Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg håper Finn vinner hele greia selv om jeg tviler litt. Han hadde virkelig fortjent å vinne! Han kan vel trekke seg fra finalefesten for det, men håper han blir med. Han har jo allerede vært med på finalefesten som var etter finalen.

Om det blir en fysisk duell taper han nok siden han er gammel og støl

Anonymous poster hash: 00bb6...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Om det blir en fysisk duell taper han nok siden han er gammel og støl Anonymous poster hash: 00bb6...158

Trenger ikke være svak, stiv og støl selv om han er ikke er noen ungdom lenger. Fins mange i den alderen som både er sterke og spreke som gyngehester. Han er jo ikke akkurat 80 heller da. :P

Endret av RusaPåPus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være svak, stiv og støl selv om han er ikke er noen ungdom lenger. Fins mange i den alderen som både er sterke og spreke som gyngehester. Han er jo ikke akkurat 80 heller da. :P

Men han ser ikke veldig sterk ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida :)

Men han er nok lavere enn både Olav og Stavangermannen, og Olav er tyngre (han spiser jo hele tia), og Stavanger er sterkere og sprekere. Så det blir uansett ingen lett kamp for han.. han nye utfordreren vet jeg ikke så mye om :)

Anonymous poster hash: 89c32...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida :)

Men han er nok lavere enn både Olav og Stavangermannen, og Olav er tyngre (han spiser jo hele tia), og Stavanger er sterkere og sprekere. Så det blir uansett ingen lett kamp for han.. han nye utfordreren vet jeg ikke så mye om :)

Anonymous poster hash: 89c32...609

Snakker du om ørjan?

Skinnet kan bedra vet du. :)

Det skinnet er rynkete ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Snakker du om ørjan? Det skinnet er rynkete ;)Anonymous poster hash: 00bb6...158

Dust. Du har garantert litt rynker når du er 56 du også om du ikke fyller opp trynet med så mye botox at du ikke greier å smile engang da. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dust. Du har garantert litt rynker når du er 56 du også om du ikke fyller opp trynet med så mye botox at du ikke greier å smile engang da. :P

Jeg tulla bare, vet det er vanlig med rynker men jeg syns han ser eldre ut nå på farmen når han har skjegg. Botox er vell dyrt så hadde nok ikke hatt råda til det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav blir tatt inn på matta, syns de gjør rett i det! Hurra for litt rettferd ❤️❤️

Det er en vanlig gjennomgang av hva som har hendt mens han var vekke, ingenting gale med olav, slutt med dette hatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav harald var akkurat på nyhetene, han er ikke så gale

hører bare unnskyldninger. Jeg er i sykkylven nå. De meningene jeg hører fra folket her står i sterk kontrast med de få uttalelsene på nyhetene. Folk er ikke flaue da han får stå for sine egne handlinger men folk synes han er en motbydelig og ynkelig mann. Full av unnskyldninger.

Og Nina, x'ens datter er vel strengt talt over gjennomsnittlig inhabil. Og litt pr kåt?!

Hadde hatt mer respekt om han hadde beklaget det idiotiske utsagnet og den idiotiske oppførselen. Men Olav harald mener visst at bortforklaringer og ansvarsfraskrivelse funker bedre. Helt i tråd med frp'ere generelt.

Anonymous poster hash: e5191...a9c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hører bare unnskyldninger. Jeg er i sykkylven nå. De meningene jeg hører fra folket her står i sterk kontrast med de få uttalelsene på nyhetene. Folk er ikke flaue da han får stå for sine egne handlinger men folk synes han er en motbydelig og ynkelig mann. Full av unnskyldninger.

Og Nina, x'ens datter er vel strengt talt over gjennomsnittlig inhabil. Og litt pr kåt?!

Hadde hatt mer respekt om han hadde beklaget det idiotiske utsagnet og den idiotiske oppførselen. Men Olav harald mener visst at bortforklaringer og ansvarsfraskrivelse funker bedre. Helt i tråd med frp'ere generelt.

Jeg er i ålesund, kanskje jeg skal ta meg en fergetur bort ditt selv og sjekke ;) Olav harald here i come! Den siste var en spøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han beklaget seg ikke en gang, det er lavmål!

Ingen respekt for den mannen altså, håper han mister sitt verv i bygda..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han beklaget seg ikke en gang, det er lavmål!

Ingen respekt for den mannen altså, håper han mister sitt verv i bygda..

Han har ingenting å beklage seg over, han spilte rollen sin i serien som alle andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, nå har jeg sittet og fundert litt. Husker dere da Frank sa "dæ æ Finn sin feil?". I bunn og grunn, så er det egentlig det.

Om Finn hadde hatt baller nok til å møte Frank i en mandig kamp, så hadde ikke Olav skjelt ham ut. Om Finn hadde valgt tautrekking, og tapt (som han garantert hadde gjort), hadde han ikke vært på gården, og dermed ikke blitt førstekjempe, for da å måtte bli ufattelig sur på Olav. Og hele den farsen vi har i media nå hadde ikke skjedd.

Så dermed er egentlig alt Finns feil, og uten ham hadde det ikke skjedd noen konflikter, for "dæ æ Finn sin feil".

Anonymous poster hash: fbe1e...900
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ingenting å beklage seg over, han spilte rollen sin i serien som alle andre...

blablabla spilte rolle blablabla. De spiller ikke en rolle i farmen. De har ikke manus. De er der som seg selv
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blablabla spilte rolle blablabla. De spiller ikke en rolle i farmen. De har ikke manus. De er der som seg selv

Tro meg, mange spiller en rolle når de er i reality serier, de er ikke seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå har jeg sittet og fundert litt. Husker dere da Frank sa "dæ æ Finn sin feil?". I bunn og grunn, så er det egentlig det.

Om Finn hadde hatt baller nok til å møte Frank i en mandig kamp, så hadde ikke Olav skjelt ham ut. Om Finn hadde valgt tautrekking, og tapt (som han garantert hadde gjort), hadde han ikke vært på gården, og dermed ikke blitt førstekjempe, for da å måtte bli ufattelig sur på Olav. Og hele den farsen vi har i media nå hadde ikke skjedd.

Så dermed er egentlig alt Finns feil, og uten ham hadde det ikke skjedd noen konflikter, for "dæ æ Finn sin feil".

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Tror du trenger å fundere litt mer. Rett og slett.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...