Gjest Winza Skrevet 13. november 2014 #1261 Del Skrevet 13. november 2014 Ikke si at du ikke har hørt om katter og ni liv, vær så snill. Anonymous poster hash: fbe1e...900 :Facepalm: Du snakker som en liten guttunge. Men du får noen "liker" på det, og det er sikkert en boost for deg. Anonymous poster hash: ca5f1...a32 Liten guttunge? Hahahahahaha! Der er du og ab 900 som oppfører dere som noen småunger, dere tørr ikke poste under nick engang. Blir flau av dere... Slik du beskriver ting så syns du at alle utenom deg og 900 er guttunger -_- Tror du på ramme alvor at Olav gidder å henge på kvinneguiden? Anonymous poster hash: ca5f1...a32 Hadde ikke forundret meg slik han oppfører seg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1262 Del Skrevet 13. november 2014 Gaute Grøtta Grav har fra før av utnyttet Farmen-kjendistilværelsen til å reklamere for Farmen-genseren som en barndomskompis stod bak. Nå brukes han denne statusen til å prøve å selge musikk. Men det går ikke så bra. Kun 26 minutter, og det er det reneste søppel i følge en anmeldelse i Dagbladet: http://www.dagbladet.no/2014/11/13/kultur/musikk/musikkanmeldelser/anmeldelser/country/36199349/ I følge anmelderen blander Gaute igjen roller når han bruker Farmen-deltakere i promoteringen: Gaute Grøtta Grav har releasekonsert, med gjester, på Rauma kulturhus lørdag 15. november. I min verden smaker det uklar rollefordeling når «Farmen»-deltakerne Frank og Magnhild hentes inn for å pushe hans nye plate, «for å toppe det hele», som Gaute sier i pressemeldingen fra plateselskapet. Og hør på dette latterlige eksempelet på "tekst"! "Gi meg bygd og fjøs og fe / Gi meg skogen så gir du meg fred / Du må ta meg som i e / For me gardsgutar e heil ved" Er tekstene kokt ihop i en pause mens programlederen ventet på «Farmen-Frank»s neste påfunn? Anonymous poster hash: fbe1e...900 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 13. november 2014 #1263 Del Skrevet 13. november 2014 :Facepalm: Liten guttunge? Hahahahahaha! Der er du og ab 900 som oppfører dere som noen småunger, dere tørr ikke poste under nick engang. Blir flau av dere... Slik du beskriver ting så syns du at alle utenom deg og 900 er guttunger -_- Hadde ikke forundret meg slik han oppfører seg... Har det noe å si for deg om man poster under nick eller ikke? Hvorfor bryr du deg så mye om andre debattanter? Og hva var det du ikke skjønte med dette med katter og ni liv, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1264 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg tåler ikke mishandling av dyr!!!' Hadde du likt å bli slengt i flaggstanga? Finn er ikke svak. Han vinner kanskje hele greia. Vent å se. Men du hadde vel digget om Olav hadde blit slengt i flaggstanga og skadet, kan jeg tenke meg. Finn er ikke svak, nei, men han er ikke sterkest blant de mennene som er igjen. Om han kommer til finaleuka er han favoritt. Ryker han på søndag er han ute, og det tror jeg han gjør. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. november 2014 #1265 Del Skrevet 13. november 2014 Har det noe å si for deg om man poster under nick eller ikke? Hvorfor bryr du deg så mye om andre debattanter? Og hva var det du ikke skjønte med dette med katter og ni liv, egentlig? Ok trodde virkelig ikke jeg måtte ha en diskusjon om dette med katten men ok! Visst du stikker en kniv inni en kat og river ut innholdet så er den død, dem har ikke ni liv. Så fort hjertet slutter å slå så dør dem akkurat som det ville skjedd med et menneske Det har noe å si fordi jeg liker ikke folk som skal snakke dritt mens dem selv gjemmer seg back nick, da blir alt det personen sier verdiløst. Jeg poster under nick hele tiden fordi jeg er ikke redd og føler jeg må gjemme meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 13. november 2014 #1266 Del Skrevet 13. november 2014 Ok trodde virkelig ikke jeg måtte ha en diskusjon om dette med katten men ok! Visst du stikker en kniv inni en kat og river ut innholdet så er den død, dem har ikke ni liv. Så fort hjertet slutter å slå så dør dem akkurat som det ville skjedd med et menneske Det har noe å si fordi jeg liker ikke folk som skal snakke dritt mens dem selv gjemmer seg back nick, da blir alt det personen sier verdiløst. Jeg poster under nick hele tiden fordi jeg er ikke redd og føler jeg må gjemme meg Men herregud, da. Skjønte du ikke at det med katter og ni liv var en spøk? Tror du poenget var noen tror at katter rent faktisk HAR ni liv, og kan gjenoppstå fra de døde åtte ganger? Så lenge man driter i HVEM som skriver, og heller fokuserer på HVA som blir skrevet, så har det ingenting å si om man poster med nick eller ikke. Det er nettopp fokuset på personer som gjør at jeg som regel ikke poster med nick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. november 2014 #1267 Del Skrevet 13. november 2014 Men herregud, da. Skjønte du ikke at det med katter og ni liv var en spøk? Tror du poenget var noen tror at katter rent faktisk HAR ni liv, og kan gjenoppstå fra de døde åtte ganger? Så lenge man driter i HVEM som skriver, og heller fokuserer på HVA som blir skrevet, så har det ingenting å si om man poster med nick eller ikke. Det er nettopp fokuset på personer som gjør at jeg som regel ikke poster med nick. Bra du 900 kommenterte under nick. Men helt ærlig, hvorfor liker du olav? Hadde dette vært 3 uker siden hadde jeg skjønt det fordi da likte jeg han med men nå har han blitt til en reell drittsekk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 13. november 2014 #1268 Del Skrevet 13. november 2014 Bra du 900 kommenterte under nick. Men helt ærlig, hvorfor liker du olav? Hadde dette vært 3 uker siden hadde jeg skjønt det fordi da likte jeg han med men nå har han blitt til en reell drittsekk Jeg liker Olav først og fremst fordi han gjør Farmen til et underholdende program å følge med på i år. Ellers synes jeg det han har sagt og gjort er for bagateller å gjøre, med tanke på den konkurransesituasjonen de er i. Og Finn er altfor hårsår. Hvordan kunne han tro at han kunne gå så hardt ut som han gjorde med tanke på at han kan mest, er best, osv., og forvente at ingen skulle reagere på hans valg av tvekamp mot Frank, og forvente at ikke de andre vil ha ham ut før finaleuka da alle selvsagt ser på ham som en trussel? Det er en millionpremie det er snakk om, og det visste han da han meldte seg på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandria Skrevet 13. november 2014 #1269 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Fy faen, at tv2 kan tillate mishandling av dyr på den måten der gjør meg kvalm! For en jævel Olav er! Skjønte fra første episode at han ikke var en bra mann, men at han virkelig kunne gjøre noe sånt! Det gjør meg rasende! Endret 13. november 2014 av Salamandria 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. november 2014 #1270 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Vell jeg tror ikke finn vinner, tror ikke han kan ha så mye lykke at han vinner 3 ganger på rad /: Fy faen, at tv2 kan tillate mishandling av dyr på den måten der gjør meg kvalm! For en jævel Olav er! Skjønte fra første episode at han ikke var en bra mann, men at han virkelig kunne gjøre noe sånt! Det gjør meg rasende! Jøsses, kasta han faktisk katta rett i flaggstanga? Trodde det bare var noe han sa. Jøsses han gjør det jo bare verre og verre for seg, når du tror han har kommet til sitt verste så overrasker han igjen... Endret 13. november 2014 av Big Jim Rennie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 13. november 2014 #1271 Del Skrevet 13. november 2014 Fy faen, at tv2 kan tillate mishandling av dyr på den måten der gjør meg kvalm! For en jævel Olav er! Skjønte fra første episode at han ikke var en bra mann, men at han virkelig kunne gjøre noe sånt! Det gjør meg rasende! Ro deg ned ti hakk, det var ikke noe ille i det hele tatt, kattunger tåler denslags helt fint. Latterlig å ta slik på vei for så lite, det er en hån mot de dyr som opplever faktisk mishandling. Om det er en trøst, så er det ingenting i mot den dyremishandling kattungene selv vil påføre andre dyr ute i skog og mark gjennom sine liv preget av jakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 13. november 2014 #1272 Del Skrevet 13. november 2014 Du overdramatiserer. Katten klarte seg helt fint. Tror ikke du aner hvilke grusomheter folk har gjort innen kategorien dyremishandling, at du bruker ordet i denne sammenhengen er tragisk. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Du bagatelliserer tenker jeg vi sier!! Det er uansett ikke greit å kaste en kattunge slik at den treffer flaggstanga. Det er ingen unskyldning at noen har gjort værre ting i den store verden. Dessuten vet du ingenting om hva som skjedde meg katten etterpå... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 13. november 2014 #1273 Del Skrevet 13. november 2014 Ja, fordi Olav er med i Frp i en liten kommune, så skal du hetse hundretusenvis av mennesker med et dårlig stikk som dette, som for øvrig har liten rot i virkeligheten. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Det er noe med Freppere og holdninger. Velferdsstaten bør avvikles og alle kan til helvte se og klare seg selv. Men når de selv trenger noe.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 13. november 2014 #1274 Del Skrevet 13. november 2014 Men du hadde vel digget om Olav hadde blit slengt i flaggstanga og skadet, kan jeg tenke meg. Finn er ikke svak, nei, men han er ikke sterkest blant de mennene som er igjen. Om han kommer til finaleuka er han favoritt. Ryker han på søndag er han ute, og det tror jeg han gjør. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Ja, det hadde faktisk vært en nytelse å se på selv om jeg ikke er hverken voldelig eller sadistisk av meg. Olav er en dritt og han fortjener ikke bedre! Det å slenge en uskyldig liten kattunge i flaggstanga, fy faen det gjør meg rasende! Finn skulle heist Olav opp i flaggstanga så kunne han sittet der og sett dum ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 13. november 2014 #1275 Del Skrevet 13. november 2014 Ikke sånn for å si at det er greit å slenge ut kattene på den måten, men hva forventet egentlig Alina og Charlotte når de setter kattene i stikken på den måten, etter at de har fått streng beskjed om at garnet skal være ute av rekkevidde eller kattene ute. Jeg skjønner at Olav ble sint og reagerte. Ikke det at jeg synes det er greit, og jeg hadde aldri gjort det samme selv, men jeg skjønner det. Alina og Charlotte burde også ha dårlig samvittighet for hvordan deres oppførsel gikk ut over en uskyldig tredjepart. Når det skal være sagt synes jeg også Olav oppførte seg bedre som storbonde i uke to enn uke en. Jeg skjønner også at han valgte Finn som førstekjempe, det er jo hans største konkurrent. Videre skjønner jeg veldig godt at Ørjan og Finn reagerte som de gjorde, og at de også ser konkurranseaspektet i det ved å ikke gi Olav en finalekniver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. november 2014 #1276 Del Skrevet 13. november 2014 Ja, det hadde faktisk vært en nytelse å se på selv om jeg ikke er hverken voldelig eller sadistisk av meg. Olav er en dritt og han fortjener ikke bedre! Det å slenge en uskyldig liten kattunge i flaggstanga, fy faen det gjør meg rasende! Finn skulle heist Olav opp i flaggstanga så kunne han sittet der og sett dum ut. Ja hadde vært morsomt eller så kunne alle samlet seg i toppetasjen og lufte han opp og hive han ut av vinduet mens han roper jeg kan forklare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 13. november 2014 #1277 Del Skrevet 13. november 2014 Btw: Tv2 har skrevet på sin facebookside (farmensiden) at det går bra med kattene, og at de ikke ble pælmet i flaggstanga :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 13. november 2014 #1278 Del Skrevet 13. november 2014 Du bagatelliserer tenker jeg vi sier!! Det er uansett ikke greit å kaste en kattunge slik at den treffer flaggstanga. Det er ingen unskyldning at noen har gjort værre ting i den store verden. Dessuten vet du ingenting om hva som skjedde meg katten etterpå... TV2 hadde selvsagt ikke vist dette på denne måten om katten faktisk hadde blitt skadet, eller tatt skade av det. Dette er jo helt latterlig. Ser nå at noen andre skriver at TV2 avkrefter at noen katt ble kastet inn i flaggstanga. Så her må folk roe seg ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 13. november 2014 #1279 Del Skrevet 13. november 2014 Når det skal være sagt synes jeg også Olav oppførte seg bedre som storbonde i uke to enn uke en. Jeg skjønner også at han valgte Finn som førstekjempe, det er jo hans største konkurrent. Videre skjønner jeg veldig godt at Ørjan og Finn reagerte som de gjorde, og at de også ser konkurranseaspektet i det ved å ikke gi Olav en finalekniver. Nettopp. Egentlig er alle disse tingene som har skjedd denne uka helt kurant. At Finn ble valgt var det eneste Olav med vettet i behold kunne gjøre. At de øvrige deltakere frykter Olav som en sterk konkurrent med to finalekniver når i tillegg Finn kanskje ryker, og dermed vil sabotere, er også forståelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 13. november 2014 #1280 Del Skrevet 13. november 2014 Det er noe med Freppere og holdninger. Velferdsstaten bør avvikles og alle kan til helvte se og klare seg selv. Men når de selv trenger noe.... Frp har aldri sagt at velferdsstaten skal avvikles. Derimot ønsker de gjerne en mer bærekraftig modell. Slik det utvikler seg vil AS Norge etter hvert gå tom for midler å dele ut. Enkelte ting bør det helt klart kuttes i, sykelønn, for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå