Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tone (hun eldste utfordreren)... Tenk å omtale seg selv om bimbo i en alder av over 40 :P

Flere enn meg som har lagt merke til at hun ikke har på seg bh?! Ser niplene hennes veldig tydelig i den hvite singleten......

Anonymous poster hash: 0e4c9...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere enn meg som har lagt merke til at hun ikke har på seg bh?! Ser niplene hennes veldig tydelig i den hvite singleten......

Anonymous poster hash: 0e4c9...535

Ja, la merke til det jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig bonding på gang mellom Frank og han Banthata. Ser ikke ut som han lenger er så kritisk til

"den typen folkeslag"... :fnise:

Anonymous poster hash: f49a2...5d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank var jo ute etter sex på Farmen.

Anonymous poster hash: 9a4bb...72b

Hvem orker å ha sex på Farmen...?Det er jo ikke mulig å vaske seg skikkelig der.

Anonymous poster hash: f49a2...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅåååååhhh :sur: Hvorfor like de plutselig Frank nå?! Bare fordi Finn er en sterk konkurrent? :klo:

Anonymous poster hash: 056a5...617
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hvem som får bli av utfordrerne.

Tipper dugnads-Finn går inn for at den andre dugnads-trønderen skal få bli. Og så ender det nok opp med at den andre dugnads-trønderen slår ut dugnads-Finn i kamp senere, ville vært episk!

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Da ble det som forventet. Så får vi se, jeg ville selvsagt valgt hun ungjenta da hun ikke hadde vært noe særlig til trussel. Eller kanskje hun andre dama, men hun hadde nok bare blitt irriterende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn er alltid så sur :P Han smiler aldri omtrent :P Gad...

Anonymous poster hash: a91a2...5b4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem dialekten hennes, synes den er så utrolig fin. Ligger på topp 5 lista hos meg i hvertfall :)

Godt poeng!

Bare det at hun sier "hada" (hadet), gjør meg mo i knærne :fnise:

Anonymous poster hash: a5c8d...06d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer bare ikke over valget de tok med tanke på hvem som skulle bli. Ja, deltagerne "imponerer" nok en gang. Klarer faktisk å velge den sterkeste konkurrenten av utfordrerne til å bli. Og ikke ble Reidar eller hva han nye dugnadstrønderen het førstekjempe heller, så han kan fint komme langt og bli en seriøs trussel. Fatter ikke hva de tenker med, men det er nå så.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se Finn skulle ha sjans i noe som helst annet enn matlaging, men det er jo ikke en gren. Artig å tenke tilbake på da Finn prøvde å holde tempoet til Frank når de kløyvde ved en av de første dagene, og ble så imponert at han valgte Frank til hjelper. Skal ikke mye til å imponere Finn, men så veldig dugende er han ikke, selv om han trur det sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reidar er jo Finn 2.0. De trenger ikke en til Finn på gården. Hun på 20 år dummet seg ut med å si at hun var 25 år, kanskje hun hadde blitt sett på som mer svak hvis de hadde visst hun var bare 20, og fått bli.

Anonymous poster hash: c4fba...94e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørjan kjører egentlig den smarteste taktikken, er jo ingen som har brydd seg med om å konspirere mot ham i det hele tatt. Han er jo nærmest en del av møblementet, holder seg helt i ro.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørjan kjører egentlig den smarteste taktikken, er jo ingen som har brydd seg med om å konspirere mot ham i det hele tatt. Han er jo nærmest en del av møblementet, holder seg helt i ro.

haha :fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

What, heter han ikke Jøran?? Der kan du se, han er ganske anonym..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅåååååhhh :sur: Hvorfor like de plutselig Frank nå?! Bare fordi Finn er en sterk konkurrent? :klo:

Anonymous poster hash: 056a5...617

Tror ikke de liker han, tror bare de ser på Frank som en "nyttig idiot" for å få ut en sterk konkurrent.

Jeg fikk iallefall mer sansen for Stine ikveld :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyfern

Skjønner ikke hva Olav Harald får for å trene opp Frank til kamp. Han gir seg selv en bjørnetjeneste ved å trene han opp, hva om han en dag blir nødt til å kjempe mot han?

Dessuten har jeg mistet sansen for Olav Harald, dobbeltmoralsk og like fæl som Frank til å stjele mat.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva Olav Harald får for å trene opp Frank til kamp. Han gir seg selv en bjørnetjeneste ved å trene han opp, hva om han en dag blir nødt til å kjempe mot han?

Dessuten har jeg mistet sansen for Olav Harald, dobbeltmoralsk og like fæl som Frank til å stjele mat.

ha litt humor da :) Farmen hadde jo blitt dørgende kjedelig om alle skulle gått rundt med geipen subbende i bakken slik som Finn. Finn er flink, men gud hvor sur og kjedelig han er :P Nei Litt humor på farmen trengs, noen små spillopper og folk som har det gøy :) Frank elsker jo å provosere, og folk biter på. Hadde folk gitt F, så hadde han heller ikke provosert så mye.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...