AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 I det siste har jeg og kjæresten opplevd at han rett og slett ikke kommer seg inn. Jeg er våt, og han er ikke spesielt stor. Hva kommer det av? :/Anonymous poster hash: 38040...1ef
Gjest incognita Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Spenninger. Ikke som i "excitement", men som i at du er anspent. Jeg foreslår en flaske vin. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Spenninger. Ikke som i "excitement", men som i at du er anspent. Jeg foreslår en flaske vin. LOGISK!! Har begynt å uroe meg for at det skal skje, og når det først skjer blir jeg helt forstyrra. Mest fordi det går ut over selvtilliten hans, han tror jeg ikke tenner på ham Anonymous poster hash: 38040...1ef
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Stemmer også for at du er anspent:) Men prøv å aktivt gå inn for å slappe av i muskler der nede, og prøv forsiktig litt etter litt:) Hadde en sånn periode helt plutselig jeg også, men gikk over:) Anonymous poster hash: 66b45...ad9
Gjest incognita Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 LOGISK!! Har begynt å uroe meg for at det skal skje, og når det først skjer blir jeg helt forstyrra. Mest fordi det går ut over selvtilliten hans, han tror jeg ikke tenner på ham Anonymous poster hash: 38040...1ef Catch 22.... du blir anspent fordi du stresser og han stresser fordi du er anspent.
Sphynx Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Det er en vond sirkel. Er der selv mange ganger
Ms.Mx Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 Høres ut som om du er anspent ja. Jeg sliter tidvis litt med dette selv ettersom kjæresten min har lange negler og jeg ofte bekymrer meg for at hun kan komme til å skade meg med dem når vi har sex. Da blir det vanskelig å slappe av der nede.
Sphynx Skrevet 23. september 2014 #9 Skrevet 23. september 2014 Høres ut som om du er anspent ja. Jeg sliter tidvis litt med dette selv ettersom kjæresten min har lange negler og jeg ofte bekymrer meg for at hun kan komme til å skade meg med dem når vi har sex. Da blir det vanskelig å slappe av der nede. Det er en kjent lesbisk regel at man skal ha korte negler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå