Gjest Winza Skrevet 12. november 2014 #1181 Del Skrevet 12. november 2014 Nå spiste jo Ørjan nesten halve kaka da, så det hadde nok ikke vært så lurt. Bedre å fortelle det enn å holde det hemmelig for alle, det hadde vært en fin måte å sverte olav på slik han ble mer upopulær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1182 Del Skrevet 12. november 2014 Episk da de reiv røykhuset! Olav må være historiens mest motbydelige deltager! Det aller værste er at mannen tar null selvkritikk i ettertid også. Drittsekk! Heia Finn!!! :D Anonymous poster hash: 7343b...383 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. november 2014 #1183 Del Skrevet 12. november 2014 Charlotte er jo herlig :D Olav derimot.. blir nesten dårlig hvis han vinner dette. Anonymous poster hash: bfdd0...df3 Enig Men hva er det arret på ansiktet hennes? Ser ut som hun har operert fjeset sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. november 2014 #1184 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Episk da de reiv røykhuset! Olav må være historiens mest motbydelige deltager! Det aller værste er at mannen tar null selvkritikk i ettertid også. Drittsekk! Heia Finn!!! :D Anonymous poster hash: 7343b...383 Verre enn andreas og helge? Endret 12. november 2014 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1185 Del Skrevet 12. november 2014 Verre enn andreas og helge? Andreas hadde jo en viss underholdningsverdi da:) Helge husker jeg ikke, så da var han nok ikke såååå motbydelig ; ) Anonymous poster hash: 7343b...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1186 Del Skrevet 12. november 2014 Det passet meg utrolig bra at de rev røykhuset. Olav tenker jo konkurranse selv, så han kan ikke forvente annet enn at motstanderne hans gjør det samme. Å sabotere for en storbonde man ikke unner en kniv, enten av taktiske eller andre grunner, er jo en del av det såkalte "spillet" det, og. Derfor var det veldig ukledelig at han ble så alterert av det. Anonymous poster hash: ca4f2...eee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 12. november 2014 #1187 Del Skrevet 12. november 2014 Bedre å fortelle det enn å holde det hemmelig for alle, det hadde vært en fin måte å sverte olav på slik han ble mer upopulær Da ville jo han gjort seg selv upopulær i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. november 2014 #1188 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Andreas hadde jo en viss underholdningsverdi da:) Helge husker jeg ikke, så da var han nok ikke såååå motbydelig ; ) Anonymous poster hash: 7343b...383 Ja og husker jeg til og med ble lei meg når andreas fyk ut, jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å felle en tåre for olav, kanskje jeg blir litt trist fordi jeg har vendt meg til han men farmen ville vært bedre uten han. Savner frank han nå, frank var underholdendes uten å bli for voldsomt, olav er bare voldsom uten underholdningsverdien... Finn klappa olav på skuldra! Finn er en sann hedersman, hadde jeg vært finn så hadde den eneste klapping han hadde fått vært i trynet... Andreas hadde jo en viss underholdningsverdi da:) Helge husker jeg ikke, så da var han nok ikke såååå motbydelig ; ) Anonymous poster hash: 7343b...383 Helge brøt ut i sinne og kalte ei dame for ei jævla hore, og så heisa han det røde flagget og forlot farmen Da ville jo han gjort seg selv upopulær i samme slengen. Og det har han ikke blitt nå i ettertid når folk så han på tv? Det er jo bare en kake uansett, ikke verdens undergang Endret 12. november 2014 av Big Jim Rennie 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 12. november 2014 #1189 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg ble så glad at jeg nesten hoppa i taket da de rev røykhuset. Så uendelig fortjent! . Det var noe annet enn den pusesaboteringen jentene drev på med.. Ørjan bruker et meget fair argument når han sier at Olav tenker bare konkurranse om det blir guttekamp, og at han gjør det samme når han river huset for å unngå at en konkurrent får sin 2. finalekniv. Olav er en stor drittsekk, og fortjener det ikke. Lykke til med å bli ordfører i Sykkylven, sier jeg bare.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. november 2014 #1190 Del Skrevet 12. november 2014 Skulle ønske jeg var med i denne sesongen, jeg ville sabortert for hvert eneste ukesoppdrag hvor olav var storbonde... Og så sagt min ærlige mening og advart han om at vi på kg ville komme til å snakke dritt om han i ettertid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 12. november 2014 #1191 Del Skrevet 12. november 2014 Skulle ønske jeg var med i denne sesongen, jeg ville sabortert for hvert eneste ukesoppdrag hvor olav var storbonde... Og så sagt min ærlige mening og advart han om at vi på kg ville komme til å snakke dritt om han i ettertid Frank er blitt en skikkelig "godkar" etter disse 2 ukene med Olav som storbonde, i mine øyne.. Olav har tatt ordet drittsekk til et helt nytt nivå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gypsy22 Skrevet 12. november 2014 #1192 Del Skrevet 12. november 2014 Godt at de rev hele røykhuset 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. november 2014 #1193 Del Skrevet 12. november 2014 Frank er blitt en skikkelig "godkar" etter disse 2 ukene med Olav som storbonde, i mine øyne.. Olav har tatt ordet drittsekk til et helt nytt nivå. Ja det er det som er forskjellen mellom frank og olav, frank ble faktisk litt mer bedre mot slutten sammenlignet mot begynnelse mens med olav er det det strake motsatte. Han gikk fra å være hyggelig til en skikkelig drittsekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1194 Del Skrevet 12. november 2014 Helge brøt ut i sinne og kalte ei dame for ei jævla hore, og så heisa han det røde flagget og forlot farmen. Oj, han hørtes jo ut som en "artig skrue" Den sesongen kan jeg ikke ha sett. Men, jeg holder fortsatt en knapp på Olav som drittsekk Nr.1 av Farmens historie. Jeg krysser fingre og tær for at den mannen ikke vinner! Anonymous poster hash: 7343b...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. november 2014 #1195 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Oj, han hørtes jo ut som en "artig skrue" Den sesongen kan jeg ikke ha sett. Men, jeg holder fortsatt en knapp på Olav som drittsekk Nr.1 av Farmens historie. Jeg krysser fingre og tær for at den mannen ikke vinner! Anonymous poster hash: 7343b...383 Det var i 2004 sesongen hvor snorre vant Ja olav er drittsekk nr 1, kommer ikke på noen verre enn han Når jeg tenker tilbake på det nå så ligna snorre på hallgeir fra luksus fellen og jeg husker jeg brukte å tenke snorre sprett hehe Endret 12. november 2014 av Big Jim Rennie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 12. november 2014 #1196 Del Skrevet 12. november 2014 Stusser litt på hvorfor det sto mellom Stine og Finn denne uka. Hvorfor ikke Alina? Jenta har jo to finalekniver, burde ikke hun vært fjernet før finalen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. november 2014 #1197 Del Skrevet 12. november 2014 Stusser litt på hvorfor det sto mellom Stine og Finn denne uka. Hvorfor ikke Alina? Jenta har jo to finalekniver, burde ikke hun vært fjernet før finalen? Han tror vell at hun er dum som et brød så 2 finalekniver kommer ikke til å hjelpe. Hadde det ikke vært episk visst det var olav og finn mot hverandre i finalen? Da hadde det blitt ekstra deilig når finn vinner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 12. november 2014 #1198 Del Skrevet 12. november 2014 Og det har han ikke blitt nå i ettertid når folk så han på tv? Det er jo bare en kake uansett, ikke verdens undergang Forsto det slik at det var overfor de andre deltakerne du mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
småsei Skrevet 12. november 2014 #1199 Del Skrevet 12. november 2014 Dette: http://m.db.no/2014/11/12/nyheter/kommentar/meninger/farmen/olav_harald_ulstein/36198098/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. november 2014 #1200 Del Skrevet 12. november 2014 Forsto det slik at det var overfor de andre deltakerne du mente. At det var? Dette: http://m.db.no/2014/11/12/nyheter/kommentar/meninger/farmen/olav_harald_ulstein/36198098/ Haha så dumme dem ser ut, dem fortjener hverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå