Gå til innhold

Arctic home reklamerer via FF og KA


Lillemy23

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om denne type reklame for veldedige organisasjoner?

Jeg legger også merke til at man skriver inn kodeord med bloggernes navn når man donerer penger. Tror dere det honoreres pr klikk, eller for oppdraget i sin helhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva synes dere om denne type reklame for veldedige organisasjoner?

Jeg legger også merke til at man skriver inn kodeord med bloggernes navn når man donerer penger. Tror dere det honoreres pr klikk, eller for oppdraget i sin helhet?

Huff! Det burde ikke honoreres i det hele tatt :O

Visse ting gjør man gratis mener nå jeg!!

Anonymous poster hash: e1c26...24f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke genuint når dette dukker opp hos flere bloggere.

Virker heller mot sin hensikt

Anonymous poster hash: 71e73...8a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra det settes fokus på slikt arbeid, for all del.

Men hvis bloggerne tjener penger på det blir det jo noe helt annet. Jeg vet ikke om de gjør det?

Anonymous poster hash: faea1...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sagt at de ikke gjør det. Men jeg tror ikke et fnugg på det. Og det er takket være dem selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue sa at grunnen til at man skulle skrive inn kodeordet var at de ville se om det hadde noen effekt at det ble reklamert med det via bloggen.

Om folk mener det er en god sak, men ikke vil "ta sjansen" på at bloggerne tjener noe på det er det vel fritt fram å donere uten å legge inn noen FF/KA kode også? Så sånnsett spiller det jo ingen rolle hva som ligger bak deres ønske om å reklamere for saken......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja de måler om det er en effekt OG hvor mye bloggerne skal få betalt i provisjon. Selvsagt. Om ff/ka hadde virkelig brydd seg en skit om isbjørner hadde de skrevet flere innlegg om dette og engasjert seg på andre måter. ikke bare reklamert med egen kode og brukt tekst fra firmaet.

Anonymous poster hash: 71e73...8a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de måler om det er en effekt OG hvor mye bloggerne skal få betalt i provisjon. Selvsagt. Om ff/ka hadde virkelig brydd seg en skit om isbjørner hadde de skrevet flere innlegg om dette og engasjert seg på andre måter. ikke bare reklamert med egen kode og brukt tekst fra firmaet.

Anonymous poster hash: 71e73...8a7

Kan godt være riktig, men om noen ønsker å donere står man jo fritt til å gjøre det UTEN å legge inn noen FF/KA kode også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...