Gjest crazycatlady Skrevet 9. november 2014 #921 Skrevet 9. november 2014 Det er ingen som mobber finn her ihvertfall Håper finn vinner Hæh? Har du snudd på flisa? Godt du har tatt til fornuft og heier på Finn da. 1
Gjest crazycatlady Skrevet 9. november 2014 #922 Skrevet 9. november 2014 Finn kan ikke ha opplevd mye motgang i livet sitt, når han takler noen små hissige ord i "kampens hete" så utrolig dårlig. Det blir nesten litt latterlig faktisk. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Er mye tv2 har klippet bort faktisk, så det var nok litt verre enn det så ut til... 2
Nowayback Skrevet 9. november 2014 #923 Skrevet 9. november 2014 Jeg har en teori om at står man til venstre i politikken, så holdet man med Finn. De som er mer blå holder mer med Olav. At det her på KG er overvekt Finn-fans er dermed ikke uventet. Men dessverre kommer nok neppe Ørjan eller Reidar å velge kvinnfolkgrenen, her blir det en skikkelig kamp, og da blir nok mange av Frøken Finns mange groupies her inne skuffet. Jeg sier dessverre, for tror Finn da vil tape, men håper faktisk han vinner. Vil ha en uke til på Farmen med Olav vs. Finn!! Anonymous poster hash: fbe1e...900 Sikkert riktig teori. Ærlig og redelig mann som jobber for fellesskapet = Finn (Arbeiderpartiet). Drittsekk som gjemmer unna mat og slenger dritt om andre = Olav (FrP). Det representerer holdningene til partiene ganske godt. 8
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #924 Skrevet 9. november 2014 Hæh? Har du snudd på flisa? Godt du har tatt til fornuft og heier på Finn da. Snudd? Jeg heia på frank sist uke, nå er det en annen motstander og jeg har ingen forhold til finn jr og ørjan deltakerne så blir et selvfølge jeg heier på finn, jeg har likt finn, olav og frank siden starten av Er mye tv2 har klippet bort faktisk, så det var nok litt verre enn det så ut til... Hørte det var mer stygt olav sa til finn på søndagens episode men dem klippa det vekk Sikkert riktig teori. Ærlig og redelig mann som jobber for fellesskapet = Finn (Arbeiderpartiet). Drittsekk som gjemmer unna mat og slenger dritt om andre = Olav (FrP). Det representerer holdningene til partiene ganske godt. Hva gir deg rett til å si noe slikt? Du kan ikke generalisere partier på den måten...
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #925 Skrevet 9. november 2014 Jeg stemmer blått og jeg heier på Finn. Kunne ikke falle meg inn å stemme noe på venstresiden. Og jeg sier ikke at alle som stemmer blått heier på Olav. Hva med å lese det jeg skriver? Anonymous poster hash: fbe1e...900 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #926 Skrevet 9. november 2014 Er mye tv2 har klippet bort faktisk, så det var nok litt verre enn det så ut til... Hvordan vet du dette? Anonymous poster hash: fbe1e...900
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #927 Skrevet 9. november 2014 Hørte det var mer stygt olav sa til finn på søndagens episode men dem klippa det vekk Hvor hørte du det? Anonymous poster hash: fbe1e...900
wilmap Skrevet 9. november 2014 #928 Skrevet 9. november 2014 Sikkert riktig teori. Ærlig og redelig mann som jobber for fellesskapet = Finn (Arbeiderpartiet). Drittsekk som gjemmer unna mat og slenger dritt om andre = Olav (FrP). Det representerer holdningene til partiene ganske godt. Finn Olav er ikke noen arbeiderpartimann, han holder med Senterpartiet. 3
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #929 Skrevet 9. november 2014 Hvor hørte du det? Anonymous poster hash: fbe1e...900 Finn sa det selv
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #930 Skrevet 9. november 2014 Uff den hunde avføringen var det virkelig ikke nødvendig å vise, holder på å spy nå...
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #931 Skrevet 9. november 2014 Olav er et lekkert syn i bar overkropp #mannebeinAnonymous poster hash: fbe1e...900
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #932 Skrevet 9. november 2014 Lurer på om Finn har fått disp av TV2 til å velge et kvinnfolk som 2. kjempe? De ønsker vel kanskje mest mulig jevne kamper? Anonymous poster hash: fbe1e...900
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #933 Skrevet 9. november 2014 "Syns ikke noe om slakt" sier hun som ikke vet at ribba kommer fra grisen. Tror hun kjøttet hun spiser til middag vanligvis vokser på trær?Anonymous poster hash: fbe1e...900 1
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #934 Skrevet 9. november 2014 Olav er et lekkert syn i bar overkropp #mannebeinAnonymous poster hash: fbe1e...900 Du trenger ikke skrive 3 forskjellige kommentarer, skriv alt i et. Dem har ikke lov å velge dame
Gjest Cevita Skrevet 9. november 2014 #935 Skrevet 9. november 2014 Stakkars bikkja som har vondt i magen! 5
Gjest Belle âme Skrevet 9. november 2014 #936 Skrevet 9. november 2014 "Rævhål ku!" Herregud, lattis.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #937 Skrevet 9. november 2014 Jeg vet hvem som vinner.. *knis*. Anonymous poster hash: 58b79...9c2
lypsyl Skrevet 9. november 2014 #938 Skrevet 9. november 2014 Håper ingen av de der skaffer seg valp. Stakkar liten <3 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #939 Skrevet 9. november 2014 Jeg vet hvem som vinner.. *knis*.Anonymous poster hash: 58b79...9c2 Det er mange som vet hvem som vinner. Føler du deg spesiell?Anonymous poster hash: fbe1e...900
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #940 Skrevet 9. november 2014 Til og med katten er sterkere enn Finn, så det bør gå greit i en tvekamp dersom Reidar velger noe fysisk. Tautrekking vil passe Reidar bra, tror jeg.Anonymous poster hash: fbe1e...900
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå