AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Nå har jeg gått i terapi så lenge jeg kan huske. flytta og bytta på flere, har en fast nå og klart og endelig kommet meg litt videre. Jeg har vanskelig for og stole på folk pga. mye som har skjedd i barndommen og skifting av skole da jeg hadde det vanskelig så jeg var mye alene selv om mange ville gå sammen med meg. Jeg har det bra for tiden men så føler jeg meg dritt og jeg har det sånn at jeg føler jeg ikke føler noe i det hele tatt, tenker og så glemmer. og det irriterer meg siden jeg får skikkelig anfall sånn helt plutselig av og til og det er utrolig vondt. jeg er så lei av all denne smerten og jeg er tilbake der jeg var før, jeg føler det. og det er verre denne gang, men på en måte ikke for følelsene mine bare forsvinner, det er som jeg bare flyter på luft uten noen støtte. og jeg er åpen mot alle mine problemer men nå klarer jeg bare ikke mer.. jeg orker ikke mer. jeg er så lei, og vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, hadde et håp og tro men det har forsvunnet. Jeg prøvde det jeg hadde lært på OCD-kurset og gjør det motsatte av hva OCD-en sier. ikke sende negative tanker bort men og faktisk høre på dem og mene det kommer til og skje for og vise jeg ikke er redd for dem. jeg prøvde før en tanke faktisk skjedde på virkelig og jeg har fortsatt negative tanker men vet ikke lenger hva jeg skal tro på eller hvordan dette fungerer. alt er liksom der men så uklart jeg finner ikke svar jeg er helt tom. Trengte virkelig og få dette ut. Anonymous poster hash: aa99b...77f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå