AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #421 Del Skrevet 28. oktober 2014 Lever Frank i 1914 i det virkelige livet også? Han oppførte seg nesten som han aldri noensinne hadde sett et menneske med en annen hudfarge. Av og til så er det på grensen til at jeg tror han er en skuespiller innleid av TV2 for å skape drama. Men ingenting overgår virkeligheten, ingen forfatter kunne vel skrevet en sånn rolle. Anonymous poster hash: db75f...072 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyfern Skrevet 28. oktober 2014 #422 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg tror han ble sint fordi han ikke blir valgt til førstekjempe slik han faktisk håper at han blir. Kanskje alina velger magnhild igjen eller noe? Hvis dette med at frank blir sur skjer under førstekjempevalget da.. Så slik ut .. Alina vil vel vinne på og velge damekamp igjen Ja det kan hende, Alina så litt brydd ut der hun satt i alle fall. Men så kan jo det også ha vært klipping fra noe annet. Men du kan ha et poeng der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 28. oktober 2014 #423 Del Skrevet 28. oktober 2014 Frank er episk,, han er må jo spille en rolle der inne,, ingen som er slik,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #424 Del Skrevet 28. oktober 2014 Frank er episk,, han er må jo spille en rolle der inne,, ingen som er slik,, Jeg håper virkelig at det ikke er skuespill. Det er herlig når folk går litt på siden av normen og snakker fra levra eller tørr å si ting som kan oppfattes litt kleint. Anonymous poster hash: 855ab...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 28. oktober 2014 #425 Del Skrevet 28. oktober 2014 Overrasket over at drapet av hanen ikke får mer oppmerksomhet. Dette er jo helt forkastelig, hvordan kan Tv2 godta at en person bare kan kverke et av dyrene om det faller de inn.. Tipper Alina velger utfordreren som blir igjen til førstekjempe. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #426 Del Skrevet 28. oktober 2014 Overrasket over at drapet av hanen ikke får mer oppmerksomhet. Dette er jo helt forkastelig, hvordan kan Tv2 godta at en person bare kan kverke et av dyrene om det faller de inn.. Ja, så grusomt, altså. Det får vel så lite oppmerksomhet som det fortjener.Anonymous poster hash: fbe1e...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #427 Del Skrevet 28. oktober 2014 Frank er bonde og har nok tatt livet av mange dyr. Han vet garantert hva han driver med og gjør det uten lidelser. Så lenge ikke man piner dyret, ser jeg ikke noe galt i avlivelse. Man har avlivet dyr i tusenvis av år, og kommer til å gjøre det i uoverskuelig fremtid også.Anonymous poster hash: fbe1e...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 28. oktober 2014 #428 Del Skrevet 28. oktober 2014 Frank er bonde og har nok tatt livet av mange dyr. Han vet garantert hva han driver med og gjør det uten lidelser. Så lenge ikke man piner dyret, ser jeg ikke noe galt i avlivelse. Man har avlivet dyr i tusenvis av år, og kommer til å gjøre det i uoverskuelig fremtid også.Anonymous poster hash: fbe1e...900 Er det greit å bare gå å ta livet av hvilket som helst dyr om man føler for det? Så lenge dyret ikke lider? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wilmap Skrevet 28. oktober 2014 #429 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg tror han ble sint fordi han ikke blir valgt til førstekjempe slik han faktisk håper at han blir. Kanskje alina velger magnhild igjen eller noe? Hvis dette med at frank blir sur skjer under førstekjempevalget da.. Så slik ut .. Alina vil vel vinne på og velge damekamp igjen Tror ikke Frank blir førstekjempe denne uka,men grunnen til at han blir så sint tror jeg er fordi at Alina har gjenomskuet planen til Frank om bli valgt til førstekjempe. Og for å ikke oppfylle Franks ønske,velger nok Alina Olav Harald. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #430 Del Skrevet 28. oktober 2014 Tror ikke Frank blir førstekjempe denne uka,men grunnen til at han blir så sint tror jeg er fordi at Alina har gjenomskuet planen til Frank om bli valgt til førstekjempe. Og for å ikke oppfylle Franks ønske,velger nok Alina Olav Harald. Da er hun jo rett og slett dum. Akkurat som alle de andre som ikke har valgt Frank er. Anonymous poster hash: 056a5...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #431 Del Skrevet 28. oktober 2014 Fy fader, Alina må være Farmens hotteste babe noensinne. Rett og slett utrolig vakker, og bedårende øyne. Kanskje Norges peneste? Anonymous poster hash: a5c8d...06d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #432 Del Skrevet 28. oktober 2014 Alina velger kanskje en utfordrer til tvekamp? Eller kan hun ikke det første uken? Skjønner ikke at folk hisser seg så opp over Frank og tar han alvorlig. Han spiller dum og bare kødder i vei hele tiden, går ikke an å ta noe han sier og gjør seriøst. Og at tv2 skal sensurere at hanen blei kverka og at Frank har rasistiske (hvis de er det) holdninger, blir for dumt. Det er et program myntet på voksne mennesker og man må da kunne tåle å se at folk mener og gjør ting forskjellig. Hvis de synes det er kynisk, så lurer jeg på hva de hadde forventa av realityTV. Alle som er med er eller burde hvertfall være klar over hva de er med på, tåler de ikke det så har de ikke noe der å gjøre..Anonymous poster hash: 89c32...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #433 Del Skrevet 28. oktober 2014 Nr 1: jeg kommer fra samme bygda som Frank; Jo, han ER sånn, det er lite skuespill der i gården. Dessverre, Nr 2: det bor en god del innvandrere og mørkhudede her så hans unnskyldning er bare bullshit. Nr 3: At han drepte den hanen betyr nok lite for ham. Det går en historie i bygda om at han en gang grillet sin datters hest. Om det er sant vet jeg ikke noe om. Anonymous poster hash: 8b568...906 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 28. oktober 2014 #434 Del Skrevet 28. oktober 2014 Nr 1: jeg kommer fra samme bygda som Frank; Jo, han ER sånn, det er lite skuespill der i gården. Dessverre, Nr 2: det bor en god del innvandrere og mørkhudede her så hans unnskyldning er bare bullshit. Nr 3: At han drepte den hanen betyr nok lite for ham. Det går en historie i bygda om at han en gang grillet sin datters hest. Om det er sant vet jeg ikke noe om.Anonymous poster hash: 8b568...906 Det har jeg faktisk jeg hørt fra en som kjenner han også, at det er lite skuespill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #435 Del Skrevet 29. oktober 2014 Spent på hvem som får bli av utfordrerne. Tipper dugnads-Finn går inn for at den andre dugnads-trønderen skal få bli. Og så ender det nok opp med at den andre dugnads-trønderen slår ut dugnads-Finn i kamp senere, ville vært episk! Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacinta Skrevet 29. oktober 2014 #436 Del Skrevet 29. oktober 2014 Nr 1: jeg kommer fra samme bygda som Frank; Jo, han ER sånn, det er lite skuespill der i gården. Dessverre, Nr 2: det bor en god del innvandrere og mørkhudede her så hans unnskyldning er bare bullshit. Nr 3: At han drepte den hanen betyr nok lite for ham. Det går en historie i bygda om at han en gang grillet sin datters hest. Om det er sant vet jeg ikke noe om. Anonymous poster hash: 8b568...906 Jøss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyfern Skrevet 29. oktober 2014 #437 Del Skrevet 29. oktober 2014 Fy fader, Alina må være Farmens hotteste babe noensinne. Rett og slett utrolig vakker, og bedårende øyne. Kanskje Norges peneste? Anonymous poster hash: a5c8d...06d Ikke glem dialekten hennes, synes den er så utrolig fin. Ligger på topp 5 lista hos meg i hvertfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyfern Skrevet 29. oktober 2014 #438 Del Skrevet 29. oktober 2014 Da er hun jo rett og slett dum. Akkurat som alle de andre som ikke har valgt Frank er. Anonymous poster hash: 056a5...617 Skulle ikke forundret meg om Frank kommer seilende inn i finalen, eller hvertfall kommer ganske langt, bare på grunn av at de andre ikke vil velge han av hensyn til hans "plager" og fordi de er så opptatt med å få hverandre ut at Frank utrolig nok kommer litt på sidelinja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 29. oktober 2014 #439 Del Skrevet 29. oktober 2014 Tone (hun eldste utfordreren)... Tenk å omtale seg selv om bimbo i en alder av over 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #440 Del Skrevet 29. oktober 2014 Nr 1: jeg kommer fra samme bygda som Frank; Jo, han ER sånn, det er lite skuespill der i gården. Dessverre, Nr 2: det bor en god del innvandrere og mørkhudede her så hans unnskyldning er bare bullshit. Nr 3: At han drepte den hanen betyr nok lite for ham. Det går en historie i bygda om at han en gang grillet sin datters hest. Om det er sant vet jeg ikke noe om.Anonymous poster hash: 8b568...906 Frank nevner noe selv om at han grillet en hest i aftenbladet. Anonymous poster hash: bf99e...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå