Gå til innhold

VIP Room Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har vært der?

Har veldig lyst til å dra dit, men sambo vil ikke.. Han er ganske "enkel" og syns det blir for mye :P

Klarer ikke å legge det fra meg.. Er bare så nysgjerrig på om noen har erfaring med dette stedet :smilyblomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri vært der og lurer på det samme. Vi skal snart innom en gang hovedsakelig med hensikten å kun se i første omgang.

Anonymous poster hash: 4b443...169

Skrevet

Noen som har vært der?

Har veldig lyst til å dra dit, men sambo vil ikke.. Han er ganske "enkel" og syns det blir for mye :P

Klarer ikke å legge det fra meg.. Er bare så nysgjerrig på om noen har erfaring med dette stedet :smilyblomst:

Jeg trodde VIP-rom var et sted man kunne ta med seg en stripper alene? Har jeg missforstått?

Anonymous poster hash: 55a56...20e

Skrevet

Jeg trodde VIP-rom var et sted man kunne ta med seg en stripper alene? Har jeg missforstått?

Anonymous poster hash: 55a56...20e

Da har du nok misforstått ganske kraftig :fnise: .

Anonymous poster hash: 11743...9b1

Skrevet

Noen som har vært der?

Har samme "problemet" selv. Jeg bil gjerne ta med dama dit, men hun vil ikke. Dvs. hun vil egentlig, men synes det virker litt "skummel".

Kan noen med erfaring forklare litt hva som skjer der en typisk bra kveld?

Anonymous poster hash: e21b9...804

Skrevet

Dere som ikke vet hva det er, ta en titt på denne:

http://tv.nrk.no/serie/trekant/MYNT15000809/sesong-1/episode-8

Jeg har mest lyst til å dra bare for å se, kanskje suge typen mens andre ser på,ihvertfall første gang vi er der.. Så kanskje det er muligheter for noen trekanter der etterhvert :fnise:

Har ihvertfall hørt at det er veldig hyggelige mennesker som pleier å vanke der, som selvsagt er glad i sex..

Blir såå ufordragelig kåt av å tenke på det :rodme::rolleyes:

Skrevet

Dere som ikke vet hva det er, ta en titt på denne:

http://tv.nrk.no/serie/trekant/MYNT15000809/sesong-1/episode-8

Jeg har mest lyst til å dra bare for å se, kanskje suge typen mens andre ser på,ihvertfall første gang vi er der.. Så kanskje det er muligheter for noen trekanter der etterhvert :fnise:

Har ihvertfall hørt at det er veldig hyggelige mennesker som pleier å vanke der, som selvsagt er glad i sex..

Blir såå ufordragelig kåt av å tenke på det :rodme::rolleyes:

Samme her, men føler meg nesten litt "sær" som vil dele dama med andre.

Hva slags type mennesker er der? Er det litt sånne harry folk med lav utdanelse etc eller finner man alt mulig der? Mener ikke dømme, er bare nysjerrig, og føler nesten at et slikt sted er for bra til å være sant, hehe :)

Anonymous poster hash: e21b9...804

Skrevet

Vi er et par på 37 og 41 som vurderer å dra dit men hittil har det virket litt skummelt. Noen som har vært der og kan fortelle litt om hvordan det egentlig er der? Alder på de som vanker der, type folk osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...