Gå til innhold

kjenner ikke at han kommer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har kjæreste og vi har vært sammen i et halvt år nå. Vi har et bra sex liv. Jeg går på p-piller, så han kommer inni meg. Problemet er at jeg ikke merker når han kommer inni meg. Så jeg vet aldri når han kommer. Han sier ofte etter sex at han kom, men blir ikke penisen slapp etter han har kommet og guttene ikke klarer å få den opp lenger?

vi pleier å ha sex rundt 30min og det har vært en episode hvor han sa han hadde kommet 3 ganger allerede. Er det sant? eller er det noe han bare finner på?

Er det sånn at etter han kommer kan fortsette å ha sex uten at han blir slapp?

Anonymous poster hash: 22d01...92c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres dette litt merkelig ut.

Jeg kjenner at kjæresten min kommer både fordi pikken blir hardere/føles større sekundet før det skjer, samt at jeg på en måte kjenner spruten. Sånn har det vært med alle jeg har hatt sex med.

I tillegg merker jeg jo på uttrykket/ stønning osv at det går.

Men hæ, kan det gå tre ganger for en fyr? Trodde ikke menn kunne ha multiple orgasmer direkte, uten en liten pause?

Har dere samleie i 30 min, uten pauser? Isåfall holder han utrolig lenge! Tror jeg har opplevd max 10 min..

Anonymous poster hash: 64b74...e29

• Liker 1
Skrevet

hvis det ikke kommer noe sæd ut ,så hadde jeg blitt bekymret.

Anonymous poster hash: 3b6d7...7f4
Skrevet

Merker du ikke sæden? Eller kroppspråket? Mange som bruker litt tid på og bli slapp etter at de har hatt utløsning, ikke unormalt det. Aldri vært borti en mann som kan komme 3 ganger på rad i løpet av 30 min nei. Men det finnes jo mye rart der ut ;) Mulig han er flau over at han bruker så lang tid, og lyver litt?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hei! Jeg har kjæreste og vi har vært sammen i et halvt år nå. Vi har et bra sex liv. Jeg går på p-piller, så han kommer inni meg. Problemet er at jeg ikke merker når han kommer inni meg. Så jeg vet aldri når han kommer. Han sier ofte etter sex at han kom, men blir ikke penisen slapp etter han har kommet og guttene ikke klarer å få den opp lenger?

vi pleier å ha sex rundt 30min og det har vært en episode hvor han sa han hadde kommet 3 ganger allerede. Er det sant? eller er det noe han bare finner på?

Er det sånn at etter han kommer kan fortsette å ha sex uten at han blir slapp?

Du burde isåfall kjenne st det renner ut igjen.. men ikke dånn at den blir slapp med en gang. Den er stiv en liten stund etter.. men at han varer så lenge at han kan komme flere ganger etter høres rart ut

Skrevet

Jeg merker det både på at rytmen forandrer seg, stønning, og så kjenner jeg spruten av sæd inni meg, og ikke minst at det RENNER ut etterpå!! :P

Akkurat det burde du kunne finne ut da ;) Sæd i trusa / på dopapiret etterpå?

Anonymous poster hash: d1f78...230
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg merker det både på at rytmen forandrer seg, stønning, og så kjenner jeg spruten av sæd inni meg, og ikke minst at det RENNER ut etterpå!! :P

Jeg merker alt det andre nen kjenner aldri spruten

Skrevet

kjenner ikke at han kommer jeg heller. blir som regel slapp etter det har gått 10-20sekunder.

jeg har sagt til han at jeg vil at han skal si fra når han kommer, så da gjør han det.

Anonymous poster hash: d1def...92b
Skrevet

Synes det virker helt unaturlig å ikke si "nå kommer jeg". Både for å gi den andre mulighet til å be han vente hvis man vil fortsette videre, og for å gi mulighet til litt ekstra kniping feks.

Både jeg og mannfolk jeg har hatt sex med stønner eller viser med kroppen/ansiktet at man nærmer seg, eller sier fra at man holder på å komme.

Anonymous poster hash: 12371...371
Skrevet

Jeg kjenner jo at det renner ut etterpå, men merker det forsatt ikke der og da om du skjønner.

Skrevet

Jeg merker alt det andre nen kjenner aldri spruten

Samme her, aldri kjent en sprut. Men ikke alle spruter heller, f.eks mannen min bare renner det ut av. Og selvfølgelig renner det ut av meg etterpå.

Anonymous poster hash: 6370e...2e4

Skrevet

Jeg kjenner jo at det renner ut etterpå, men merker det forsatt ikke der og da om du skjønner. Anonymous poster hash: 22d01...92c

Mem da vet du at han kommer.

• Liker 1
Skrevet

Mem da vet du at han kommer.

Det er sant! men merker ikke når. merker jo først etter vi er ferdig at det renner ut

Gjest Heartbeat
Skrevet

Min kjæreste kan komme tre ganger etter hverandre uten at han blir slapp, så det er fullt mulig :)

Men jeg kjenner når han kommer i form av den varme sæden , at jeg blir fylt og at han blir ekstra hard rett før han spruter. Men jeg kan bare fortsette, og da kommer han en gang til uten å bli slapp i mellomtiden :)

Så er noen som kan det :)

Skrevet

Du er heeeeldig!!! :)

Min kjæreste kan komme tre ganger etter hverandre uten at han blir slapp, så det er fullt mulig :)

Men jeg kjenner når han kommer i form av den varme sæden , at jeg blir fylt og at han blir ekstra hard rett før han spruter. Men jeg kan bare fortsette, og da kommer han en gang til uten å bli slapp i mellomtiden :)

Så er noen som kan det :)

Anonymous poster hash: 64b74...e29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...