Gå til innhold

Vise meg naken på solstudio


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tviler veldig på at det at du går naken ut og putter på kroner vil gi noe form for konsekvenser - nakenhet i seg selv er da ikke ulovlig, kun "uanstendig oppførsel", dette vil fremstå mer som en "ooops han var litt laidback og bekymringsløs han som gikk ut naken" ikke seksualisert. Ser ikke for meg noen politiansatt etterforske og gi deg en grov bot for dette.



Anonymous poster hash: d3f14...317
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne du ikke bare ha et håndkle rundt livet når du går ut da? Har du det vil det garantert ikke få noen konsekvenser, en anmeldelse da vil omtrent bare bli ledd av fra politiets side, da er du jo ikke engang naken. Og ihvertfall ikke "uanstendig".



Anonymous poster hash: d3f14...317
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo ann på om han bare vil at noen skal se han, eller om han vil ende opp på første siden til VG/Dagbladet... hehehe :P

Sant nok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du inngår en kontrakt idet du tar ibruk et tilbud på privat eiendom. Solstudioet er eid av noen og på samme måte som at jeg ikke kan gå inn i leiligheten din og bare drite i sofaen din kan ikke du heller bare gjøre hva som enn måtte falle deg inn på andres eiendom.

:hoho::hoho:

Anonymous poster hash: d39a8...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg sett deg hadde jeg tatt kontakt med Brun og Blid med en gang og fortalt hvilket sted, hvilket rom du gikk inn på og hvor lang tid det er igjen av solingen, i tilfelle noen skulle ønske å komme med en gang. Hadde gjerne tatt bilde av deg eller filmet deg om jeg hadde kunnet. Antar flere hadde gjort det samme og etterhvert ville du vel fått en anmeldelse på deg.

Jeg sendte en gang sms til Brun og Blid da noen knullet som kaniner på det ene solrommet. Vi sto i evigheter og ventet utenfor (liten Brun og Blid) og alle solene var type 40 min igjen. Og de folkene her holdt på og hylte og skreik. Da kom de med en gang og fikk avsluttet det hele. Jeg godtet meg.



Anonymous poster hash: d39a8...1fe
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Dette er offentlig overformynderi fra politistaten... Vi er født nakne, så hvorfor skal samfunnet lage lover som forbyr oss uskyldig nakenhet. Ikke rart vår ungdom får et trøblete syn på seksualitet, når den skal skjules og forbys på alle mulige måter...

Man har ikke et trøblete syn på seksualitet selv om man synes det er privat og ikke noe som tilhører det offentlige rom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler veldig på at det at du går naken ut og putter på kroner vil gi noe form for konsekvenser - nakenhet i seg selv er da ikke ulovlig, kun "uanstendig oppførsel", dette vil fremstå mer som en "ooops han var litt laidback og bekymringsløs han som gikk ut naken" ikke seksualisert. Ser ikke for meg noen politiansatt etterforske og gi deg en grov bot for dette.

Anonymous poster hash: d3f14...317

Eh nei.

Jeg ville tenkt "mannen er sjuk og forstår ikke de sosiale spillereglene, han trenger hjelp" så hadde jeg ringt politiet, for at de skulle tatt en prat med han, om at slike ting ikke er greit, enten om han "ooopset" eller ikke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har ikke et trøblete syn på seksualitet selv om man synes det er privat og ikke noe som tilhører det offentlige rom.

Appro offentlig rom, jeg vet om en fyr som fikk tilsnakk av politiet fordi han gikk naken ut badet i sin EGEN leilighet, han hadde ikke gardiner på vinduet og de mente det var for enkelt å se inn... INGEN har blitt tvunget til å kikke inn i noe som helst. Blir bare værre og værre, syns nakenhet bare blir mer tabu som årene går. Snart blir vel alle å gå rundt med burka. Hahaha!

Endret av Cowboy Lotte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh nei.

Jeg ville tenkt "mannen er sjuk og forstår ikke de sosiale spillereglene, han trenger hjelp" så hadde jeg ringt politiet, for at de skulle tatt en prat med han, om at slike ting ikke er greit, enten om han "ooopset" eller ikke.

Men kjære vene, det sier vel mer om deg enn han... Hehe. Vi er FØDT sjuke isåfall! :icon_lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er en ganske ekshibisjonistisk ung mann, tar sol på Brun og Blid hvor det er en stor felles inngang og myntautomater på utsiden av hvert solariumsrom. Putter alltid på mynter og går deretter inn og tar sol. Fantaserer om å gå inn på solariumsrommet, kle meg helt naken og deretter gå ut og putte på mynter fullstendig naken og deretter gå inn igjen på solariumsrommet.

Jeg er litt redd for å realisere denne fantasien fordi jeg tror dette muligens vil være noe som kan føre til at jeg blir politianmeldt og bøtelagt. Jeg har forstått loven slik at nakenhet i utgangspunktet ikke er straffbart noe sted men innser at nakenhet på svært offentlige steder (som på gata, på et kjøpesenter osv.) vil være så spesielt at det vil føre til problemer og antageligvis bot.

Hva tenker dere om dette? Det er ulovlig med nakenhet på offentlig sted i Norge? Er det for risikofylt å realisere denne fantasien?

Anonymous poster hash: d3f14...317

Jeg tenker at det er helt greit og spennende å tenne på å vise seg fram. Det er ikke problem å respektere et slikt tenningsmønster. Samtidig bør du respektere andres menneskers grenser på hvordan du involverer de i din ekshibisjonisme. Et solstudio er ikke stedet for deg å leve ut dette da du med sikkerhet kan støte mange mennesker. Dersom min tenåringsdatter hadde blitt utsatt for deg på et solstudio hadde det blitt månelyst. Det er en naturlig konsekvens at politiet blir tilkalt og du blir sett på som en blotter eller avviker.

Finn andre arenaer som egner seg bedre til å leve ut denne siden av deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kalles blotting, og blottere trenger behandling av psykolog, evt finne andre måter å vise seg frem naken på.

Den dagen fem år gamle Lise som venter på mamma inne på Brun og Blid, ser deg naken, har du brent fast noe på netthinnen hennes for alltid. Har du tenkt over det?

Så du tror barn av nudister er skadet for all fremtid av at de har sett en naken kropp? Eller barn som blir med foreldra sine inn i dusjen?

Det er faktisk slike som deg som er et problem, ikke de som har et mer naturlig forhold til nakenhet.

Anonymous poster hash: 7ceeb...82b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS

det være på et solstudio?

Kan du ikke gjøre slikt sammen med likesinnede, f.eks i en naturistforening?



Anonymous poster hash: 7fe6c...a3a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære vene, det sier vel mer om deg enn han... Hehe. Vi er FØDT sjuke isåfall! :icon_lol:

Mhm, om jeg skal gå rundt og ta utgangspunkt i hvordan jeg ble født, så skal jeg begynne å legge meg på fanget til nybakte mødre og sutte etter brystet hennes også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener at den slags må en tåle, og spesielt på et sol-senter der folk vanligvis går nakne. For meg er nakenhet naturlig, i Danmark går jentene med brystene løse, tror ikke folk tar skade av det.

Hvor i Danmark går jentene med brystene bare, på privat eiendom?

Og på hvilke solsenter er det vanlig å gå naken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sef er ikke det greit. Det er VELDIG FÅ mennesker jeg har lyst til å se nakne.....vemmelig og ekkelt synes jeg at det hadde vært. Gå på en nudiststrand, der kan du gå rundt naken med likesinnede.

F.eks her http://www.cluborient.com/

Off topic, jeg havnet innom der i forbindelse med jobb en gang, synet av gamle menn som spiller tennis iført kun sokker og sko er et syn du glemmer RIMELIG sent...... :fnise:



Anonymous poster hash: 7cfba...54b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er offentlig overformynderi fra politistaten... Vi er født nakne, så hvorfor skal samfunnet lage lover som forbyr oss uskyldig nakenhet. Ikke rart vår ungdom får et trøblete syn på seksualitet, når den skal skjules og forbys på alle mulige måter...

Det er ingen her som snakker om å skjule seksualitet. Vi sier bare at ingen har interesse av å se en tilfeldig naken mann på Brun og Blid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til TS

det være på et solstudio?

Kan du ikke gjøre slikt sammen med likesinnede, f.eks i en naturistforening?

Anonymous poster hash: 7fe6c...a3a

Sef er ikke det greit. Det er VELDIG FÅ mennesker jeg har lyst til å se nakne.....vemmelig og ekkelt synes jeg at det hadde vært. Gå på en nudiststrand, der kan du gå rundt naken med likesinnede.

F.eks her http://www.cluborient.com/

Off topic, jeg havnet innom der i forbindelse med jobb en gang, synet av gamle menn som spiller tennis iført kun sokker og sko er et syn du glemmer RIMELIG sent...... :fnise:

Anonymous poster hash: 7cfba...54b

Jeg har vært naturist hele mitt liv og kan si at med de holdningene TS har så er han lite ønsket i naturistsammenheng. Når dere antyder at han der vil finne sine likesinnede så har dere enten manglende kunnskap, har fordommer, er frekke, ønsker å provosere eller å fornærme naturister. Jeg har vært naturist hele mitt liv og det har aldri vært mitt motiv å vise meg frem eller å se andre folk nakne.

Det TS beskriver er tendenser i retning av blotting (i ordets egentlige betydning) når han sier at han ønsker å utsette folk som er uforbredt på dette og nærmest blir opphisset av tanken. Dette er ikke naturlig nakenhet. Hvis han hadde glemt å legge på penger og hadde løpt ut når han trodde han var alene så ville det ikke vært blotting. Men i dette tilfelle er det planlagt og ønsket.

I vårt som i alle andre samfunn er det kulturelle regler for hvor mye man kan vise i de forskjellige sammenhenger. Disse forandrer seg over tid. At man har et avslappet forhold til nakenhet betyr ikke at det er akseptabelt i enhver sammenheng. Mange av oss ville reagere meget negativt hvis vi møtte en dame i en liten bikini i Peterskirken i Roma. Flere av oss ville husket det svært lenge selv om vi hadde gått forbi og glemt den samme damen med det samme hvis vi møtte henne på en strand. Et naturistbarn ville ikke reagere om det møtte lærerinnen på naturiststranden men kunne bli alvorlig påvirket over lang tid hvis lærerinnen plutselig møtte naken opp i klasserommet. Alt til sin tid og sitt sted.

Det er tydelig at TS har blottertendenser. I strafferettslig sammenheng er det ikke viktig om dette var planlagt eller ikke men kun hva som skjedd ytre sett. (Politi og rettsmyndigheter bryr seg ikke om det er blotting eller ikke. Det er det psykologer og psykiatere som bryr seg om). En slik oppførsel som beskrevet vil ikke være seksuelt overgrep eller seksuell atferd men uanstendig oppførsel. Hvis det var en enkelthendelse ville neppe rettsmyndighetene gripe inn men eieren (Brun og blid) ville kunne nekte TS adgang på kortere eller lenger tid.

Anonymous poster hash: 8a391...f24

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart at dersom handlingen blir utført fordi TS blir seksuelt opphisset av å blotte seg for tilfeldige, fremmede mennesker, spiller det ikke noen rolle om han gjør det på et solstudio eller i en offentlig park, bare iført en fotsid trenchcoat.

Dette har ikke noe å gjøre med nudisme eller hvorvidt nakenhet er sunt eller pga. "trøblete syn på seksualitet". TS har allerede fra begynnelsen av gjort sagt at han fantaserer om å blotte seg, og dermed er handlingen å betrakte som seksuelt motivert.

Slik uønsket seksuell adferd er straffbar i aller høyeste grad.



Anonymous poster hash: db64d...f1b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart at dersom handlingen blir utført fordi TS blir seksuelt opphisset av å blotte seg for tilfeldige, fremmede mennesker, spiller det ikke noen rolle om han gjør det på et solstudio eller i en offentlig park, bare iført en fotsid trenchcoat.

Dette har ikke noe å gjøre med nudisme eller hvorvidt nakenhet er sunt eller pga. "trøblete syn på seksualitet". TS har allerede fra begynnelsen av gjort sagt at han fantaserer om å blotte seg, og dermed er handlingen å betrakte som seksuelt motivert.

Slik uønsket seksuell adferd er straffbar i aller høyeste grad.

Anonymous poster hash: db64d...f1b

Handlingen er "annen uanstendig atferd" og straffbar på samme måte som en del seksuell atferd. Men handlingen i seg selv er ikke seksuell atferd slik den er beskrevet. Siden vi kjenner TS sin motivasjon vet vi at den er seksuelt motivert. For at den skal anses som seksuell atferd må han hentyde til sex på en eller annen måte enten ved at han løper rundt med en erigert penis, hentyder til sex med kroppsbevegelser, ord, finger/håndbevegelser (f.eks. simulerer onani eller samleie). At han kun er naken (med en slapp penis) er ikke nok til at det anses som seksuell atferd. At andre forbinder nakenhet med sex er ikke nok til at det anses som seksuell atferd. Hvis f.eks. en naturist har bodd på naturiststeder hele sitt liv og glemte seg og gikk naken et sted han/hun ikke skulle så vil det kunne bli ansett som uanstendig atferd men ikke som seksuell atferd. Går du naken på Karl Johan (med slapp penis) er det straffbar uanstendig atferd. Men det er ikke seksuel atferd. Går man med erigert penis eller går og tar seg på tissen så er det seksuell atferd.

TS sin atferd er straffbar men "ikke i høyeste grad". "I høyest grad" betyr at man nærmest blir straffet uansett. I dette tilfelle ville man vurdere omstendighetene. Hvis en person som opptredde slik trodde at vedkommende var alene, det var første gang det skjedde, det var en mulig missforståelse e.l. så er det ikke usannsynlig at han ville slippe straff. Det er selvfølgelig også avhengig av hva han fortale politiet. Hvis han fortalte det samme han har fortalt oss, at han gjorde det med vilje etc. så vil det selvfølgelig øke sannsynligheten for at han blir straffet.

Anonymous poster hash: 8a391...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...