Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er Finn sin skyld at utfordrere kommer inn.

Anonymous poster hash: fbe1e...900
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Honeyfern

Det var jo hele poenget med det Frank sa, litt selvironi burde da ikke være så vanskelig å forstå?

Man skal være forsiktig med ironi, er ikke alle som forstår det. Virket ikke som Alina gjorde det, hun hadde steinansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Æ sjæmmes tå atn e her", sa Finn om Frank. Patetisk.

For hvem er det som har vært storbonde? Jo, Finn. Og allerede da var det gnisninger mellom Finn og Frank. Så hvorfor valgte ikke Finn Frank til førstekjempe? Jo, fordi han var en feiging som valgte å høre på en sladrehank, slik at hedersmannen Bjørn ble valgt.

Ganske ubegripelig.

Vil du virkelig betegne Bjørn som en hedersmann? Var ikke han også veldig ivrig etter å spolere det 1. ukesoppdraget? Og Finn har bare vært storbonde en uke, mens Frank har utrolig nok vært to uker, men han har fortsatt ikke valgt Finn. Så du kan si det samme om Frank; feig.. Har det bare i kjeften..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank har utrolig nok vært to uker, men han har fortsatt ikke valgt Finn. Så du kan si det samme om Frank; feig.. Har det bare i kjeften..

Haha, det er jo nettopp at han IKKE er feig som gjør at han ikke har valgt Finn. Frank vil heller bli førstekjempe selv slik at han kan velge Finn til andrekjempe. Så lite feigt det kan få blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er jo nettopp at han IKKE er feig som gjør at han ikke har valgt Finn. Frank vil heller bli førstekjempe selv slik at han kan velge Finn til andrekjempe. Så lite feigt det kan få blitt.

Den teorien tror jeg ikke på . Så idiotisk når Frank kommer med sånne idiotiske kommentarer at Alina skulle valgt Finn som førstekjempe fordi han ikke likte Finn, for å så si i programmet etter at dersom man hadde problemer med noen måtte hun velge den som førstekjempe.. Det gir ingen mening, når alle ser at Frank har problem med Finn, men selv ikke valgt han som førstekjempe. Ingenting av det Frank gjør eller sier er særlig heltemodig akkurat.

Og når du først er inne på det å være feig. Det at Frank lar være å jobbe for at han skal være frisk og rask i en eventuell finale er jo så feigt at det er bare dumt. Det er verken rått eller noe annet positivt. Rett og slett pinglete ;)

Endret av _Aries
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyfern

En annen ting jeg måtte humre litt over var da Alina spurde de andre om de hadde noen ønsker til hva de skulle handle på markedet. Frank håpte på at det ikke var noe honning der, fordi folk spiste seg tjukkere og tjukkere der inne på gården(?), mens han selv "smaker" på ting og tang hele tiden. Han håpte også på at det ikke var kaffe der, fordi det likte Finn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Håper Frank blir førstekjempe denne uken og at Finn slår han ned i støvlene! Det verste som kan skje Frank er jo å bli slått av Finn. Måten Frank behandler Finn på er rett og slett mobbing og det lærer den drittsekken barna sine at er helt ok. Fy faen for en idiot.

Skulle ønske Finn ble skikkelig forbanna og banka Frank! Det hadde han faen meg fortjent! God tv hadde det også blitt. :P Hadde jeg vært der skulle jeg klippet av det stygge håret og skjegget til Frank mens han sov. Er så drittlei den gnomen. Håper den utfordreren som får bli på gården klarer å sette han på plass siden ingen andre tør det.

Skjønner heller ikke hvordan en dame klarer å ta i den nissen der med ildtang en gang! Han er jo hverken kjekk eller hyggelig. Selv om farmen selvfølgelig er mye skuespill er jeg sikker på at han er sånn ellers også. Og den grusomme dialekten hans topper det hele.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Frank blir førstekjempe denne uken og at Finn slår han ned i støvlene! Det verste som kan skje Frank er jo å bli slått av Finn. Måten Frank behandler Finn på er rett og slett mobbing og det lærer den drittsekken barna sine at er helt ok. Fy faen for en idiot.

Skulle ønske Finn ble skikkelig forbanna og banka Frank! Det hadde han faen meg fortjent! God tv hadde det også blitt. :P Hadde jeg vært der skulle jeg klippet av det stygge håret og skjegget til Frank mens han sov. Er så drittlei den gnomen. Håper den utfordreren som får bli på gården klarer å sette han på plass siden ingen andre tør det.

Skjønner heller ikke hvordan en dame klarer å ta i den nissen der med ildtang en gang! Han er jo hverken kjekk eller hyggelig. Selv om farmen selvfølgelig er mye skuespill er jeg sikker på at han er sånn ellers også. Og den grusomme dialekten hans topper det hele.

Var det godt å få det ut? :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med utfordrere?? Ingen av dem har noensinne vunnet, de stemmer dem fort asap!! Slutte med dem!!!

Anonymous poster hash: 48295...f1c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Banthata er broren til Tshawe i Madcon tror jeg

Anonymous poster hash: 91107...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SånnCirka

Jeg forstår meg ikke på Olav Harald. Hvorfor i alle dager skal han hjelpe Frank med å bli sterkere? Har ikke Olav Harald lyst til å vinne farmen selv?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå misliker jeg Olav også. Han er så utrolig irriterende når han er sammen med Frank, flaut å se på.. :dry:

Anonymous poster hash: 056a5...617
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Klaveret

Farmen er jo blitt et rent "Frankshow". Huff!

Men jeg likte at Frank sa at han kanskje kunne endre holdningene sine i forhold til "utlendinger". Han minner meg om mange av de eldre menneskene jeg kjenner mtp fremmedfrykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Tv2 burde sparket Frank ut av programmet når det viser seg at han er rasist og i tillegg har drept hanen.. Står virkelig Tv2 inne for slike holdninger?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyfern

Kjente jeg ble veldig nysgjerrig på hva det var Frank ble så sint over som skal komme i neste episode ...?

Også var det litt morsomt at Magnhild ble så sint på Frank fordi han ikke ville hilse på utfordrerne at hun tok tak i armen hans og sa med en sint stemme at, JO! det skal han. Nesten som en mor som irettesetter barnet sitt. Komisk.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jentene vinner melkespannholding hver gang det er menn og kvinner som konkurrerer i det. Silje vant i 2008, en eller annen dame fra Nord-Norge vant i 2007 (mulig det kun var mot damer), og Ingvild knuste loverboyen sin Endre i melkespannholding i 2012.

Så den øvelsen er altså en fordel for jentene. Hvorfor? Naturligvis fordi reglene er at jentene har altfor lette spann, så lette at det er umulig for guttene å vinne.

Malin tapte ikke med vilje, hun valgte den øvelsen hun hadde best sjanse i, og gjorde sitt beste i alle øksekastene. At hun ikke var lei seg for å dra hjem er en annen sak.

Er ikke melkespannene etter hvor mye man veier da? Noe som betyr at en person på 50 kg selvsagt vil få mindre i spannene enn en person på 80 kg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...