AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Hvor mener dere at grensene i et forhold som bare er seksuelt bør gå? Hvordan bør man møtes, hvor ofte, hvor "nært" bør man tillate at man kommer hverandre? Jeg lurer fordi jeg har en FF som jeg møter ca. 1 gang i uka. Han er til tider veldig interessert, han snakker til meg flere ganger i uka, avtaler middag/film, når vi er sammen er han veldig kosete (holder i hånda, holder rundt meg) Vi overnatter alltid hos hverandre og ligger og koser og prater til langt på dag. Han tar også mye kontakt når han er på byen og har drukket, kan bli ganske pågående og opptatt av at vi skal møtes. Om han ikke får noe svar fra meg kan fort finne på å ringe meg en 5-6 ganger. Han er den typen som skryter av at han skal ut og finne damer, så ender han opp med å bli desperat etter å møte meg. Han har sagt han ikke vil binde seg, men av og til tenker jeg at det kan bli litt for nært mellom oss. Litt for mye kos egentlig, da jeg vet at det lett kan føre til følelser. Jeg vet ikke om han tenker at han må spise med meg og se film først for å fremstå som en snill fyr og ikke en player. Er jo fint at vi kan ha en kveld sammen med prating og kos før sex, men noen ganger tenker jeg det blir å gå rundt grøten, når jeg likevel vet at det er sex han i hovedsak kommer for! Anonymous poster hash: 85b51...ff3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Bare begrens kontakten. Dersom han har sagt han ikke vil ha et forhold kan du stole på det - han får jo alt han vil av deg, han vil bare kunne treffe andre om dersom muligheten byr seg. Jeg hadde uansett ikke orket noen som ringer 5-6 ganger, da det lyser desperasjon... Anonymous poster hash: 4a877...692
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå