AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #861 Skrevet 6. november 2014 Du kan da ikke bestemme hva folk på skoler kan se på, det er ene og alene foreldrenes valg. Jeg så på farmen i 2004 når jeg var 12 til 13 år og jeg tok null skade fra det Visst man ikke skjønner forskjellen på realitet og reality når man er 12 år så har man et problem Jeeez! Jeg har aldri sakt at jeg skal bestemme hva barn skal se på, les sammenhengen her da!! Som sakt så vet jeg ikke hvor gamle barnebarn han har, men tviler på de er stort over 12 år siden han bare er 56. Jeg synes det sier seg selv at konflikter i farmen kan oppleves forskjellig av en på 12 og en på 35, men mulig jeg tar helt feil. Men han sier jo selv at barnebarna sitter og gråter fordi de ikke kan skjønne at noen kan si stygge ting til bestefar, det tyder jo på at de ikke er helt klare for å se på..Anonymous poster hash: 89c32...609
Gjest Winza Skrevet 6. november 2014 #862 Skrevet 6. november 2014 (endret) Jeeez! Jeg har aldri sakt at jeg skal bestemme hva barn skal se på, les sammenhengen her da!! Som sakt så vet jeg ikke hvor gamle barnebarn han har, men tviler på de er stort over 12 år siden han bare er 56. Jeg synes det sier seg selv at konflikter i farmen kan oppleves forskjellig av en på 12 og en på 35, men mulig jeg tar helt feil. Men han sier jo selv at barnebarna sitter og gråter fordi de ikke kan skjønne at noen kan si stygge ting til bestefar, det tyder jo på at de ikke er helt klare for å se på..Anonymous poster hash: 89c32...609 Vell det er veldig få som har bekjente i farmen så barn flest kan nok trygt se på Han kan jo ha adoptert henne da hun var 5 eller noe da. Da var han 24. Trenger ikke være baby for å bli adoptert. Et vennepar av mamma og pappa har to adoptivbarn, de ble adoptert da de var 2 og 5 år. Ja men hvor vanlig er det å adoptere når man er så ung? Pleier ikke slikt å skje når man har en partner og man har prøvd i noen år og bli gravid men får ikke det til? Endret 6. november 2014 av Big Jim Rennie
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #863 Skrevet 6. november 2014 Vell det er veldig få som har bekjente i farmen så barn flest kan nok trygt se på Ja, men i dette tilfellet gjelder det altså en voksen mann som uttaler seg i media fordi en av de andre deltakerne har fått barnebarna hans til å gråte.. Det får han ta på sin egen kappe synes jeg. Anonymous poster hash: 89c32...609
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #865 Skrevet 6. november 2014 Jeg hadde ikke latt unger i barneskolen se farmen. Alle vet at det er kontroversiellt, og barn har gjerne vanskeligheter for å skille mellom hva som blir sakt på tull og hva som er ekte. Selvfølgelig kan man sitte ned å snakke med dem om dette etterpå, men det finnes da mange programmer som egner seg bedre til det.Anonymous poster hash: 89c32...609 Kan ikke huske att jeg reagerte på noe jeg så. Tror du undervurderer barn i den alderen om du tror de tar skade av ett slikt program.Anonymous poster hash: b6daf...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #866 Skrevet 6. november 2014 Kan ikke huske att jeg reagerte på noe jeg så. Tror du undervurderer barn i den alderen om du tror de tar skade av ett slikt program.Anonymous poster hash: b6daf...4d1 igjen, les sammenhengen over Anonymous poster hash: 89c32...609
Gjest crazycatlady Skrevet 6. november 2014 #867 Skrevet 6. november 2014 Ja men hvor vanlig er det å adoptere når man er så ung? Pleier ikke slikt å skje når man har en partner og man har prøvd i noen år og bli gravid men får ikke det til? Sikkert ikke så vanlig å adoptere når man er så ung, nei, men jeg vet ikke hva aldersgrensen på sånt er. Venneparet til mamma og pappa tror jeg var i 40-årene.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #868 Skrevet 6. november 2014 Jeg er veldig nysgjerrig på hvem du er jeg, anonym. Du virker veldig opptatt av dette programmet, er jo nesten en hel side bare av dine kommentarer Denne tråden handler om Farmen, deltakerne der osv. Å diskutere de som diskuterer Farmen kan du gjøre et annet sted. Anonymous poster hash: fbe1e...900 3
Gjest Silverstream Skrevet 6. november 2014 #869 Skrevet 6. november 2014 Denne tråden handler om Farmen, deltakerne der osv. Å diskutere de som diskuterer Farmen kan du gjøre et annet sted. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Slapp av da, nevnte det bare fordi det virker som du lever deg så inn i dette.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #870 Skrevet 6. november 2014 Reagerte også på dette, for når deltakerene ble presentert på nettet sto det at han hadde en datter på 13 år. Grov skrivefeik spør du meg som forsatt står der den dag i dag.Anonymous poster hash: 65a42...54e Skjønner forvirringen. Men Nina på 32 er ikke datteren eller adoptivbarnet hans så vidt jeg vet. Hun er datteren til x- en til Olav harald. Han og samme x-en adopterte 2 andre barn. Ei jente og en gutt. Så splittet de og tok ett barn hver. Jeg har hørt at de ikke har noe kontakt med det andre. Vet ikke sikkert. Om der er flere barn som kom inn i bildet etter det er jeg ikke sikker på og gidder ikke legge energi i å finne d ut heller. Anonymous poster hash: e5191...a9c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #871 Skrevet 6. november 2014 Det var jo Frank også, hva slags parti er han? aner ikke. Men med han intelligens så spiller det liten rolle hvem han stemmer på. Han har neppe det minste peiling. Det blir som rulett. Tilfeldigheter. Men hadde ikke forundret meg om han stemte Frp han ogsåAnonymous poster hash: e5191...a9c 1
Gjest Silverstream Skrevet 6. november 2014 #872 Skrevet 6. november 2014 aner ikke. Men med han intelligens så spiller det liten rolle hvem han stemmer på. Han har neppe det minste peiling. Det blir som rulett. Tilfeldigheter. Men hadde ikke forundret meg om han stemte Frp han ogsåAnonymous poster hash: e5191...a9c Javel, hva så om han gjør det? Er da ikke så veldig interesant hva slags politikk dem stemmer på vel
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #873 Skrevet 6. november 2014 Så kan vi slå fast at Finn Olav neppe vinner Farmen: "Onsdag sa Finn Olav til Se og hør at han er usikker på om han vil delta i feiringen av finaleprogrammet i Oslo i slutten av måneden på grunn av den dårlige stemningen mellom de to. Olav håper imidlertid at han tar til fornuft." http://www.kjendis.no/2014/11/06/kjendis/aller/farmen/reality-tv/36117180/ Hvis han hadde vunnet så måtte jo han ha deltatt uansett. Tipper Finn ryker på søndag. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1
Gjest Winza Skrevet 6. november 2014 #874 Skrevet 6. november 2014 Så kan vi slå fast at Finn Olav neppe vinner Farmen: "Onsdag sa Finn Olav til Se og hør at han er usikker på om han vil delta i feiringen av finaleprogrammet i Oslo i slutten av måneden på grunn av den dårlige stemningen mellom de to. Olav håper imidlertid at han tar til fornuft." http://www.kjendis.no/2014/11/06/kjendis/aller/farmen/reality-tv/36117180/ Hvis han hadde vunnet så måtte jo han ha deltatt uansett. Tipper Finn ryker på søndag. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Jeez skulle trudd dem var noen tenåringer, god lord... Olav ser forresten helt ugjenkjennelig på det bildet, og finn ser mye yngre ut uten skjegg
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #875 Skrevet 7. november 2014 Jeg må bare få sagt at jeg ler litt av dere alle som er så rystet over Olav og hans utblåsning på Farmen. Jeg har aldri skjønt meg på folk som blir moralsk forarget over et TV-program. I hvert fall ikke et TV-program som har som hensikt å spille på intriger og konfliktskapning. Det er et spill, liksom, og produksjonsselskapet legger jo opptil at det skal være intriger og konflikter. Det må de gjøre for underholdningen sin skyld. Dette er noe de fleste forstår, men likevel er det altså noen som må føle seg støtt. Ja, man må nesten le litt. Lurer på hvor mange her inne som har tiltet helt over pga. et TV-program som leverer etter hensiktene og ringt inn til Sykkylven kommune og vært sinte Hehe. Anonymous poster hash: fbe1e...900 4
OPIgirl Skrevet 7. november 2014 #876 Skrevet 7. november 2014 Så kan vi slå fast at Finn Olav neppe vinner Farmen: "Onsdag sa Finn Olav til Se og hør at han er usikker på om han vil delta i feiringen av finaleprogrammet i Oslo i slutten av måneden på grunn av den dårlige stemningen mellom de to. Olav håper imidlertid at han tar til fornuft." http://www.kjendis.no/2014/11/06/kjendis/aller/farmen/reality-tv/36117180/ Hvis han hadde vunnet så måtte jo han ha deltatt uansett. Tipper Finn ryker på søndag. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Det står på sol.no i dag at Finn Olav var med på finalefesten.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #877 Skrevet 7. november 2014 Det står på sol.no i dag at Finn Olav var med på finalefesten. Poenget er ikke om han var med eller ikke, men at han vurderte å ikke være med. Hadde neppe vært aktuelt om han hadde vunnet hele greia. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #878 Skrevet 7. november 2014 Poenget er ikke om han var med eller ikke, men at han vurderte å ikke være med. Hadde neppe vært aktuelt om han hadde vunnet hele greia. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Det har jo allerede vært en finalefest tidligere Anonymous poster hash: 00bb6...158
OPIgirl Skrevet 7. november 2014 #879 Skrevet 7. november 2014 Skjønner du ingenting? For eksempel om jeg skriver om tyrkleif, så skjønner du vel at jeg mener trykkfeil og skrev "feil" med vilje? Anonymous poster hash: fbe1e...900 Nei, hvordan skulle jeg vite det?
Gjest crazycatlady Skrevet 7. november 2014 #880 Skrevet 7. november 2014 Jeg håper Finn vinner hele greia selv om jeg tviler litt. Han hadde virkelig fortjent å vinne! Han kan vel trekke seg fra finalefesten for det, men håper han blir med. Han har jo allerede vært med på finalefesten som var etter finalen. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå