Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Frank må da ha vært den barnsligste mannen som noensinne har vært med på Farmen? Lite arbeidsvillig, barnslige unnskyldninger, mobbing og slengbemerkninger på barnehagenivå, han mente han skulle ha særbehandling hele tiden "bare fordi", meg-meg-meg-mentalitet. Kombinert med et kvinnesyn som man helst forbinder med "andre folkeslag" som han så fint kaller det, så er han da ikke akkurat noe å samle på?

Han sunnmøringen derimot, FOR en slimål.

Anonymous poster hash: ca4f2...eee
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud som du overtenker gitt, det er en reality serie, i en reality serie blir det krangling og tøyseri, som bruker ovenfor sa. Er du med å leken må du tåle steken og det gjorde frank...

Og du vet ikke hvordan det blir framover, kan hende olav og finn skværer opp

Jeg tenker mener du? Dette er et "familieprogram" som utrolig mange barn får med seg, i motsetning til Paradise Hotel og Big Brother, som ikke blir markedsført som et snilt familieprogram. Når sant skal sies, så er Farmen like søppel-TV som Paradise Hotel. Men dette rettferdiggjør ikke at de sender mobbing i beste sendetid. Her prøver man å lære barn til å ikke mobbe, så blir slike som Frank gjort til "helter". Hva signal sender det? Jo man skal: baksnakke, mobbe, lyve, rakke ned på andre, snakke stygt til andre, gi en lang F i hvordan andre har det, skyve alt arbeid over på andre, sutre, stjele mat, etc etc. På toppen av det hele så kaller Olav Frank en kjernekar? Kyss meg bak!

Anonymous poster hash: b6a94...663

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker mener du? Dette er et "familieprogram" som utrolig mange barn får med seg, i motsetning til Paradise Hotel og Big Brother, som ikke blir markedsført som et snilt familieprogram. Når sant skal sies, så er Farmen like søppel-TV som Paradise Hotel. Men dette rettferdiggjør ikke at de sender mobbing i beste sendetid. Her prøver man å lære barn til å ikke mobbe, så blir slike som Frank gjort til "helter". Hva signal sender det? Jo man skal: baksnakke, mobbe, lyve, rakke ned på andre, snakke stygt til andre, gi en lang F i hvordan andre har det, skyve alt arbeid over på andre, sutre, stjele mat, etc etc. På toppen av det hele så kaller Olav Frank en kjernekar? Kyss meg bak! Anonymous poster hash: b6a94...663

Nå sendes Farmen ganske sent på kvelden da, så barn er kanskje ikke helt i målgruppen.

Anonymous poster hash: 9069b...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sendes Farmen ganske sent på kvelden da, så barn er kanskje ikke helt i målgruppen.

Anonymous poster hash: 9069b...a3c

Jeg ser det kun på søndager, og da sendes det midt på dagen (repriser). Syns det er greit, for da kommer det flere program på rad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem heier folk på? Jeg heier på Finn og Alina

Ørjan, Finn eller Magnhild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra :) men jeg kan aldri se for meg at Frank velger Finn som storbonde

Anonymous poster hash: 9116d...d36

Det skjer nok ikke når han valgte kunnskap, men kunne ikke sett det for meg uansett :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Jeg tenker mener du? Dette er et "familieprogram" som utrolig mange barn får med seg, i motsetning til Paradise Hotel og Big Brother, som ikke blir markedsført som et snilt familieprogram. Når sant skal sies, så er Farmen like søppel-TV som Paradise Hotel. Men dette rettferdiggjør ikke at de sender mobbing i beste sendetid. Her prøver man å lære barn til å ikke mobbe, så blir slike som Frank gjort til "helter". Hva signal sender det? Jo man skal: baksnakke, mobbe, lyve, rakke ned på andre, snakke stygt til andre, gi en lang F i hvordan andre har det, skyve alt arbeid over på andre, sutre, stjele mat, etc etc. På toppen av det hele så kaller Olav Frank en kjernekar? Kyss meg bak!

Det er ikke vits i å diskutere med han, han har tross alt Frank som profilbilde, så uansett hva du og andre sier så vil han ikke høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med kvinnfolka så med avsmak på feige Finn som sto der med skammen etter at Gaute hadde avslørt at han feiget ut. Utrolig at et menneske frivillig nedverdiger seg på den måten.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som Frank burde ikke ha fått lov til og være med på farmen, han er ikke helt god. Når man har rasistiske holdninger og viser kvinnehat.

Frank hadde ikke vært en verdig vinner av farmen 2014, farmen går ut på nettopp dette.

Mere lat , ufyselig mann skal du grave langt etter

Herregud det er jo akkurat slike som han som skaper drama og spenning i reality serier, det er slike som han de vil ha med i farmen. Geez så alvorlig...

Frank må da ha vært den barnsligste mannen som noensinne har vært med på Farmen? Lite arbeidsvillig, barnslige unnskyldninger, mobbing og slengbemerkninger på barnehagenivå, han mente han skulle ha særbehandling hele tiden "bare fordi", meg-meg-meg-mentalitet. Kombinert med et kvinnesyn som man helst forbinder med "andre folkeslag" som han så fint kaller det, så er han da ikke akkurat noe å samle på?

Han sunnmøringen derimot, FOR en slimål.

Anonymous poster hash: ca4f2...eee

Du kjenner ikke frank på privaten så, typisk folk å dømme utifra det man ser på tv...

Farmen er ikke søppel tv, det er mye bedre enn ph og bb. Søstra mi på 12 ser på ph så det er ikke et valid argument

Det er ikke vits i å diskutere med han, han har tross alt Frank som profilbilde, så uansett hva du og andre sier så vil han ikke høre.

Det har ingenting å si, bruker det som profilbilde fordi det er et morsomt bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Det har ingenting å si, bruker det som profilbilde fordi det er et morsomt bilde

Tror det har mye å si fordi du beskytter han slik som du gjør også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har mye å si fordi du beskytter han slik som du gjør også.

Beskytter ingen, sier bare jeg ikke ville han skulle dra ut, han bidro til alt av drama og krangling i årets farmen, uten han vil sesongen bli kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silverstream

Beskytter ingen, sier bare jeg ikke ville han skulle dra ut, han bidro til alt av drama og krangling i årets farmen, uten han vil sesongen bli kjedelig

Hvis du er avhengig av å se på drittslenging, spydigheter og mobbing for å ha det gøy, så må du gå inn i deg selv litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er avhengig av å se på drittslenging, spydigheter og mobbing for å ha det gøy, så må du gå inn i deg selv litt.

Har ikke sagt jeg er avhenging, nå legger du bare til ting, det er tydelig at reality serier ikke er din greie så da trenger du ikke kommentere her heller og plage oss som liker reality ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhengig? Er det feil å ønske at det er litt gøy når man først skal se på et program som Farmen?

Heldigvis kommer Olav Harald (Håkon Magnus) til å skape show framover, så kan fortsatt bli severdig selv om den store stjernen er ute.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Klaveret

Til og med kvinnfolka så med avsmak på feige Finn som sto der med skammen etter at Gaute hadde avslørt at han feiget ut. Utrolig at et menneske frivillig nedverdiger seg på den måten.

Det er vel ikke å nedverdige seg å ta egne valg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Vi kan ikke vite om sesongen hadde blitt kjedelig uten han, for det er stort sett bare han det er fokusert på ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ikke vite om sesongen hadde blitt kjedelig uten han, for det er stort sett bare han det er fokusert på ...

Han er den eneste som har skapt underholdning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen? Finn var i sin fulle rett til å velge den grenen han ville. Finn er smartere en huleboer frank så hvorfor ikke?! Intelligens er en fin ting :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...