AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1121 Skrevet 11. november 2014 Tragisk at Finn snakker om mobbing. Det han sa i videoboksen om storbondevalg var litt kvalmt. Husker ikke akkurat hva det var, men han sa at han fikk en guffen og ekkel følelse i og med at den "fæle, grusomme" (eller noe sånt) Olav ble storbonde igjen. Olav tør i det minste å si hva han mener direkte, mens Finn kommer med stygge utsagn bak ryggen på Olav. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1122 Skrevet 11. november 2014 Håper olav ryker ut før finalen Jeg håper Olav vinner hele greia. Om ikke han, så Magnhild. Håper ingen av de øvrige vinner. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1123 Skrevet 11. november 2014 Men husk at Finn ikke var særlig hyggelig mot Bjørnsom gikk ut i første tvekamp. Der var Finn veldig dømmende mot Bjørn og peikte han som en versting -helt uforståelig. Anonymous poster hash: e6550...b1f Nettopp. Det var akkurat måten han gjorde det på og begrunnelsen for å velge hedersmannen Bjørn som fikk meg til å få Finn i vrangstrupen in the first place. Måten Bjørn oppførte seg på etter å ha blitt valgt, både overfor Finn og for andrekjempe og sladrehank Daniel, gjorde at Bjørn for alvor framstår som den mest sympatiske personen i årests utgave av Farmen. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1
Gjest Winza Skrevet 11. november 2014 #1124 Skrevet 11. november 2014 Jeg håper Olav vinner hele greia. Om ikke han, så Magnhild. Håper ingen av de øvrige vinner. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Om det finnes noe rettferdighet her i verden så vil ikke olav komme til finaleuka engang... 5
Gjest crazycatlady Skrevet 11. november 2014 #1125 Skrevet 11. november 2014 (endret) Ang Bjørn så ble jo han valgt til førstekjempe fordi sladrehanken Daniel hadde sladret om at han ville sabotere. Men så ville han jo ikke sabotere likevel, men det fikk aldri Finn vite. Syns ikke det er det minste rart at Finn kalte Olav en kvalmsækk i videoboksen. Det er akkurat det han er og det er ingenting mot hva Olav har sagt om Finn. Syns det var stort av Finn å gi Olav klem og gratulere han som storbonde. Var stort gjort å strekke ut hånda og be om å slå en strek over og glemme alt som har skjedd også, særlig når det ikke er han som har gjort noe galt! Den eneste hedersmannen der inne er Finn! Ang Charlotte syns jeg det er stygt gjort å si at hun ser ut som et kart i ansiktet. Jeg tror hun har vært for uforsiktig med solen og muligens operert seg. Ikke sikkert det er en frivillig operasjon heller. Men jeg irriterer meg over væremåten hennes jeg også. Greit at hun ikke føler seg voksen, men hun ER voksen når hun er 25. I stedet for at det er så mange voksne her kunne hun sagt at det er så mange eldre eller godt voksne her. Høres bare dumt ut å si at det er så mange voksne der når hun er 25. Men hun tror vel selv hun er 16 da. Jeg er et år eldre enn henne, føler meg ikke voksen jeg heller, men jeg vet jo at jeg er det selv om jeg fortsatt er ung. Irriterer meg også over at hun ikke snakker rent (det heter kjole, ikke sjole!) og Østfold-l-en irriterer meg når hun ikke er fra Østfold. Men akkurat det er kanskje ikke hennes feil da. Vet enkelte ikke gidder å uttale kj-lyden riktig, men er jo ikke sikkert det gjelder henne. Noen her inne mente hun har irriterende stemme, men akkurat det er ihvertfall ikke hennes skyld. Håper hun skal ut i kamp til helgen, men redd kvalmsækken velger Finn igjen. Endret 11. november 2014 av RusaPåPus 6
plix Skrevet 11. november 2014 #1126 Skrevet 11. november 2014 Er helt i mot mobbing, og slik som TV2 har fremstilt det synes jeg synd på Finn. Men husk at Finn ikke var særlig hyggelig mot Bjørnsom gikk ut i første tvekamp. Der var Finn veldig dømmende mot Bjørn og peikte han som en versting -helt uforståelig. I tillegg kan han jo fremstå som litt uspiselig med den stilen "Næ, ingen hadde gjort jobben. Ingen som vett korsen gjør det. Æ kom og redda hele sitasjonen". Kan være litt annoying..... Anonymous poster hash: e6550...b1f Nå har jeg fått oppdatert meg litt på hva som har foregått i Farmen frem til da jeg begynte å følge med, så takker og bukker alle sammen for det I en av de første episodene ser jeg Bjørn startet noe drama rundt Finn med vilje, så tror ikke Finn er så skyldig i akkurat det. Men etterhvert blir de hardhudet hele gjengen, sikkert dritlei hverandre også, så da baller det fort på seg
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1127 Skrevet 11. november 2014 Det er kvalmt av Finn å kalle Olav for en kvalmsekk til hele det norske folket. Og det er bare verre at han ikke tør å gjøre det face to face med Olav, men gjør det i videoboksen i stedet. For en feiging, å baksnakke en annen for hele landet, noe av det usleste jeg har sett. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1
Gjest Winza Skrevet 11. november 2014 #1128 Skrevet 11. november 2014 Det er kvalmt av Finn å kalle Olav for en kvalmsekk til hele det norske folket. Og det er bare verre at han ikke tør å gjøre det face to face med Olav, men gjør det i videoboksen i stedet. For en feiging, å baksnakke en annen for hele landet, noe av det usleste jeg har sett. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Nei nå må du tulle. Olav er den største tullingen som har vært med i farmen. Ta å følg med du... 5
Gjest Silverstream Skrevet 11. november 2014 #1129 Skrevet 11. november 2014 Synes Finn bare ser gamlere og gamlere ut jeg. Virker som han sliter seg ut av all den ekstrajobbingen. Merket det i forrige episode, han så så dratt og sliten ut i ansiktet. Huff.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1130 Skrevet 11. november 2014 Nei nå må du tulle. Olav er den største tullingen som har vært med i farmen. Ta å følg med du... Han er ærlig, og sier hva han mener. Dobbeltmoralister derimot er noe av det verste jeg vet, derfor var Frank en deltager jeg satte pris på. Han sa det han innerst inne mente rett ut. Derfor var han et skikkelig mannfolk, derfor er ikke Finn det samme. Han sier til kamera hva han egentlig mener om Olav, for så å sleikende late som om han klemmer han og tilbyr han sin falske hånd face to face. Kvalmt. Anonymous poster hash: fbe1e...900
Avalon Skrevet 11. november 2014 #1131 Skrevet 11. november 2014 Tråden er ryddet for persondebatt, personangrep og avsporinger samt svar til dette. - Avalon, mod
Gjest Winza Skrevet 11. november 2014 #1132 Skrevet 11. november 2014 (endret) Hvorfor ble innlegg jeg skrev fjernet men ikke innlegget jeg svarte på, er mange kommentarer her som burde blitt fjernet men som ikke er? Litt av en rar opprydning... Kommentarene som hakker ned på charlotte som kaller henne hjerneskadd, sier at olav er en hedersmann og at finn er patetisk for bli mens de som beskytter dem blir fjernet Endret 11. november 2014 av Big Jim Rennie 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1133 Skrevet 11. november 2014 Hvorfor ble innlegg jeg skrev fjernet men ikke innlegget jeg svarte på, er mange kommentarer her som burde blitt fjernet men som ikke er? Litt av en rar opprydning... Kommentarene som hakker ned på charlotte som kaller henne hjerneskadd, sier at olav er en hedersmann og at finn er patetisk for bli mens de som beskytter dem blir fjernet Jeg tror Avalon har ryddet bort personangrep og persondiskusjon om Kg-brukere, ikke om Farmen-deltakere. Anonymous poster hash: ca4f2...eee
Gjest Winza Skrevet 11. november 2014 #1134 Skrevet 11. november 2014 Jeg tror Avalon har ryddet bort personangrep og persondiskusjon om Kg-brukere, ikke om Farmen-deltakere. Anonymous poster hash: ca4f2...eee Flere innlegg som ikke handla om brukere her som jeg hadde skreva ble slettet og det irriterer meg fordi det var riktige kommentarer mens de gale som jeg svarte til ble værende
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1135 Skrevet 11. november 2014 Flere innlegg som ikke handla om brukere her som jeg hadde skreva ble slettet og det irriterer meg fordi det var riktige kommentarer mens de gale som jeg svarte til ble værende Kan ikke du slutte med denne sytingen og heller skrive om programmet og deltakerne? Gleder meg til førstekjempevalget i morgen! Olav ser så streng ut, ser spesielt fram til argumentasjonen hans.Anonymous poster hash: fbe1e...900 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1136 Skrevet 11. november 2014 Hvorfor ble innlegg jeg skrev fjernet men ikke innlegget jeg svarte på, er mange kommentarer her som burde blitt fjernet men som ikke er? Litt av en rar opprydning... Kommentarene som hakker ned på charlotte som kaller henne hjerneskadd, sier at olav er en hedersmann og at finn er patetisk for bli mens de som beskytter dem blir fjernet Oppryddingen var helt på sin plass. Mener du man skal slette innlegg som uttrykker støtte for Olav? Aldri hørt på makan. Tror du tar kg litt vel seriøst.Anonymous poster hash: fbe1e...900 1
Gjest Winza Skrevet 11. november 2014 #1137 Skrevet 11. november 2014 (endret) Det at det faktisk er noen her som syns olav er en hederlig mann etter alt han har gjort bekymrer meg, hva får folk til å tro at alt det tullet han har gjort er greit? Jeg vil ikke ha underholdning på bekostning av at de menneskene der inne skal bli behandla som dritt, det er ikke verdt det. Fins andre måter å lage underholdning på, nei olav må ut før finaleuka! Hvem er enig? Endret 11. november 2014 av Big Jim Rennie 2
Gjest crazycatlady Skrevet 12. november 2014 #1138 Skrevet 12. november 2014 Olav må ut før finaleuka ja! Håper han blir valgt som førstekjempe neste uke og ryker på hue og ræva ut! Håper virkelig Finn vinner! Da blir jeg glad. 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1139 Skrevet 12. november 2014 Stakkars naive folk som ser på dette som 'det gode' mot 'det onde' og tror det de har definert som 'det gode' skal vinne. Welcome to the real worldAnonymous poster hash: fbe1e...900 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1140 Skrevet 12. november 2014 Olav har fysikken og smartnessen som skal til for å gruse de andre i finaleuka. Ikke nødvendig noen topptrent atlet, men det trenger han heller ikke å være for å slå de andre i en finaleuke. Det var ellers en fornøyelse og se trynene på andre når han sa hvordan han skulle bestemme seg for høne eller hanekamp Og hva blir det? Kjempespennende når Olav med sin myndige røst skal forklare de andre hvem som blir førstekjempe og komme med sine kongeargumenter om hvorfor! Anonymous poster hash: fbe1e...900 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå