AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Hei jeg vurderer å kjøpe meg en ladycup (en menskopp for de som ikke vet) på grunn av kjemikaliene som finnes i tamponger. Vagina veggene er trossalt de mest ømfintlige slimhinnene vi har så disse kjemikaliene kommer faktisk inn i blodet og kroppen, bla. klorin! Det er også miljøvennlig og økonomisk sparing MEN har nå sett et par av disse cupene og syntes de ser veldig store ut i omkretsen. Som en tykk penis hehe. 3++ fingre. Det er vel slik at de må være så store for å dekke hele livmorshalsen ellernoe, og jeg vet at de finnes i to forskjellige størrelser en for de som ikke har født og en for de som har født. Er det sannsynlig at man ved bruk i en 5 dagers mens periode får større "rom" i vaginaen i dagene/ukene etterpå til den tilbakejusterer seg eller at man ved jevnlig bruk over tid får en kronisk større vagina? Noen synsinger eller erfaringer rundt spørsmålet? Anonymous poster hash: 98c4a...4fe
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Her er bilde, ser ut som størrelsen på ca to "fulle" tamponger eller en stor dildo? Anonymous poster hash: 98c4a...4fe
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Jeg har også lurt på dette... Begynte med ladycup for ca 2 år siden. Gynekolog sa for et par mnd siden at jeg hadde antydning til skjedeveggsfremfall... Fikk mitt yngste barn for 5 år siden, mulig det er fødslene selvsagt, men synes det er rart at begynnende fremfall skjer nå, såpass lenge etter siste fødsel. Noen som vet, om bruk av menskopp kan forårsake fremfall? Jeg liker ellers veldig godt å bruke det, så håper ikke det har skylden. Anonymous poster hash: 43d5b...f3e
Hulderen Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 En menskopp er myk, så den utvider ikke vagina. Derimot må du finne en menskopp som passer deg i støtrelse for at den ikke skal lekke.
Hulderen Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Jeg har også lurt på dette... Begynte med ladycup for ca 2 år siden. Gynekolog sa for et par mnd siden at jeg hadde antydning til skjedeveggsfremfall... Fikk mitt yngste barn for 5 år siden, mulig det er fødslene selvsagt, men synes det er rart at begynnende fremfall skjer nå, såpass lenge etter siste fødsel. Noen som vet, om bruk av menskopp kan forårsake fremfall?Jeg liker ellers veldig godt å bruke det, så håper ikke det har skylden. Anonymous poster hash: 43d5b...f3e En menskopp kan ikke forårsake fremfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå