Gjest Winza Skrevet 10. november 2014 #1061 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Finn er med på å trekke seere fordi han har vært i konflikt med Frank, og nå med Olav. Uten disse konfliktene, så ville ikke folk sett på i så stor grad. Og hvem har "æren" for konfliktene? Finn? Gjerne for meg! Hvem jeg er osv., hvorfor er det så interessant for deg å diskutere de som diskuterer? Anonymous poster hash: fbe1e...900 Olav er en patetisk person, måten han har vært på er så tragisk og lavmål som det kan være. Visst det finnes noe rettferdighet i verden så vil han ryke ut før finalen... Tåpelig at Olav blir slaktet for dette med kaken. Hva med de andre? Ja, hva er verst? At 3 personer bruker 2 kroner på en kake, for så å spise hele kaken selv, eller at 3 personer bruker 2 kroner på kringle, pærer og sild, for så å spise alt selv? Eller hva med gjengen som brukte pengene på skoleboller og hårvask? Er det noen som burde få så ørene flagrer, er det Alina, som 2 ganger har brukt penger på seg selv som storbonde. Både på skoleboller og frukt, samtidig som hun holdt tett om at Charlotte brukte penger på hårvask og at Stine og Finn brukte penger på fisk og frukt. Hun er i hvertfall den personen som har brukt mest penger på seg selv der inne, sammen med kanskje Ørjan. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Du gjør alt du får å prøve å beskytte typen din, eier du ingen skam? -_- Endret 12. november 2014 av Big Jim Rennie 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1062 Del Skrevet 10. november 2014 .............. Anonymous poster hash: 056a5...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 10. november 2014 #1063 Del Skrevet 10. november 2014 Faen at den kvalmsækken ble storbonde igjen! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1064 Del Skrevet 10. november 2014 Åja, så det er FINN som liksom skal si unnskyld til Olav, og ikke omvendt???? Kyss meg i ræva! For en tullung Olav er. Anonymous poster hash: 97cf1...ddc 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1065 Del Skrevet 10. november 2014 Herregud, Olav driter seg bare mere å mere ut! Er jo helt feil at det er Finn som skal be om unnskyldning. Hva er forresten greia med å gjøre Olav til storbonde heletiden? Irriterer meg også at ingen sir Olav imot når han er spydig mot Finn. Magnhild og Hilde(?) sier gjerne noe om det bak ryggen, men tør ikke si noe face to face.. Anonymous poster hash: 056a5...617 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1066 Del Skrevet 10. november 2014 "De skal bli straffa og piska" Hvem tror han at han er? Anonymous poster hash: 97cf1...ddc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1067 Del Skrevet 10. november 2014 For en ekkel fyr Olav er!! Anonymous poster hash: f9f5e...1e2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 10. november 2014 #1068 Del Skrevet 10. november 2014 Måtte klemme pusekatten min når dei slakta grisen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1069 Del Skrevet 10. november 2014 Det er tydelig at Olav ikke eier selvinnsikt. Anonymous poster hash: 7266e...249 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1070 Del Skrevet 10. november 2014 Er den slakta nå? Måtte skifte kanal. Når kan jeg skru tilbake? Anonymous poster hash: 97cf1...ddc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 10. november 2014 #1071 Del Skrevet 10. november 2014 Ligger i panna nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 10. november 2014 #1072 Del Skrevet 10. november 2014 Olav er en jævla dritt. Fysj for et menneske! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. november 2014 #1073 Del Skrevet 10. november 2014 Olav er en jævla dritt. Fysj for et menneske! Enig! Voksen mann liksom... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 10. november 2014 #1074 Del Skrevet 10. november 2014 Noen som vet hva Finn har sagt som Olav er så indignert over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. november 2014 #1075 Del Skrevet 10. november 2014 Faen at den kvalmsækken ble storbonde igjen! Jeg ble ikke overraska, alle her sa jo det ville bli han hele tiden Åja, så det er FINN som liksom skal si unnskyld til Olav, og ikke omvendt???? Kyss meg i ræva! For en tullung Olav er. Anonymous poster hash: 97cf1...ddc Finn er en unik mann Er den slakta nå? Måtte skifte kanal. Når kan jeg skru tilbake? Anonymous poster hash: 97cf1...ddc Dem skøt den i hodet, stakkars gris ): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1076 Del Skrevet 10. november 2014 Noen som vet hva Finn har sagt som Olav er så indignert over? Ikke en dritt. Anonymous poster hash: 97cf1...ddc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 10. november 2014 #1077 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg ble ikke overraska, alle her sa jo det ville bli han hele tiden Finn er en unik mann Dem skøt den i hodet, stakkars gris ): Ikke overrasket jeg heller, jeg nevnte jo her inne igår at han sikkert blir storbonde igjen. Likte ordet kvalmsækk, hehe. For det er akkurat det Olav er. Kvalm og høy på seg selv. Finn er helt unik, ja. Glad du ikke liker Olav mer og heier på Finn. Hvis det fins rettferdighet i verden er det han som vinner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1078 Del Skrevet 10. november 2014 Begynner å bli litt lei Charlotte nå... Anonymous poster hash: 056a5...617 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1079 Del Skrevet 10. november 2014 Begynner å bli litt lei Charlotte nå... Anonymous poster hash: 056a5...617 Hvorfor det? Anonymous poster hash: b8622...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. november 2014 #1080 Del Skrevet 10. november 2014 Ikke overrasket jeg heller, jeg nevnte jo her inne igår at han sikkert blir storbonde igjen. Likte ordet kvalmsækk, hehe. For det er akkurat det Olav er. Kvalm og høy på seg selv. Finn er helt unik, ja. Glad du ikke liker Olav mer og heier på Finn. Hvis det fins rettferdighet i verden er det han som vinner. Jeg er litt trist at olav ble slik, før han sa det han sa til finn før frank og finn sin kamp likte jeg han, han hadde vært hyggelig og koselig alle ukene før men så plutselig så er det som om han skiftet personlighet Forresten, noen som har lagt merke til at charlotte har noen slike arr i ansiktet? Jeg mistenker at hun kan ha måtte operert ansiktet sitt en gang tidligere av en eller annen grunn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå