Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var i sykkylven i går samlet med en hel gjeng derfra. Det var ikke EN person som hadde noe fint å si om trollet. Etter dagens episode vedder jeg på at han synker videre i kurs.

Anonymous poster hash: e5191...a9c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeeh, jo! Det er jo bare en valp stakkars. Til og med voksne husreine bikkjer kan ha sånne uhell om de er dårlige i magen.

Signerer denne , dette er helt vanlig av valper og noen voksne kan gjøre dette . Har 3 hunder selv, uhell kan skje

• Liker 5
Skrevet

For en bedriten fyr! Voksen mann som oppfører seg som en drittunge! Det var måten å vise takknemlighet til alle som har slitt og jobbet for han hele uka! Fyy f....

De sa det rett jentene der inne: "Han er en mobber". Og det er nettopp det han er. Evner å dra med seg folk gjør han dessverre og. Først fyrte han oppunder oppførselen til Frank (det ser jeg mer og mer nå), så drar han med seg Ørjan, og nå ser det ut til at han har fått med seg han nye og. Han er et svakt og ynkelig menneske som må trykke andre ned for å føle seg bedre selv.

Jeg synes inderlig synd på Finn. Man ser at han liksom har gitt opp. Han ser sliten og deppa ut rett og slett. Ikke rart han ville ha med motstanderen på en avtale. Han ser selvfølgelig svart på å komme tilbake til gården bare for å bli valgt som førstekjempe igjen!

Legg merke til alle de små stikkene Olav kommer med til Finn hele tiden. Som da de satt ved kjøkkenbordet: "En kan ikke stole på Finn vet du". Mange slike stikk, pluss all den åpenlyse dritten han har kommet med, er nok til å knekke noen. Alder spiller ingen rolle når det kommer til hvordan en føler seg når man blir mobbet! De er stengt inne der med hverandre, borte fra familie og venner og den støtten de kunne ha fått. Man blir ekstremt sårbar. Det at Finn er samvittighetsfull, henger sammen med at han er en følsom fyr. Det går begge veier dette. Men det er ikke noen svakhet! Svakhet er når man må mobbe og trykke andre ned i dritten og gjøre de lei seg for å føle seg bedre selv. Og legg merke til hvordan han drar de typene med seg. Svake mennesker som skal "tøffe seg" for en slik dritt.

Jeg skulle ha frydet meg lenge og vel om Finn vant tvekampen (og hele Farmen for min del), men jeg tviler dessverre på at det skjer. Han ser sliten og slått ut, og han ser vel ikke så lyst på å komme tilbake heller..

Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac
  • Liker 17
Skrevet

Alle jobbet og slet for Olav og kniven, han ga ikke litt kake til de som takk engang!! :spy:

Det er trist, hvordan oppførselen hans til og med har fått meg til å mislike han, en som favoritiserte han ender opp med å mislike han. Håper han er stolt av seg selv...

Ærlig talt. Sånn barnslig oppførsel er bare teit.

Anonymous poster hash: 39b87...f8e

Haha barnslig? Har du sett hvordan olav oppfører seg? Han er jo som en 11 åring i en 51 år gammel manns kropp, å vise en finger til han er vell fortjent...

Det gjør du vell, ser FEIT ut på tv!!

?

Eeeh, jo! Det er jo bare en valp stakkars. Til og med voksne husreine bikkjer kan ha sånne uhell om de er dårlige i magen.

Ja men fortsatt ekkel. jeg måtte prøve å holde igjen slik jeg ikke spydde. Har aldri sett en så liten hund drite så mye før

Skrevet

Ja men fortsatt ekkel. jeg måtte prøve å holde igjen slik jeg ikke spydde. Har aldri sett en så liten hund drite så mye før

Det skal jeg forsåvidt si meg helt enig i!

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de absolutt skulle spise hele den forbanna kaka hadde det ikke vært mer koselig å komme tilbake med en kake(til og med en halv kake) og delt på gjengen!? Når man tenker at Olav og Ørjan har vært på det storbondeloftet i en uke og gomlet i seg noe rett som det er virker det som så skulle man jo tro de hadde fått dosen sin med sukker for en stund.....

Håper de får dårlig samvittighet, iallefall noen av dem.....

Tenk om Gaute på tinget før tvekampen hadde sagt noe som "Så var dere på tinget og vant den sjokoladekaka" og alle de andre bare måper og lurer på hvor i helvete den ble av.... Men det skjer jo ikke...

Anonymous poster hash: 4740b...c6d
  • Liker 6
Skrevet

Det er trist, hvordan oppførselen hans til og med har fått meg til å mislike han, en som favoritiserte han ender opp med å mislike han. Håper han er stolt av seg selv...

Haha barnslig? Har du sett hvordan olav oppfører seg? Han er jo som en 11 åring i en 51 år gammel manns kropp, å vise en finger til han er vell fortjent...

?

Bæsjen kunne likesågodt vært smeltet kokesjokolade :P

Anonymous poster hash: de5ea...dc9

Skrevet

Det er mange som vet hvem som vinner. Føler du deg spesiell?

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Det var vel mer ironisk ment/skrevet, selv om jeg vet hvem som vinner ;)

Anonymous poster hash: 58b79...9c2

Skrevet

Bæsjen kunne likesågodt vært smeltet kokesjokolade :P

Anonymous poster hash: de5ea...dc9

:spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy:

Og jeg som akkurat har spist masse sjokolade /:

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de absolutt skulle spise hele den forbanna kaka hadde det ikke vært mer koselig å komme tilbake med en kake(til og med en halv kake) og delt på gjengen!? Når man tenker at Olav og Ørjan har vært på det storbondeloftet i en uke og gomlet i seg noe rett som det er virker det som så skulle man jo tro de hadde fått dosen sin med sukker for en stund.....

Håper de får dårlig samvittighet, iallefall noen av dem.....

Tenk om Gaute på tinget før tvekampen hadde sagt noe som "Så var dere på tinget og vant den sjokoladekaka" og alle de andre bare måper og lurer på hvor i helvete den ble av.... Men det skjer jo ikke...

Anonymous poster hash: 4740b...c6d

Har ikke fått sett i kveld. Var det bare Olav og Ørjan som spiste kake? Magnhild også?

Anonymous poster hash: c444b...04d

Skrevet

Det må være lov å ønske noen et aldri så lite mageknip i kveld..

Skrevet

Har ikke fått sett i kveld. Var det bare Olav og Ørjan som spiste kake? Magnhild også?

Anonymous poster hash: c444b...04d

Hun var med på den første halve kaka men senere ble hun ikke med og ønsket at dem spydde av kaka. Noen som skjønte hva dem gjorde med de greinene?

Skrevet

Hun var med på den første halve kaka men senere ble hun ikke med og ønsket at dem spydde av kaka. Noen som skjønte hva dem gjorde med de greinene?

så ut som de gjemte noe kake de ikke klarte å spise opp

Skrevet

Var stygt gjort det med kaken, men tviler egentlig ikke på at TV2 ba de spise opp hele for å skape litt ekstra drama.

• Liker 1
Skrevet

Æsj, gjemme en sjokolade kake midt ute i skogen, tenk på alt møkket og dyra som kommer borti den og så tar ikke det lang tid før den blir uspiselig. Nei de burde heller delt opp i små biter, da hadde de i det minste hatt et stort kakestykke med hjem så dem andre kunne fått smakt

• Liker 1
Skrevet

Var stygt gjort det med kaken, men tviler egentlig ikke på at TV2 ba de spise opp hele for å skape litt ekstra drama.

Lite frekt av tv2 og be deltakerne gjøre noe som vil gi dem personene dårlig rykte etter farmen...

Skrevet

Trodde de gjemte papiret kaken var pakker inn i jeg. De klarte sikkert å spise opp ;)

Skrevet

Trodde de gjemte papiret kaken var pakker inn i jeg. De klarte sikkert å spise opp ;)

Ja selvsagt, det skal du ikke se helt bort fra er forklaringen,,

Skrevet

Jeg har akkurat spist masse sjokolade så satt og tenkte, hvordan klarer dem å få i seg så mye kake?

Skrevet

Feiging Reidar og. Velger økseskaft, det som Magnhild fortalte han at Finn hadde sagt til henne første uka at han ikke har peiling på.

Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...