AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #821 Del Skrevet 6. november 2014 For øvrig morsomt med dugnads-Finns "taktikk". Han mente altså at om Olav velger ham, men om han kommer tilbake, så blir han selv storbonde og kan velge Olav til førstekjempe neste uke. Snakk om å ha magiske evner! Nei, for Olav ser det meget lovende ut. Han trenger bare å bli kvitt dugnadstrønderen, og så er mye gjort på veien mot finaleuka. Det absolutt dummeste han kunne finne på var å velge jentekamp. Men han fremstår heldigvis som alt for smart til å gjøre det mistaket, og dugnads-Finn ble det, som ventet. Anonymous poster hash: fbe1e...900 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #822 Del Skrevet 6. november 2014 Og ellers: Du vet Farmen har blitt kjedelig når Ørjan begynner å bli involvert. Anonymous poster hash: fbe1e...900 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. november 2014 #823 Del Skrevet 6. november 2014 Glemmer aldri reaksjonen til de andre deltakerne når Gaute annonserte at Finn hadde valgt spørretime. Finn så ut som liten gutt som hadde blitt tatt på fersken på gutterommet Og nå syter han for hvordan Olav begrunnet førstekjempevalget. D æ Finn sin feil at Finn har havnet i denne situasjonen. Hadde han valgt en mannfolk-gren og slått Frank, noe han meget vel kunne klart, og arbeidet hardt med ukesoppdraget på normalt nivå, så er det ikke sikkert Olav ville valgt ham. Nå ble valget enkelt. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Haha ja så at han skjemte seg Olav Harald skal angivelig ha gått ned 15 kg i løpet av oppholdet. Ifølge ham selv. Var det noen som fikk nok mat der inne så var det han. Er vel bare løgn det også. FysjAnonymous poster hash: e5191...a9c Det er jo vanlig at folk går ned i vekt på farmen, slik som morten sist år og han andre i 40 åra året før igjen Artikkel om Finn i VG. Da rykern på sønnda.Anonymous poster hash: fbe1e...900 Hvordan vet du han ryket ut pågrunn av en artikkel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #824 Del Skrevet 6. november 2014 Hvordan vet du han ryket ut pågrunn av en artikkel? Jeg vet ikke, men det er en tendens. I forrige uke, for eksempel, var det mange artikler om Frank i mediene, og han var også på God Kveld Norge dagen før "kampen" mot Finn. Mens Finn hadde det ikke vært noe som helst om i media, og da er det enkelt å resonnere seg fram til at Finn ville slå Frank. At det nå er fokus på Finn tyder på at "vi må skrive litt om ham før han ryker på hodet og rævva ut av Farmen". Så dermed virker det som om Finn ryker på søndag. Ellers har jo Finn sagt at det blir "mye verre framover" mellom Olav og han selv, det kan jo tyde på noe annet, og KAN jo hende mediene kjører "omvendt psykologi" på oss og gir Finn masse oppmerksomhet, og så ryker han ikke likevel. Man kan aldri vite sikkert, men TV2 i hvert fall er som regel forutsigbare og enkle å tolke. Anonymous poster hash: fbe1e...900 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. november 2014 #825 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg vet ikke, men det er en tendens. I forrige uke, for eksempel, var det mange artikler om Frank i mediene, og han var også på God Kveld Norge dagen før "kampen" mot Finn. Mens Finn hadde det ikke vært noe som helst om i media, og da er det enkelt å resonnere seg fram til at Finn ville slå Frank. At det nå er fokus på Finn tyder på at "vi må skrive litt om ham før han ryker på hodet og rævva ut av Farmen". Så dermed virker det som om Finn ryker på søndag. Ellers har jo Finn sagt at det blir "mye verre framover" mellom Olav og han selv, det kan jo tyde på noe annet, og KAN jo hende mediene kjører "omvendt psykologi" på oss og gir Finn masse oppmerksomhet, og så ryker han ikke likevel. Man kan aldri vite sikkert, men TV2 i hvert fall er som regel forutsigbare og enkle å tolke. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Blir trist da om finn ryker, det tristeste øyeblikket etter at han typen til alita røk ut. Var trist når frank dro med. Hvem tror du finn velger? Har tenkt på noe som er rart, deltakerne ser aldri inn i kameraet når de går rundt og gjør sine ting på farmen, hvordan klarer de å la være og se på kameraet som følger dem overalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 6. november 2014 #826 Del Skrevet 6. november 2014 TV2 har nå skutt blink på dramatiske seere og deltakere i år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #827 Del Skrevet 6. november 2014 TV2 har nå skutt blink på dramatiske seere og deltakere i år. DET er vi alle enige om ja Anonymous poster hash: cb7df...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #828 Del Skrevet 6. november 2014 Har tenkt på noe som er rart, deltakerne ser aldri inn i kameraet når de går rundt og gjør sine ting på farmen, hvordan klarer de å la være og se på kameraet som følger dem overalt? Om de ser inn i kamera, så klipper TV2 bort det. Deltakerne har fått beskjed om å i størst mulig grad late som om produksjonsmedarbeiderne ikke er der. Er nok en vanesak. Anonymous poster hash: fbe1e...900 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #829 Del Skrevet 6. november 2014 Om de ser inn i kamera, så klipper TV2 bort det. Deltakerne har fått beskjed om å i størst mulig grad late som om produksjonsmedarbeiderne ikke er der. Er nok en vanesak.Anonymous poster hash: fbe1e...900 Det tror jeg også! Du hører foreksempel aldri at de sier noe om at det er vanskelig å være seg selv med kameraer rundt hele tiden.. også har de sikkert mange kamera og bruker de vinklene og klippene hvor deltakerne virker upåvirket. Anonymous poster hash: 89c32...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. november 2014 #830 Del Skrevet 6. november 2014 Om de ser inn i kamera, så klipper TV2 bort det. Deltakerne har fått beskjed om å i størst mulig grad late som om produksjonsmedarbeiderne ikke er der. Er nok en vanesak. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Må være slitsomt og ha folk gåendes rundt dem hele tiden og ikke se på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #831 Del Skrevet 6. november 2014 Må være slitsomt og ha folk gåendes rundt dem hele tiden og ikke se på dem Vanesak Grunnen til at de ikke snakker eller ser på kameraene er for å ikke bryte "illusjonen". Vi seere er fluer på veggen, og liker ikke å bli påminnet om at det vi ser på er opptak eller at det ikke er våre øyne som ser på direkte. Anonymous poster hash: cb7df...835 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #832 Del Skrevet 6. november 2014 Feige-Finn sutrer i media: http://www.kjendis.no/2014/11/06/kjendis/aller/farmen/reality-tv/finn_olav_odde/36106779/ Barnebarna gråter fordi noen av de andre deltakerne i et program han har meldt seg frivillig på til ikke digger ham. Herlighet, altså. Men det verste er at han ikke vil reise på finalefesten fordi han tror Olav vil hetse kona hans!! Herregud, hva er det som feiler Finn (sin feil) ?? Hvorfor skulle Olav ha noen interesse av å hetse kona til Finn? Bare hør på dette patetiske utsagnet: - Jeg vil ikke reise nedover til finalefesten, for jeg er livredd for at han (Olav) kommer til å oppføre seg like forferdelig mot kona mi som han har gjort mot meg. Når han kan si mange stygge ting til meg, så blir han sikkert like ille mot henne. Derfor er jeg i tenkeboksen om jeg skal dra eller ei, forteller han. Finn bare synker og synker i anseelse, altså. Anonymous poster hash: fbe1e...900 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #833 Del Skrevet 6. november 2014 For øvrig betyr nok enda en Finn-artikkel at dette er siste uka hvor Olav og Finn krangler på TV, altså ryker Finn på søndag. Sann mine ord. Anonymous poster hash: fbe1e...900 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #834 Del Skrevet 6. november 2014 Og det er for gale at litt krangling med en dugnadstrønder skal gjøre at man blir hatet av alt og alle. Olav har ikke stilt opp som representart for noe politisk parti, eller i form av vervet som varaordfører, men som privatperson. Nå er datteren til Olav lei av hetsen: http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/nina-forsvarer-pappa-etter-farmen-drama/a/23330251/ Finn har fått litt hets av to motdeltakere i konkurransen, men Olav og Frank har fått hets fra sikkert titusenvis, hva er verst? Folket må skjerpe seg. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #835 Del Skrevet 6. november 2014 Pålitelige rykter vil ha det til at Finn Olav trekker seg på søndag. Anonymous poster hash: ca5f1...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #836 Del Skrevet 6. november 2014 Pålitelige rykter vil ha det til at Finn Olav trekker seg på søndag. Anonymous poster hash: ca5f1...a32 Feiger han ut? Nei, det kan da ikke stemme? Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 6. november 2014 #837 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg syns ikke det er det minste rart om han trekker seg. Men jeg håper virkelig ikke han gjør det. Han er den eneste verdige vinneren spør du meg. Hvorfor skriver dere så mye dritt om han egentlig? Mobbing er vondt uansett om man er en liten jente eller en voksen mann. Jeg syns det er vondt å se på hvordan Olav behandler han og sier til de andre at han er motbydelig og ynkelig mens han er der. Er det noen som er motbydelig og ynkelig så er det Olav! Fy faen for en ekkel type! Og det er pga oppførselen hans. Syns han har flere psykopatiske trekk. Og at han er FrP-er overrasker meg ikke de minste. Lurer forresten på om foreldrene hans er over gjennomsnittet opptatt av kongefamilien. Og hvorfor er Finn feig som velger kunnskap? Kunnskap er makt, vet dere ikke det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gypsy22 Skrevet 6. november 2014 #838 Del Skrevet 6. november 2014 Finn er en bra mann ❤️ Får ondt inni meg når jeg ser at han sliter, tynn er han blitt også! Jeg tolererer ikke at barn mobber , vert fall IKKE når vokse gjør det!!!! Finn fortjener og vinne farmen, han har jobbet fra dag 1. Ikke slengt dritt til andre. Tatt motstanderen i handa.. Real kar 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #839 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg syns ikke det er det minste rart om han trekker seg. Men jeg håper virkelig ikke han gjør det. Han er den eneste verdige vinneren spør du meg. Hvorfor skriver dere så mye dritt om han egentlig? Mobbing er vondt uansett om man er en liten jente eller en voksen mann. Jeg syns det er vondt å se på hvordan Olav behandler han og sier til de andre at han er motbydelig og ynkelig mens han er der. Er det noen som er motbydelig og ynkelig så er det Olav! Fy faen for en ekkel type! Og det er pga oppførselen hans. Syns han har flere psykopatiske trekk. Og at han er FrP-er overrasker meg ikke de minste. Lurer forresten på om foreldrene hans er over gjennomsnittet opptatt av kongefamilien. Og hvorfor er Finn feig som velger kunnskap? Kunnskap er makt, vet dere ikke det? Hvem er det som egentlig blir mobbet? Her er det tusenvis av folk som går i flokk og forsøker å mobbe Olav Harald fra stillingen som varaordfører. Uhørt, hva er det han har gjort? Kalt en feiging for en motbydelig drittsekk? Og dette er det verste som har skjedd siden Øygard-saken blant kommunepolitikere, visst! Herlighet, tåler folk ingenting lenger? Hvorfor Finn er feig som velger kunnskap? Fordi han har skrytt i ukevis til de andre deltakerne og i videoboksen til oss seere at han ikke er i tvil om at han vil knuse Frank uansett hvilken gren han velger. Og når han da velger å feige ut med kunnskap, så har han ikke sine ord i behold. Anonymous poster hash: fbe1e...900 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #840 Del Skrevet 6. november 2014 Feige-Finn sutrer i media:http://www.kjendis.no/2014/11/06/kjendis/aller/farmen/reality-tv/finn_olav_odde/36106779/ Barnebarna gråter fordi noen av de andre deltakerne i et program han har meldt seg frivillig på til ikke digger ham. Herlighet, altså. Men det verste er at han ikke vil reise på finalefesten fordi han tror Olav vil hetse kona hans!! Herregud, hva er det som feiler Finn (sin feil) ?? Hvorfor skulle Olav ha noen interesse av å hetse kona til Finn? Bare hør på dette patetiske utsagnet:- Jeg vil ikke reise nedover til finalefesten, for jeg er livredd for at han (Olav) kommer til å oppføre seg like forferdelig mot kona mi som han har gjort mot meg. Når han kan si mange stygge ting til meg, så blir han sikkert like ille mot henne. Derfor er jeg i tenkeboksen om jeg skal dra eller ei, forteller han. Finn bare synker og synker i anseelse, altså.Anonymous poster hash: fbe1e...900 Vet ikke hvor gamle disse barnebarna er, men barn farmen er jo et program for voksne, og jeg hadde ikke latt barn se på det. Det sendes jo ikke så sent om kvelden uten grunn heller. Tankeløst.Anonymous poster hash: 89c32...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå