Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvem vil isåfall Magnhild velge som førstekjempe da?!

Finn, finn velger olav. Olav taper. Gud finn er bare ustoppelig :) Han får dritt slengt mot seg helt fra starten av fra frank og enda litt ekstra dritt fra olav den siste uka og så begynner alle å sende han i duell, vinner han farmen er han den mest fortjente vinneren noensinne :)

Endret av Big Jim Rennie
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest crazycatlady
Skrevet

Redd mobber-Olav blir storbonde igjen. Står i tv-programmet at valget av ny storbonde skaper sure miner hos deltakerne. Finn var rå idag! Var så gøy å se på! :)

• Liker 6
Skrevet (endret)

Håper reidar velger finn som storbonde tross alt. Så blir olav Harald førstekjempe og har intet annet valg enn å velge disippelen sin Ørjan som andre kjempe :) :)

Endret av småsei
  • Liker 1
Skrevet

Redd mobber-Olav blir storbonde igjen. Står i tv-programmet at valget av ny storbonde skaper sure miner hos deltakerne. Finn var rå idag! Var så gøy å se på! :)

Gud så kjedelig det blir, så velger han finn igjen så ørjan :Gjesp:

Vil helst se olav i duell nå og så tape, blir episk med olav og sidekicken sin i duell mot hverandre. Vil helt sikkert bli trist om han taper fordi vi har sett han i farmen lenge men samtidlig så blir det bedre for alle sammen. Lurer forresten på hvordan det blir i finaleuka når alle de tidligere deltakerne kommer tilbake for en dag, og så kommer frank hehe :)

Skrevet

Både glad og trist, jeg liker finn men hadde sett fram til at en utfordrer kanskje kunne vinne farmen. Reidar hadde vært en verdig vinner om han vant, det samme vil finn bli om han vinner :)

Nå når dem gikk for å hente resten av kaka så jeg for meg at manghild hadde henta den og gjemt den slik de andre kunne få smake, da hadde jeg ledd :) Neste uke blir det nok finn mot olav

Btw, jeg skjønner ikke hvorfor reidar valgte en gren han var så dårlig i, skulle trodd han ville tape...

Feiging? Reidar er da ingen feiging, du så jo hvor mye han sugde i øksekastinga, som om han ville finn skulle vinne...

Nettopp det jeg mener med feighet, eller svakhet er kanskje et bedre ord. Istedenfor å velge det han selv mener han er sterkest i, så velger han det Magnhild har sagt at Finn er svakest i. Heldigvis stemte det ikke.

Å velge gren kun ut fra det han har fått høre av andre er motstanderens svakhet, viser enten at han er livredd Finn, eller at han selv er like udugelig i alle grenene.

Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac

• Liker 1
Skrevet

Nettopp det jeg mener med feighet, eller svakhet er kanskje et bedre ord. Istedenfor å velge det han selv mener han er sterkest i, så velger han det Magnhild har sagt at Finn er svakest i. Heldigvis stemte det ikke.

Å velge gren kun ut fra det han har fått høre av andre er motstanderens svakhet, viser enten at han er livredd Finn, eller at han selv er like udugelig i alle grenene.

Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac

Det er jo tydelig a finn løy til magnhild da :)

Skrevet

Finn er bad ass!!! :ler:

Greit at jobbingen er litt over kill men han er seig, hatten av 💋

Skrevet

Jeg syns finn, olav og frank skulle blitt skuespillere jeg :) Ser for meg olav som skurken og frank som den tilbakestående medhjelperen hans mens finn den hederlige fyren må kjempe i mot dem

Skrevet

Noen andre som syns den sakte flexingen av bicepsen fra Finn da han vant, var litt spesiell?

Skrevet

Noen andre som syns den sakte flexingen av bicepsen fra Finn da han vant, var litt spesiell?

Haha, ja. Finn er en jævlig dårlig vinner. Men jeg er glad han vant. :)

Anonymous poster hash: 9069b...a3c

• Liker 1
Skrevet

Haha, ja. Finn er en jævlig dårlig vinner. Men jeg er glad han vant. :)

Hvordan? Du kan ikke bare si slikt uten å fortelle hvorfor...

• Liker 2
Skrevet

Hvordan? Du kan ikke bare si slikt uten å fortelle hvorfor...

Jeg tenker på måten han har reagert på når han har vunnet tvekampene. Greit nok å bli glad, men han blir jo helt kokko, spesielt når han stod der og flekset muskler, haha. Minner meg om en venninne av meg som danser seiersdansen når hun vinner i maxi yatzy.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker på måten han har reagert på når han har vunnet tvekampene. Greit nok å bli glad, men han blir jo helt kokko, spesielt når han stod der og flekset muskler, haha. Minner meg om en venninne av meg som danser seiersdansen når hun vinner i maxi yatzy.

Jeg syns jubelen hans var vell fortjent

• Liker 6
Gjest crazycatlady
Skrevet

La ikke merke til at han flekset muskler, men jeg syns han er dødskul når han vinner tvekamper. Koselig å se han så glad! Han viser virkelig en sann glede. Håper han vinner hele greia!

• Liker 9
Gjest crazycatlady
Skrevet

Skjønner ikke hva folk mener med å flekse med muskler...

Flashe sikkert. Vise frem muskla sine. Men jeg syns ikke han gjorde det. Syns bare han viste en sann glede.

• Liker 3
Skrevet

Det er lenge siden jeg har sett en så usympatisk mann som Olav på TV. Jeg er helt enig med brukeren som tidligere i tråden skrev at oppførselen hans ikke bare er et spill, slik som han hevder, men at det viser hvilket menneske han virkelig er. Jeg er også enig i det noen skrev om at det er lett å se, spesielt i ettertid, hvordan han fyrte opp Frank. Sånne folk er så kvalme, sånne som er glatte nok til fremstå OK, men som driver og styrer i kulissene for å lage drama og som kommer med stikk og tvetydigheter hele tiden.

Jeg hadde et oppriktig håp om at han skulle sette kaka i vrangstrupen.

Anonymous poster hash: ca4f2...eee
  • Liker 11
Skrevet

Ba til Gud om at Finn måtte vinne - bønnen hørt!

Ber til Gud om at kaken er full av Laksér-olje. Håper han hører meg nå også...

• Liker 7
Skrevet

Hva er så galt med det? Eller mener du kanskje at en slik seier er så ubetydelig at en bød stå med armene langs siden og ha steinansikt?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...