Gå til innhold

Ekstrem oppussing


Lorangemy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjeldent jeg orker å sitte og se på et program som handler om oppussing og hus og hjem, men dette programmet har jeg faktisk sett et par ganger. veldig fine resultater det blir i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker oppussingsprogram, og dette er et av dem. Men det må jo koste kanalen masse penger å totalrenovere hus på denne måten. Skjønt de har sikkert nok av sponsorer og slikt. Skulle gjerne hatt dem hos meg, men jeg har ingen trist livshistorie å spille på. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette programmet er kjempemorsomt!

Aller morsomst er det å se på hvor dårlige husene i USA egentlig er. De fleste er uten isolasjon, det er lite våtromsnormer o.l og alt er lagd av gips (bare følg med når de river husene ned... 8) )

Det er ivertfall folk som fortjener et skikkelig løft som får oppussinga og det er nesten det fineste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ivertfall folk som fortjener et skikkelig løft som får oppussinga og det er nesten det fineste!

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Joda, gøyalt og flott program.

Men, jeg synes det blir litt for mye klisj i lengden. Litt vel for mye "ooo" og "aaa", og litt for mye tårer og snørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, gøyalt og flott program.

Men, jeg synes det blir litt for mye klisj i lengden. Litt vel for mye "ooo" og "aaa", og litt for mye tårer og snørr.

Det er da amerikansk... hva annet kan man forvente :ler:

Et glimt av Ty Pennington i bar overkropp i ny og ne veier opp for alt annet uansett :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på det for første gang i går, og jeg ble ganske imponert over hva de fikk til!

Jeg er lettrørt på grensa til det patetiske, og snufsa litt over hvor glad de som bodde der ble.....

Kommer sikkrt til og se det flere ganger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker programmet veldig godt .

Det er ekstra morsomt å se når det er noen som virkelig trenger å få fiksa på huset sitt!

Men å gjøre det på 1 uke ......Tror ikke det !?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns programmet er kjempebra, men samtidig bør dere vite at mye av det er "juks". designerne er ikke designere, men skuespillere som oppholder seg i traileren sin nesten hele tiden. de kommer ut på strategiske tidspunkt der de spiller litt husrivning/krangel/stress/fjerning av diverse.

en delav de som har fått huset made over får store problemer med huset fordi mye av det som er gjort er hastverksarbeid og venstrehåndsarbeid.

men uansett hvor mye juks og dårlig arbeid det måtte være så er det genialt (dog alt for mye kliss i slutten av programmet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agurk
jeg syns programmet er kjempebra, men samtidig bør dere vite at mye av det er "juks". designerne er ikke designere, men skuespillere som oppholder seg i traileren sin nesten hele tiden. de kommer ut på strategiske tidspunkt der de spiller litt husrivning/krangel/stress/fjerning av diverse.

en delav de som har fått huset made over får store problemer med huset fordi mye av det som er gjort er hastverksarbeid og venstrehåndsarbeid.

men uansett hvor mye juks og dårlig arbeid det måtte være så er det genialt (dog alt for mye kliss i slutten av programmet).

Må du ikke ødelegge alt nå da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må jo bli dårlig håndverk når så mye skal gjøres på så kort tid - og amerikanske hus er utrolig dårlig laget fra før!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns programmet er kjempebra, men samtidig bør dere vite at mye av det er "juks". designerne er ikke designere, men skuespillere som oppholder seg i traileren sin nesten hele tiden. de kommer ut på strategiske tidspunkt der de spiller litt husrivning/krangel/stress/fjerning av diverse.

en delav de som har fått huset made over får store problemer med huset fordi mye av det som er gjort er hastverksarbeid og venstrehåndsarbeid.

men uansett hvor mye juks og dårlig arbeid det måtte være så er det genialt (dog alt for mye kliss i slutten av programmet).

Ja, ja, ja! :tunge1:

Det meste man ser på TV, er juks. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M
jeg syns programmet er kjempebra, men samtidig bør dere vite at mye av det er "juks". designerne er ikke designere, men skuespillere som oppholder seg i traileren sin nesten hele tiden. de kommer ut på strategiske tidspunkt der de spiller litt husrivning/krangel/stress/fjerning av diverse.

en delav de som har fått huset made over får store problemer med huset fordi mye av det som er gjort er hastverksarbeid og venstrehåndsarbeid.

men uansett hvor mye juks og dårlig arbeid det måtte være så er det genialt (dog alt for mye kliss i slutten av programmet).

Blabla... kan vel la oss andre få leve i vår fantasy-reality-tv-verden vel... :tunge1:

Elsker dette programmet jeg! Liker å tenke at design-teamet er ordentlige designere, dårlig gjort å si noe annet. Ble liksom sugd tilbake til virkeligheten jeg...

Uffda, jeg har visst blitt fullstendig hektet på slike konsepter. Det er jo noe å se på hver kveld! Mannen bare rister på hodet av engasjementet mitt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gloria

Synes det er ganske artig å se på!

..men i blant så lurer jeg på hvor bra kvaliteten på arbeidet de gjør virkelig er. Jeg mener, de kan vel ikke legge uendelige summer ned i arbeidet?

Sikkert bare jeg som analyserer alt fra den ene enden til den andre :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tydelig at jeg er en av veldig få som ikke har særlig sansen for programmet. :wink:

Gledet meg til programmet skulle begynne - elsker oppussnings-program!! :-) :Nikke:

Men fokuset her er jo ikke akkurat på oppussningen... :-?

Ikke er dette noe "den vanlig mannen i gata " kan sette i gang (...selv om jeg kunne ønske å rive en vegg eller to og sette opp noe annet... :wink: ) heller ikke får man sett særlig mye av hvordan ting gjøres ( ...et glimt av før og etter holder ikke for meg... :wink: ).

Ikke mange tips å hente for meg iallefall. :riste:

Det blir litt vel mye rettet mot de som helst sikkert har fortjent et slik "oppløft" i livet, men det kunne like gjerne Oprah gjort.

...ikke halshugg meg, nå da... :wink: :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg tror ikke intensjonen er at vi skal få noen gode ideer til egen opppussing... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...