg har fått spiralen, under samleie føler min mann noe som stikker hele veien, det gjør vondt med tiden... tenkte det er sikkert tråden.. jordmoren har klipt det til det minste som kan vær men samme sak.. er det noen som opplever det samme?? Jeg vurderer å ta bytte det til kobberspiralAnonymous poster hash: c087c...a3a 1
Puny Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Hvor lenge har du hatt den? Min kjære kjente også tråden i noen mnd, men så gikk det seg til.... 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Jeg har hatt den nå i 3 mnd.. ikke lenge men det gir ikke seg... det kjens bare det samme stikking og plagsomt... hvor lenge til har du hatt den til den har gått??? Anonymous poster hash: c087c...a3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå