Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har tydeligvis ikke fulgt med eller så er du hjernevasket. Han er en jævla mobber! Kaka hadde jeg nesten glemt allerede selv om det er dårlig gjort å ikke dele med de andre.

Nesten så jeg tror du er enten Olav selv eller datteren hans når jeg ser hvordan du oppfører deg i denne tråden. Hvorfor liker du ikke Finn egentlig? Og hva har Finn gjort Olav? I dagens episode rekker han Olav hånda og ber om å glemme det som har skjedd og bli venner. Det er Olav som burde gjort og ikke Finn! Syns det er stort gjort av Finn når Olav behandler han sånn. Finn er villig til å glemme og tilgi. Men tror neppe den kødden Olav har baller nok til å ta han i hånden.

Han skrive masse av innlegg på en gang, går ikke an å ta noe han sier seriøst, for en uke siden var det greit og like olav fordi da hadde han så vidt begynt med alt tullet sitt men iløpet av de siste 3 episodene har han bare fått meg til å mislike han, og alt det på en uke, flott olav...

Hadde spist hele kaka selv hadde jeg vært der inne. Om jeg ikke hadde klart hele, så hadde jeg kastet resten. At Olav skal få sånn tyn for dette er latterlig.

Programmet heter ikke Dugnadsliv, dette er en konkurranse.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Olav fortjener ikke en dritt, teamet hans jobba ræva av seg hele uka for å klare ukesoppdraget så da fortjente dem kaka langt mer enn olav og rævslikkeren hans...

Ja mhm du hadde gjort det, hadde du sett fram til å bli mislikt i det offentlige med da etter farmen eh?

Finn har vunnet to tvekamper nå, og har vært gjennom de to største pinglegrenene. Om han blir førstekjempe neste gang blir det nok andre boller, blir garantert tautrekking og da er det takk og farvel.

Nei men så ta å ro deg ned da, du trenger ikke skrive 5 innlegg på rad! Ta heller og skriv alt du ønsker å si i en kommentar, to innlegg på en gang burde være det meste en bruker ender opp med å poste. Ingen grunn til at du skal skrive 5 innlegg på noen minutters mellomrom...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skuffende uke på Farmen. Olav som står i bresjen for å fortsette med stjeling (kaka som skulle vært delt på alle), og som pisker alle rundt. Det beste var naturligvis at FInn vant, men dessverre blir han nok førstekjempe enda en gang, for det er vel tydelig at det er Olav som på nytt blir storbonde, evnt. Magnhild.

Finn seiler opp som en fortjent vinner, men det spørs om han overlever enda en kamp.

Får håpe kaka skapte litt uro i magen på Olav, Ørjan og Magnhild. Renneræv er vel fortjent!

Anonymous poster hash: 1000f...b21
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sjettedel er mindre enn en fjerdedel. Dessuten var det vel en prinsippsak.

Anonymous poster hash: 0414f...4e8

Du skjønte vel vitsen? Hentet fra Belberts tale:

http://www.youtube.com/watch?v=M7_IuqI9xmE

"I år fekk me ein tredjedel av overskuddet. Men til neste år! Då skal me få... ein FJERDEDEL!!" Og alle jubler! Legendarisk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinglegren du.. Kunnskap med spørsmål om dyr og dyreliv, mat, etc er da absolutt ingen pinglegren. Det er jo til og med det som er en av finalekampene, ikke denne tautrekkingen som du synes er en manndomsprøve av dimensjoner. Og øksekast var det jo ikke Finn som valgte heller, Reidar skjønte at det var eneste grena han kunne hatt en sjanse i..

Reidar "skjønte" ikke noe som helst. Han ble lurt av Finn som løy til Magnhild. Finn sa at øksekast var han sjanseløs i, men sannheten var at han hadde trent mye på det. Og Finn klager på at andre er uærlige, det er ufattelig.

Når man har valg mellom noe fysisk og noe som ikke er fysisk, så er det pinglete å ta den eneste ikke-fysiske grenen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men så ta å ro deg ned da, du trenger ikke skrive 5 innlegg på rad! Ta heller og skriv alt du ønsker å si i en kommentar, to innlegg på en gang burde være det meste en bruker ender opp med å poste. Ingen grunn til at du skal skrive 5 innlegg på noen minutters mellomrom...

Hvorfor så opptatt av hva jeg gjør? Diskutere det som skrevet, eller Farmen generelt, og dropp alt som har med å diskutere andre debattanter å gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønte vel vitsen? Hentet fra Belberts tale:

http://www.youtube.com/watch?v=M7_IuqI9xmE

"I år fekk me ein tredjedel av overskuddet. Men til neste år! Då skal me få... ein FJERDEDEL!!" Og alle jubler! Legendarisk!

Nope, aldri hørt, my bad.

Anonymous poster hash: 0414f...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reidar "skjønte" ikke noe som helst. Han ble lurt av Finn som løy til Magnhild. Finn sa at øksekast var han sjanseløs i, men sannheten var at han hadde trent mye på det. Og Finn klager på at andre er uærlige, det er ufattelig.

Når man har valg mellom noe fysisk og noe som ikke er fysisk, så er det pinglete å ta den eneste ikke-fysiske grenen.

Han er ikke uærlig, han spiller spillet. Selvfølgelig holder man noen ting for seg selv i et spill, det kan ikke sammenlignes med å stjele, mobbe og lyve for å skape intriger og drama..

Ikke kan Finn noe for at Reidar valgte øksekast heller, nå får du gi deg med den smartmalinga av han..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

He he. Ja, dere er jo morsomme. Det er jo bare et tullete realityshow hvor det spilles på intriger og konflikter for underholdningen sin skyld :) Likevel så biter folk på og blir sinte over at noen ikke gidder å dele ei jævla kake :) Priceless! Du har ennå ikke skjønt at farmen ikke er real life? Farmen er en tullete realitykonkurranse og det handler om å vinne en bil og en hytte. Da må man gjøre det man mener skal til for å vinne. Showet legger opp til løgn, intriger og konflikter. Da spiller man etter det og håper på det beste. De er ikke venner, der inne på Farmen. De er konkurrenter. Da er alle midler tillatt hvis det kan føre til at man vinner, så lenge man ikke bryter norsk lov. Medmenneske kan man være ellers. Når man spiller et spill, så gjør man det etter alle kunstens regler for å vinne, selvsagt. Dette har ingenting med varaordfører-rollen til Olav å gjøre. At Finn ikke klarer å forstå hvilket konsept han meldte seg på for stå for hans regning. Anonymous poster hash: fbe1e...900

Kan du ikke lese? Jeg hadde glemt hele kaka jeg, er ikke derfor jeg misliker Olav. Det er måten han behandler Finn på som provoserer meg og de andre her inne med snev av vett i pappen. Kaka har lite å si, jeg hadde ikke mislikt han på grunnlag av den. Jeg vet da for faen at det er et spill og en kamp om å vinne, men det går an å oppføre seg som folk for det! Mobbing er aldri ok uansett! Skjønner jo at du også er en mobber siden du ikke klarer å se det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så opptatt av hva jeg gjør? Diskutere det som skrevet, eller Farmen generelt, og dropp alt som har med å diskutere andre debattanter å gjøre.

Du spammer, jeg liker ikke spam. Du forsvarer en som har vært helt fryktelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men har du litt veldig tungt for det? Finn var dårlig på øksekast, men har har øvd på det. Og som bruden2015 sier, og som du er så flink å poengtere (når det passer deg selv vel og merke) så er det en konkurranse, man holder man kortene tett til brystet. Dette er jo ren logikk. Det hadde vært jævlig lite taktisk lurt å skreket ut alle sine styrker og svakheter. Reidar skjønte at han var sjanseløs i både slegge, saging, kunnskap og tautrekking og at øksekast var hans eneste og beste mulighet.

Det er ikke pinglete å velge noe ikke-fysisk. Iallefall når det er kunnskap, som er en av de viktigste grenene. Som Frank, ditt store forbilde, var så flink å påpeke så skulle de leve som i 1914 der inne.. Og man kom veldig mye lengre med grunnleggende kunnskap om dyr og mat, enn hva man gjorde med å stå og dra i et tau...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet da for faen at det er et spill og en kamp om å vinne, men det går an å oppføre seg som folk for det! Mobbing er aldri ok uansett! Skjønner jo at du også er en mobber siden du ikke klarer å se det.

Kaka var bare et eksempel. Olav mobber ingen, det er bare Finn som er så utrolig hårsår. Finn er jo blitt nærmest som Rhino i Nissene På Låven, tar seg nær av absolutt alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spammer, jeg liker ikke spam. Du forsvarer en som har vært helt fryktelig

Du skal ikke snakke om hvem som har spammet mest i denne tråden.

Olav har ikke vært "helt fryktelig". Tror folk burde satt seg litt bedre inn i hva faktisk mennesker gjør mot andre rundt omkring i verden. Da ville "helt fryktelig" fått en ganske annen betydning enn å ytre noen harmløse ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.kjendis.no/2014/11/10/kjendis/farmen/tv_2/reality-tv/36166836/

Skal si han slapp billig unda...

Og han ser ikke tynn ut

Tror dere på dette her? http://www.kjendis.no/2014/11/05/kjendis/farmen/reality-tv/tv_og_medier/olav_harald_ulstein/36091110/

Herregud for en fyr olav er... http://www.kjendis.no/2014/11/10/kjendis/se_og_hor/aller/36164124/

Endret av Big Jim Rennie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager, men har du litt veldig tungt for det? Finn var dårlig på øksekast, men har har øvd på det. Og som bruden2015 sier, og som du er så flink å poengtere (når det passer deg selv vel og merke) så er det en konkurranse, man holder man kortene tett til brystet. Dette er jo ren logikk. Det hadde vært jævlig lite taktisk lurt å skreket ut alle sine styrker og svakheter. Reidar skjønte at han var sjanseløs i både slegge, saging, kunnskap og tautrekking og at øksekast var hans eneste og beste mulighet.

Det er ikke pinglete å velge noe ikke-fysisk. Iallefall når det er kunnskap, som er en av de viktigste grenene. Som Frank, ditt store forbilde, var så flink å påpeke så skulle de leve som i 1914 der inne.. Og man kom veldig mye lengre med grunnleggende kunnskap om dyr og mat, enn hva man gjorde med å stå og dra i et tau...

Tungt for hva? Jeg har ikke klaget på at Finn løy og lurte Reidar til å velge øksekast, men så trenger ikke Finn påstå at han alltid er ærlig og redelig osv, han fremstiller seg selv som en helgen, og tåler ikke motgang i det hele tatt. Det er patetisk å se på, og ikke minst få med seg de medieoppslagene som kommer nå. Han har reklamert for seg selv som den farligste konkurrenten for alle, og griner nesten når folk vil ha ham ut, hva forventet han egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke snakke om hvem som har spammet mest i denne tråden.

Olav har ikke vært "helt fryktelig". Tror folk burde satt seg litt bedre inn i hva faktisk mennesker gjør mot andre rundt omkring i verden. Da ville "helt fryktelig" fått en ganske annen betydning enn å ytre noen harmløse ord.

Jeg gjør det nå jo, slutt å spam og begynn å hold deg saklig til tema...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør det nå jo, slutt å spam og begynn å hold deg saklig til tema...

Heh? Jeg skriver jo om Olav og at det han har gjort slett ikke er fryktelig, det er du som ikke klarer å holde deg til saken.

Olav er en bra mann, på alle måter. De andre drev og småmobbet Frank litt, rottet seg mot ham, og da var Olav der og tok seg av Frank. En hedersmann, rett og slett. Finn derimot er en som alle liksom likte, og tåler ikke at et lite mindretall er mot ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh? Jeg skriver jo om Olav og at det han har gjort slett ikke er fryktelig, det er du som ikke klarer å holde deg til saken.

Olav er en bra mann, på alle måter. De andre drev og småmobbet Frank litt, rottet seg mot ham, og da var Olav der og tok seg av Frank. En hedersmann, rett og slett. Finn derimot er en som alle liksom likte, og tåler ikke at et lite mindretall er mot ham.

Jeg holder meg til saken, visst du ikke klarer å se hva olav har gjort er fryktelig så syns jeg synd i deg egentlig...

Jeg er ganske sikker på at du er en nær bekjent av frank eller olav...

Nesten en million seere i går!

http://www.adressa.no/kultur/article10332006.ece

Liten tvil om hvem som har æren for denne braksuksessen, og det er Olav!

Uten ham og Frank ville det vært et dugnsdsshow som ingen hadde giddet å følge med på. Go Olav! :)

Oh please...

Det er finn som trekkere seere

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg til saken, visst du ikke klarer å se hva olav har gjort er fryktelig så syns jeg synd i deg egentlig...

Jeg er ganske sikker på at du er en nær bekjent av frank eller olav...

Oh please...

Det er finn som trekkere seere

Finn er med på å trekke seere fordi han har vært i konflikt med Frank, og nå med Olav. Uten disse konfliktene, så ville ikke folk sett på i så stor grad. Og hvem har "æren" for konfliktene? Finn? Gjerne for meg!

Hvem jeg er osv., hvorfor er det så interessant for deg å diskutere de som diskuterer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig at Olav blir slaktet for dette med kaken. Hva med de andre?

Ja, hva er verst? At 3 personer bruker 2 kroner på en kake, for så å spise hele kaken selv, eller at 3 personer bruker 2 kroner på kringle, pærer og sild, for så å spise alt selv?

Eller hva med gjengen som brukte pengene på skoleboller og hårvask?

Er det noen som burde få så ørene flagrer, er det Alina, som 2 ganger har brukt penger på seg selv som storbonde. Både på skoleboller og frukt, samtidig som hun holdt tett om at Charlotte brukte penger på hårvask og at Stine og Finn brukte penger på fisk og frukt. Hun er i hvertfall den personen som har brukt mest penger på seg selv der inne, sammen med kanskje Ørjan.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...