Gå til innhold

Samboeren syntes jeg er ekkel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jeg som startet tråden om kyssing etter oralsex og vil gjerne høre meningen deres (spesielt dere mannfolk). Samboeren syntes at alt av kroppsvæsker er ekkelt. Spesielt mine. Jeg har vanskelig for å bli ordentlig tent, fordi jeg vet han syntes det er ekkelt at jeg blir for våt. Dette har alltid vært ett problem for oss, men får ta det som akkurat skjedde som eksempel.

Vi kranglet om hvem som skulle rydde, begynte å lekesloss og endte opp med å ha helt fantastisk deilig sinnasex :fnise: Her snakker vi at han viste sider av seg jeg ikke har sett før. Han var dominant, dro meg i håret, spanket litt, komamnderte meg rundt og var rett og slett dritsexy. Jeg ble søkkvåt, noe som gjorde at det etterhvert rant litt ned mot rumpa hans mens jeg red han (sorry detaljer her folkens). Han hopper opp og hyler at jeg må tørke det bort. Og begynner å brekke seg!!!!! Etter å ha tørket han litt og sofaen, setter jeg meg ned og spør hva problemet er? Jeg har da absolutt ingen problemer med at han kommer på meg f.eks. Han sier at han ikke vil prate om det nå og vil fortsette akten. Jeg sier nei og går for å tørke meg, men han tar det som om vi leker fortsatt og holder meg igjen, bøyer meg ned og fortsetter. Dette er absolutt ikke ett problem, da dette ville fått meg til å tenne enda mer, hadde jeg vært i humør til det. Han kommer og jeg ser ikke på han en gang og bare går inn på badet. Han følger etter og er fly forbanna fordi selv om jeg ikke har problemer med kroppsvæsker (tidligere i akten sugde jeg han etter at han hadde vært inne i meg, og han sa at jeg var kvalm, selv om jeg så at han egentlig likte synet ;) ) så må jeg ha forståelse for at andre har det. Jeg svarte at jeg har lært meg til å takle sperm, så han kan da for pokker ha forståelse for at jeg er kvinne og sånt skjer dessverre. Vi jenter blir våte, og noen ganger renner det. Det smaker jo ikke akkurat godteri, men det smaker jo ikke vondt heller. Verken fra gutter eller jenter.

Hva tenker dere? Er det ekkelt eller digg? Er det jeg eller han som er gal her, haha!?

Er drittlei av å føle meg ekkel og at jeg ikke skal få nyte sexen. Spurte om det var mer tennende med en som bare lå der for å ikke bli tent, men da fikk jeg bare beskjed om at jeg fikk gå å finne meg en som likte å drikke fittesaft og kinky sex, som den løse hora jeg er. :hakeslepp:

Han sover på sofaen i natt forresten. :icon_lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er å slikke dama helt sinnsykt deilig... jeg syns også at hun smaker veldig godt, og jeg har ingen problemer med noe sånt.... men vet at det er litt individuelt da. Bare å knipe igjen litt det, å si at han må skjerpe seg -:)

Hilsen mann 29

• Liker 1
Skrevet

Å ha en mann som ikke liker at jeg blir kåt sammen/med og på han hadde neppe fungert for min del. Nå skal det sies at jeg er vant til å ha en mann som er helt motsatt av dette, han elsker å se at jeg er tent og opphisset både fysisk og mentalt, og nettopp derfor høres dette helt absurd ut å ha det slikt. Å skulle skjemmes av seksualiteten og slik kroppen min er og fungerer er en stor No No i sengen. Om mannen hadde fått meg til å føle meg ekkel og skamfull og laget brekninger hver gang vi skulle ha sex med mindre jeg lå og tenkte på naboen på 80 som ville gjøre meg knusktørr og få rosintiss på få sekunder så hadde vi nok enten måtte gjøre noe ( les han måtte tatt et realt oppgjør med seg Selv og sine ko ko handlinger og tenker) ellers så måtte jeg faktisk revurdert forholdet.

• Liker 15
Skrevet

Er han helt idiot? Jeg tror virkelig ikke at det er mange menn der ute som synes at fittesaft er ekkelt. Kjæresten min blir skikkelig kåt når jeg blir våt. (og ja noen ganger så renner det fra låret :P). Du har virkelig ingen grunn til å føle deg ekkel.

Om han ikke tåler litt fittesaft, så får han heller finne seg en mann.

Anonymous poster hash: a1809...14c
  • Liker 22
Skrevet

Så godt å høre at det ikke er jeg som er gal (selv om jeg ikke helt trodde det var meg som er problemet). Jeg skjønner virkelig ikke hva problemet hans er.

Vi har barn sammen og elsker hverandre, så det å revurdere forholdet blir ikke aktuelt. Nå skal det sies at vi ble uplanlagt gravide veldig raskt (etter 3 måneder), så vi har aldri blitt ordentlig kjent med hverandre i sengen før nå. Hadde jeg visst dette før, hadde vi nok funnet ut at vi ikke var en god match i sengen og avsluttet forholdet. Er jo sjeleglad for at vi ikke gjorde det nå, mtp sønnen vår, men blir så frustrert av at han ikke skjønner at dette er normalt.

Skal også sies at jeg er første forholdet hans, og at han bare hadde ONS før meg. Noe som vil si at han tenkte på seg selv, og visste faktisk ikke at jenter kunne komme, ble ordentlig kåte osv. Tror han skulket seksualundervisningen i skolen, med ett kondom som sprakk av at det satt for stramt og null peiling på jenters seksualitet. :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ut ifra den hysteriske måten han reagerer på, høre det nesten ut som at han har en fobi. Det er omtrent sånn jeg reagerer på veps, liksom. Også er det nok en smule sårt for ham at han syns fittesaft er direkte ekkelt, ettersom det generelt er litt sånn at dersom man ikke blir helt vill av kåtskap om man lukter ei sur fitte på fem meters avstand, så er man ikke en "ekte mann". Men hans fobi skal selvsagt ikke få herpe ditt sexliv, og det å "æsje" seg under sex er såklart en gigantisk turn-off, så du får være tydelig med ham, men samtidig forståelsesfull, om at det der får han jobbe med. Også bør du samtidig fortelle ham at du likte det når han var røff mot deg, så får han også noe positiv feedback med det samme. Bør neppe være noe problem å fortelle det, ettersom han og tydeligvis likte det.

Og for ordens skyld, jeg liker ikke fittesaft, jeg heller, eller fantaserer om det, eller går rundt og tenker at "nå skulle det jammen smake godt med noe fittesaft". Så jeg syns ikke det er så hinsides alt som er forståelig i denne verden, at noen skulle kunne direkte mislike det, og at det kanskje skulle kunne oppleves som et stort problem for dem. Burde ikke være umulig å gjøre noe med heller, dersom man har den rette innstillingen. Det finnes teknikker for å mestre fobi, og han høres som sagt fobisk ut. Kanskje han ramla i fittesaftgryta da han var liten, eller noe.

Endret av Iben
  • Liker 2
Skrevet

Gi mannen en latexdrakt til jul.

• Liker 1
Skrevet

Han kalte deg hore..?

Ville faktisk revurdert, til tross for at dere har barn. Om det er en fobi eller ikke er vanskelig å si, men han behandler deg faktisk som dritt. Og du skal ha sex med ham? Og bli tent? Og la ham komme inn i deg, når han syns du er ekkel? Faen dette ble jeg provosert av!!!

• Liker 29
Skrevet

"... men da fikk jeg bare beskjed om at jeg fikk gå å finne meg en som likte å drikke fittesaft og kinky sex, som den løse hora jeg er. "

Seriøst? Da synes jeg du skal gjøre det. Dump typen først.

• Liker 18
Skrevet

Dra ham med deg til ekteskapsrådgiver eller familievernkontoret. Om ikke annet enn for å oppleve hvor rød han blir når emnet tas opp.

Du stiller ikke noe urimelig krav om at han skal drikke deg, og du fortjener ikke å bli trampet på fordi kroppen din fungerer som den skal. Kroppen som har gitt ham, hvor mange var det, hans to barn? Hvis ikke det hele var en del i et sykt misforstått rollespill, trenger han hjelp til å fatte hva som er helt naturlig.

Hvis han faktisk er så fobisk, får han i første omgang sørge for å holde seg på topp. Etterhvert bør han få en prat med helsesøster, så du kan kanskje vurdere å la latexdrakta være en sånn skoleuniformkopi...

• Liker 2
Gjest paramount
Skrevet

...for det hadde vært så mye bedre med ei mus det støver av......for en dust!! Hiv ham i søplebøtta!!.. :fnise:

Skrevet

Er drittlei av å føle meg ekkel og at jeg ikke skal få nyte sexen. Spurte om det var mer tennende med en som bare lå der for å ikke bli tent, men da fikk jeg bare beskjed om at jeg fikk gå å finne meg en som likte å drikke fittesaft og kinky sex, som den løse hora jeg er. :hakeslepp:

:frustrert:

En ting er det at han har store seksuelle problemer, etter som han faktisk presterer å brekke seg av at partneren blir våt. Det er ikke normalt.

Men når han prøver å snu sine egne mangler til å handle om deg, og kaller deg hore?? Det skal du ikke finne deg i!!! Stakkars deg, jeg hadde blitt så utrolig skuffa. Har han ingen respekt for deg?

Jeg hadde krevd at han kommer seg til behandling hos sexolog fortere enn svint. Og at han gir deg en ektefølt unnskyldning.

Du må gjerne vise han denne tråden.

• Liker 8
Skrevet

Så godt å høre at det ikke er jeg som er gal (selv om jeg ikke helt trodde det var meg som er problemet). Jeg skjønner virkelig ikke hva problemet hans er.

Vi har barn sammen og elsker hverandre, så det å revurdere forholdet blir ikke aktuelt. Nå skal det sies at vi ble uplanlagt gravide veldig raskt (etter 3 måneder), så vi har aldri blitt ordentlig kjent med hverandre i sengen før nå.

Jeg har vanskelig for å tro at han elsker deg når han behandler deg sånn.

• Liker 2
Skrevet

Han virker litt umoden og forvirret på dette området ja,,,

Ung av alder og som du sier, med lite seksuell erfaring.

Tror ikke han mener noe med å kall deg hore,,

Han klarer bare ikke å mestre sin frustrasjon over disse fobi lignende følelsene.

Når han må brekke seg, er dette ekte reaksjoner som han ikke er i stand til å kontrollere.

Da jeg ikke kjenner noen av dere, kan jeg ikke si stort om hvordan du skal kunne hjelpe han.

Men å snakke om det,,,

og deretter forsøke med en gradvis tilvenning til det han finner ekkelt, er uansett å anbefale.

Skrevet

Er jeg som startet tråden om kyssing etter oralsex og vil gjerne høre meningen deres (spesielt dere mannfolk). Samboeren syntes at alt av kroppsvæsker er ekkelt. Spesielt mine. Jeg har vanskelig for å bli ordentlig tent, fordi jeg vet han syntes det er ekkelt at jeg blir for våt. Dette har alltid vært ett problem for oss, men får ta det som akkurat skjedde som eksempel.

Vi kranglet om hvem som skulle rydde, begynte å lekesloss og endte opp med å ha helt fantastisk deilig sinnasex :fnise: Her snakker vi at han viste sider av seg jeg ikke har sett før. Han var dominant, dro meg i håret, spanket litt, komamnderte meg rundt og var rett og slett dritsexy. Jeg ble søkkvåt, noe som gjorde at det etterhvert rant litt ned mot rumpa hans mens jeg red han (sorry detaljer her folkens). Han hopper opp og hyler at jeg må tørke det bort. Og begynner å brekke seg!!!!! Etter å ha tørket han litt og sofaen, setter jeg meg ned og spør hva problemet er? Jeg har da absolutt ingen problemer med at han kommer på meg f.eks. Han sier at han ikke vil prate om det nå og vil fortsette akten. Jeg sier nei og går for å tørke meg, men han tar det som om vi leker fortsatt og holder meg igjen, bøyer meg ned og fortsetter. Dette er absolutt ikke ett problem, da dette ville fått meg til å tenne enda mer, hadde jeg vært i humør til det. Han kommer og jeg ser ikke på han en gang og bare går inn på badet. Han følger etter og er fly forbanna fordi selv om jeg ikke har problemer med kroppsvæsker (tidligere i akten sugde jeg han etter at han hadde vært inne i meg, og han sa at jeg var kvalm, selv om jeg så at han egentlig likte synet ;) ) så må jeg ha forståelse for at andre har det. Jeg svarte at jeg har lært meg til å takle sperm, så han kan da for pokker ha forståelse for at jeg er kvinne og sånt skjer dessverre. Vi jenter blir våte, og noen ganger renner det. Det smaker jo ikke akkurat godteri, men det smaker jo ikke vondt heller. Verken fra gutter eller jenter.

Hva tenker dere? Er det ekkelt eller digg? Er det jeg eller han som er gal her, haha!?

Dette er vel en sperre han har, og det må man jo til en viss grad respektere. Men det han må respektere er at dette gjør et velfungerende sexliv mellom dere to veldig vanskelig. Jeg syntes han er vrang dersom han ikke er villig til å gå inn for å bedre seg på dette området. Snakk med ham om dette, om hvordan du opplever det, det kan være lett å bare se sin egen side av saken her.

Det er lett å si at han er en klovn som ikke takler dette. Se heller på det som en ting han virkelig er ukomfortbabel med. Hvem vet, kanskje han virkelig ønsker å bli bedre? Så noen sammenliknet sædsmak med kaffe. Det er noe du må lære deg å like. Det er kanskje litt det samme med dine kroppsvæsker?

Når det er sagt må jeg si jeg synes han taklet situasjonen MEGET dårlig. Det synes jeg også du burde snakke med ham om.

Og nei, forresten, kroppsvæskene til kjæresten min synes jeg ikke er ekle. Jeg slurper dem ikke i meg bevisst akkurat, men tar det som det kommer, og har aldri hatt noen problemer med det whatsoever.

Skrevet

Jeg gikk fra barnefar når lille jenta var 8 mnd. Av helt andre grunner. Men verken jeg eller ho kunne hatt det bedre! Så ikke la det stanse deg, husk at barn merker når foreldrene ikke har det helt fint :)

Anonymous poster hash: 79025...ceb

• Liker 1
Skrevet

Var det en del av leken at han kalte det hore? Høres ut som han har angst for kroppsvæsker

• Liker 1
Skrevet

Det der hadde jeg virkelig ikke taklet. Et forhold uten et normalt sexliv er uaktuelt. Og selv om du ble gravid etter 3 mnd, er det mer enn nok for å finne ut av seksuell kompatibilitet.

At han kaller deg en hore når han blir forbannet er ikke akseptabelt. Jeg hadde kommet meg unna fort som svint - ville ikke hatt et barn som vokste opp med en slik fyr heller.

Han virker ekstremt umoden på flere nivå.

Anonymous poster hash: 5eb62...c94
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...