Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg var redd for å sitte på do (var helt overbevist om at noe eller noen kom til å komme opp fra dypet, og derfor måtte jeg sitte vridd og stirre ned i do under hele dobesøket...)

Dessuten var jeg livredd for åpne ventiler... Dere vet sånne ventiler i gamle hus som blir som svarte gapende hull når de er åpne?!...

Derfor var det litt av et mareritt når jeg kjente at jeg måtte på do hos mormor og morfar. De hadde en ventil uten lokk rett over do!!!! Dermed ble jeg sittende og snu heseblesende på hodet for å ha kontroll både over den / det som evt kom opp av do og den /det som evt kom ut av ventilen.... Puh.

Uff det hørtes slitsomt ut ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var redd for at det skulle bli krig. Og fulle menn og store gutter.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg var redd for trapper med åpne trinn. Sprang for livet for at trollet i kjelleren ikke skulle få tak i føttene mine mellom trinnene.

Skrevet

FLYVENDE HOGGORMER!!!

Det er sant.

En idiot av en nabogutt, fortalte meg at de kom på sensommeren. Jeg begynte å grue meg allerede i januar.

På høsten sa han at de var blitt utrydda...

Skrevet

Fluer.

Lille Fisken lå i sprinkelsenga med en fluesmekker og ropte: -Fua! Fua!

Har også vært redd for vampyrer, hekser og dinosaurer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var redd for skumle menn i skapet/under senga og hekser og spøkelser på loftet.

Skrevet
Fluer.

Lille Fisken lå i sprinkelsenga med en fluesmekker og ropte: -Fua! Fua!

Har også vært redd for vampyrer, hekser og dinosaurer.

:ler: Minner meg om en liten gutt jeg kjenner.

Han er livredd alle insekter som flyr. (Har en sterk mistanke om at det skyldes en lettere (eller tyngre) hysterisk mor).

Når det kommer en flue, veps eller mygg roper han med lys og hysterisk stemme: "ikke farlig, ikke farlig, ikke farlig!"

Han overbeviser ikke meg om akkurat DET altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...