Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Silverstream

Homofili er ikke et skjellsord ! :ler: syns Frank er litt femi , han nekter og jobbe, klager og er lat .... Mest opptatt av håret sitt.. Og sole seg .. Kaller Alina og søsteren for pynte dukker...

På seg selv kjenner man andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det var trist å se hvor mye dritt voksne mennesker klarte å lire ut av seg. Det at de kalte Finn for motbydelig og drittsekk syns jeg tok kaka! Hvorfor er han en drittsekk? Fordi han vil at de skal klare ukesoppdragene? Hvorfor er han motbydelig? Fordi han tok sitt eget valg og valgte noe annet enn det Frank hadde håpet på til kampen? Nei, ÆSJ så kvalmende det var å se på. De burde skamme seg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt at Finn valgte kunnskap - noe han visste han kom til å slå Frank i. For hvem i sin rette forstand ville ha valgt noe annet enn det dem er gode til - bare for å tilfredsstille de andre deltakerne/tv2/tvseerne og dermed kanskje miste millionpremie bestående av bil, hytte, alarm og vektertjeneste?

Ingen!

Finn er en smarting - dessuten gjør han akkurat det samme som Magnhild gjorde, bare at hun gjorde det litt annerledes. Istedet for grein så valgte hun den letteste deltakeren som hun visste hun klarte å vinne over. Er ikke det dårlig gjort det også da eller? Eller er det bare Frank som må få fulll sympati lik en liten skrikerunge som trenger oppmerksomhet?

Han påstod jo at han ville vinne uansett gren, og da er det patetisk å velge kunnskap. For øvrig vant han konkurransen på bingospørsmål. Når Skibladner ble sjøsatt, du liksom..

Ikke veldig smart av Finn å vinne på denne måten, blir jo garantert førstekjempe nå som Olav blir storbonde. Hadde han tatt en annen gren og vunnet hadde han kanskje fått litt respekt, men nå er det ingenting igjen av det der inne.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er helt greit og lyge på seg ryggsmerter i flere uker, stjele mat, vise rasisme, stygge kvinneholdniger, være lat, mobbe , ligge og sole seg osv osv... ????

For en dobbel moral du har anonym!! Må le av deg, men de som forsvarer Frank kan ikke være helt oppegående heller!!

Godt at han er ute! Ble jubel i stua hjemme når han røk ut i går. Heia FINN!!!! ❤️❤️❤️❤️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Jeg viste han løy om det når dem begge sa det men bare nevner en ting han løy om, denne frank vs finn diskusjonen har gått alt for langt. Nå begynner folk å kalle meg tulling med for å like en deltager, geez...

Folk kaller deg ikke tulling fordi du liker en deltager, men fordi argumentasjonen din ikke henger på greip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silverstream

Han påstod jo at han ville vinne uansett gren, og da er det patetisk å velge kunnskap. For øvrig vant han konkurransen på bingospørsmål. Når Skibladner ble sjøsatt, du liksom..

Ikke veldig smart av Finn å vinne på denne måten, blir jo garantert førstekjempe nå som Olav blir storbonde. Hadde han tatt en annen gren og vunnet hadde han kanskje fått litt respekt, men nå er det ingenting igjen av det der inne.

Javel, om han ville vinne uansett grein, så tilhører kunnskap også en gren, så han skjønte at han ville vinne i den også. Du kan sutre så mye du vil over at han valgte kunnskap, Finn VANT og Frank TAPTE. Hahahaha!

Dessuten dreiv Frank og jukset til seg trening og spiste dobbelt så mye, er ikke det patetisk liksom. Hadde Frank brukt like lang tid på å lese gårdsboka som han brukte på "fritid", så hadde han hatt en sjans han også.

Finn hadde nok blitt valgt som kjempe uansett en eller annen gang, Olav skulle bare være glad for at Frank gikk ut, han hadde tross alt hodet oppi ræva på Frank så han ikke skjønte at han trente opp konkurrenten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vise rasisme

Heh? Vise rasisme? Det dummeste hittil i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, om han ville vinne uansett grein, så tilhører kunnskap også en gren, så han skjønte at han ville vinne i den også. Du kan sutre så mye du vil over at han valgte kunnskap, Finn VANT og Frank TAPTE. Hahahaha!

Skjønner du ikke poenget? Jeg driter i hvem som vant. Men det har blitt bygget opp til det som kunne blitt en episk kamp i flere uker. Hvilken gren det hadde blitt, whatever, så lenge det hadde blitt en skikkelig duell. Og så fikk vi servert.. kunnskap, fordi Finn feiget ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn hadde nok blitt valgt som kjempe uansett en eller annen gang, Olav skulle bare være glad for at Frank gikk ut, han hadde tross alt hodet oppi ræva på Frank så han ikke skjønte at han trente opp konkurrenten sin.

Olav ønsket å bruke Frank for å få ut Finn, derfor han ble skuffet. Han skjønte meget vel hva han gjorde. Men nå har han uansett muligheten til å velge Finn som førstekjempe, så Olav har full kontroll med det han har gjort foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Skjønner du ikke poenget? Jeg driter i hvem som vant. Men det har blitt bygget opp til det som kunne blitt en episk kamp i flere uker. Hvilken gren det hadde blitt, whatever, så lenge det hadde blitt en skikkelig duell. Og så fikk vi servert.. kunnskap, fordi Finn feiget ut.

Hadde gjort det samme jeg, om jeg var Finn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Olav ønsket å bruke Frank for å få ut Finn, derfor han ble skuffet. Han skjønte meget vel hva han gjorde. Men nå har han uansett muligheten til å velge Finn som førstekjempe, så Olav har full kontroll med det han har gjort foreløpig.

Ja, han håpte på at han selv slapp å måtte gjøre det, hahaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folkens, Farmen skal jo være underholdning for oss som ser på. Det at Frank var en slappfisk og sa de rareste ting var jo morsomt og det klart beste med programmet så langt denne sesongen.

Denne dugnadsfyren Finn Olav er jo så slitsom at halvparten har vært nok. Og her hadde jeg og sikkert mange andre benket seg foran TV-skjermen for å se en ordentlig kamp mellom mannfolk, men så feiger kvinnfolket Finn ut og velger kunnskap. Tragisk.

Siden min klare favoritt og bortimot den eneste som skapte litt underholdning røk ut, så vet jeg ikke om jeg gidder bruke mer tid på Farmen. Skal følge med litt til i håp om at Olav tar over som den nye kongen av showet. Ja, jeg håper varaordfører Olav vinner siden han med klar tale påpekte hvor feig og bedriten Finn var. Makan til kjerring skal man lete lenge etter. Dugnadsmannen håper jeg ryker neste.

Frank ruler :) Likandes kar! Blir han årest TV-navn, mon tro?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Folkens, Farmen skal jo være underholdning for oss som ser på. Det at Frank var en slappfisk og sa de rareste ting var jo morsomt og det klart beste med programmet så langt denne sesongen.

Denne dugnadsfyren Finn Olav er jo så slitsom at halvparten har vært nok. Og her hadde jeg og sikkert mange andre benket seg foran TV-skjermen for å se en ordentlig kamp mellom mannfolk, men så feiger kvinnfolket Finn ut og velger kunnskap. Tragisk.

Siden min klare favoritt og bortimot den eneste som skapte litt underholdning røk ut, så vet jeg ikke om jeg gidder bruke mer tid på Farmen. Skal følge med litt til i håp om at Olav tar over som den nye kongen av showet. Ja, jeg håper varaordfører Olav vinner siden han med klar tale påpekte hvor feig og bedriten Finn var. Makan til kjerring skal man lete lenge etter. Dugnadsmannen håper jeg ryker neste.

Frank ruler :) Likandes kar! Blir han årest TV-navn, mon tro?

Neivel, er ingen som tar skade av at du slutter å se på Farmen med tårer i øynene fordi Frank ble slått av "kvinnelige" Finn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat, jeg brydde meg ikke mye på forhånd om hvem som vant, så bare fram til den episke kampen. Håper vi får en slik kamp med olav og finn i framtiden

Folk kaller deg ikke tulling fordi du liker en deltager, men fordi argumentasjonen din ikke henger på greip.

Det er din mening, jeg syns ikke mange av argumentene fra de andre henger på geip men jeg kaller dem ikke tulling... Snakk om å være voksen, jeg er voksen så jeg føler ikke et behov for å kalle andre en tulling...

Homofili er ikke et skjellsord ! :ler: syns Frank er litt femi , han nekter og jobbe, klager og er lat .... Mest opptatt av håret sitt.. Og sole seg .. Kaller Alina og søsteren for pynte dukker...

Vell jeg syns ikke frank er det minste fin, tviler på om han har en dame engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frank har faktisk eksdame og 3 barn, eldste er vel bare 19 eller noe!?

Har han en datter? Skulle gjerne sett hvordan en jente/dame versjon av han er :)

Hvor har du lest dette? Jeg så det klippet med han fra god kveld norge og måten han bare skøyt sauen i hodet syns jeg var ganske ufint, stakkars dyr /: Vet dem skal dø uansett men det går an å gi dem en verdig død

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne Finn som valgte en kvinnfolkkonkurranse bør jo skjemmes. Nå er det sikkert flere som deg som liker selvskrytende dugnadskvinnfolk, men personlig så liker jeg jeg folk som ikke er helt A4 og politisk korrekt som denne Frank. Han greide å skape litt liv og røre. Nå som han er borte er jo også underholdningsverdien borte.

Jeg greier ikke å se at koseprat og arbeidslyst liksom skal være god tv. God tv er det når folk lager litt rabalder som Frank :)

Men uansett. Mannfolk velger ikke kunnskap i en slik konkurranse. Da velger man noe fysisk og ryker/vinner med ære. Makan til pussy som denne Finn skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til de som reagerer på Olavs "tirade" mot Finn:

Befriende å høre Olavs klare tale. Faen så drittlei jeg er alt PK-pisspreik i dag. Ingen tør å være ærlige face to face og så stimler de heller sammen bak folks rygg som en gjeng sladrekjerringer. Feige og ynkelige.

Kudos til Magnhild også, som sa rett ut at hun var skuffet over Finn som i flere uker hadde slått seg på brystet og deklarert en skikkelig mannekamp for så å feige ut. Da fortjener Finn å få høre det rett i trynet. Verden hadde vært et bedre sted om fler turde å være ærlige, for det er for mye falskhet og dobbeltmoralisme. Uenighet er en ærlig sak og det bør være uenighet, et konformt samfunn slår meg som et skrekksamfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...