Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bedre å fortelle det enn å holde det hemmelig for alle, det hadde vært en fin måte å sverte olav på slik han ble mer upopulær

Hvilken betydning har det om Olav blir mer upopulær? Er kun to menn igjen etter søndag uansett, og blir det en guttekamp til, så blir nok Olav førstekjempe så lenge ikke det er Finn som returnerer.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig :)

Men hva er det arret på ansiktet hennes? Ser ut som hun har operert fjeset sitt

Det var stygt skrevet, synes jeg.

Charlotte er en flott jente. Å skrive nedsettende kommentarer om utseendet hennes synes jeg er en uting.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas hadde jo en viss underholdningsverdi da:) Helge husker jeg ikke, så da var han nok ikke såååå motbydelig ; )

Anonymous poster hash: 7343b...383

Helge...

Anonymous poster hash: 756bc...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg var med i denne sesongen, jeg ville sabortert for hvert eneste ukesoppdrag hvor olav var storbonde...

Og så sagt min ærlige mening og advart han om at vi på kg ville komme til å snakke dritt om han i ettertid ;)

Tror ikke du hadde kommet så langt at du hadde fått sjansen til å sabotere noe.

Og å snakke om at du ville gått inn på kvinneguiden for å slenge dritt etterpå, alvorlig talt, dette blir for teit!

Heia Olav! Legendarisk om det er han som vinner, *heier på Olav*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank er blitt en skikkelig "godkar" etter disse 2 ukene med Olav som storbonde, i mine øyne.. Olav har tatt ordet drittsekk til et helt nytt nivå.

Man kan si mye om Frank, men at han var en drittsekk er jo ikke riktig. Han er en hyggelig og litt rar type, finnes knapt noe vondt i ham.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butthurt? Fordi folk ikke liker yndlingen din? -_-

Det er ikke vi som er barnslig men dere som driver og rettferdiggjør drittungen Olav sin oppførsel. Den kommentaren du skrev nå var barnslig btw. Vi mobber ikke Olav. Det er Olav som mobber finn. Ta å følg med på hva som skjer i serien. Så kom tilbake her med en unnskyldning når du innser at Olav var en drittsekk hele tiden..,

Olav mobber ikke Finn. Han har sagt at han misliker Finns tidlige avtalebrudd og reagerte sterk på Finns valg av tvekamp mot Frank, og brukte et par sterke gloser face to face. Det er ikke mobbing.

Derimot grenser det nærmere til mobbing i stor skala når vi ser på den hetsen Olav får på nettet, samt alle som ringer/skriver til Sykkylven kommune om dagen. Folk klarer ikke se hva det er de holder på med. Heldigvis tror jeg Olav er sterkt mentalt, og klarer seg tross den massive hetsen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Multisitat please?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig tragisk at Ørjan var så bitter for å havne i kampe. Han blir andrekjempe for pokker, og har ikke vært i kamp før. Ørjan har jo bare solet seg gjennom Farmen så langt. På tide med en kamp nå, å slå Finn som andrekjempe må han godta at han må klare for å komme seg til finaleuka.

Ellers så er dette Olavhatet rimelig pateisk. Bortsett fra at han har vært litt ufin mot Finn et par ganger, og det ikke uten grunn, så har han ikke gjort noe som har ødelagt noe for andre. Jobbet hardt i alle ukene har han også gjort.

Ørjan bør vinne tvekampen lett når han får velge gren. Men har Ørjan så dårlig selvtillit at han velger noe annet enn tautrekking? Noe mer tilfeldig? Kan egentlig ikke tro det, må jo bli tau. I så fall vil han sannsynligvis brette Finn rundt den der stanga. Synes Olav-haterne er så forferdelig patetiske at jeg unner dem en liten i trynet, gjennom at Finn ryker. Nei, jeg rotter meg heldigvis ikke sammen for å mobbe en varaordfører jeg på ingen måte har noe forhold til.

Uansett et klokt valg av Olav, som minst vil være den nest sterkeste fysisk igjen på gården, og trolig den sterkeste. Ser ikke bort i fra at han er blandt de mest kunnskapsrike heller, dersom Finn ryker. Olav har spilt spillet helt riktig, og har økt sine egne sjanser. Dette blir spennende!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Multisitat please?

Aldri brukt, er det påbudt? Men ok, skal tenkte på det til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er inne på tvekamp. Hva tror dere Ørjan velger av gren? Noe han kan slå Finn i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når det gjelder denne rivingen av huset.

Skulle likt å sett det var Olav som hadde ødelagt på denne måten for Finn eller Ørjan. Da hadde det vært Olav som hadde vært hakkekyllingen. Denne ensidige heksejakten begynner å bli tåpelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er inne på tvekamp. Hva tror dere Ørjan velger av gren? Noe han kan slå Finn i?

Ja, han kan selvsagt vinne i både slegge og saging, men tror ikke han velger det, har jo litt med arbeidsdyktighet, teknikk og erfaring å gjøre.

Tautrekking bør han vinne. En ung, godt trent mann mot en på snart 60, det bør være lett match. Og kan heller ikke se for meg noe annet enn at han skal vinne melkespannholdning ganske greit. Tror vel mest på melkespannholding med tautrekking som nummer to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav er en ufyse! I media i ettertid viser han jo at han faktisk er slik også.

En annen ting jeg reagerer på er hvordan han lot sinnet sitt i går, gå utover kattene da Alina og Chalotte hadde sabotert ulla.

Han tok dem i nakkeskinnet og heiv dem ut døra. Han eget utsagn var; Den ene traff flaggstanga!

Det var han som burde truffet flaggstanga med et brak!! :krangle:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri brukt, er det påbudt? Men ok, skal tenkte på det til neste gang :)

Nei, det er ikke påbudt, men utrolig irriterende å lese side opp og side ned med innlegg av 1-2 brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav er en ufyse! I media i ettertid viser han jo at han faktisk er slik også. En annen ting jeg reagerer på er hvordan han lot sinnet sitt i går, gå utover kattene da Alina og Chalotte hadde sabotert ulla.Han tok dem i nakkeskinnet og heiv dem ut døra. Han eget utsagn var; Den ene traff flaggstanga!Det var han som burde truffet flaggstanga med et brak!! :krangle:Anonymous poster hash: 7343b...383

Ja da ble jeg sjokkert også! Sånn gjør man ikke. Sier litt om hvordan han er som menneske.

Anonymous poster hash: 86c52...228

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Olav er en ufyse! I media i ettertid viser han jo at han faktisk er slik også. En annen ting jeg reagerer på er hvordan han lot sinnet sitt i går, gå utover kattene da Alina og Chalotte hadde sabotert ulla.Han tok dem i nakkeskinnet og heiv dem ut døra. Han eget utsagn var; Den ene traff flaggstanga!Det var han som burde truffet flaggstanga med et brak!! :krangle:Anonymous poster hash: 7343b...383

Ja, han er en jævla dritt. Man kan ikke straffe dyr flere timer etter at de har gjort noe galt, det bør selv han forstå. Fyfaen for en jævla dyreplager og kvalmsækk. Men det overrasker meg ikke, jeg var redd han ville klikke på kattene allerede da Charlotte og Alina planla sabotasjen.

Håper Finn vinner igjen! Selv om han ikke er noen ungdom lenger kan han være sterk og utholden for det.

Endret av RusaPåPus
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må ikke glemme deg selv :)

Jeg skriver ikke mange innlegg på en gang, det er de anonym brukerne som gjør det. Jeg er på deres side, husk det så ikke begynn med noe tull ;)

Olav er ikke en favoritt og slutt å spam tråden! Bruk multisitat, det er skikkelig irriterendes når du skrive 5 innlegg på en gang...

Herregud lær deg å les, jeg sa ikke noe stygt om henne. Jeg bare spekulærte på arret i ansiktet hennes, det er ikke unormalt at man engang i livet kan ende opp med å opere ansiktet sitt. Det kan skje av forskjellige grunner som for eksempel visst man har en sykdom. Flott jente men irriterendes når hun oppfører seg som en fjortis...

Det vet du ingenting om. Herregud mann du skjønner ikke en eneste spøk, du tar alt som blir sagt her seriøst. Jeezes...

Det er helt håpløst å diskutere med deg, du er fast bestemt på å beskytte olav og så når vi andre ikke gjør det angriper du oss, jeezes...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragiske Finn ytrer nå følgende latterlige utsagn:

http://www.kjendis.no/2014/11/13/kjendis/aller/farmen/farmen_tv2/tv_2/36224936/

-Samtidig tror jeg det er mye sjalusi inne i bildet, han misunner meg. Olav ser hvor mye jeg kan og hvordan jeg klarer å få med meg folket på gården.

Hørt sånt vås? Olav vil ikke ha Finn ut fordi han er sjalu, men fordi Olav ønsker å vinne Farmen. Det er ikke verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragiske Finn ytrer nå følgende latterlige utsagn:

http://www.kjendis.no/2014/11/13/kjendis/aller/farmen/farmen_tv2/tv_2/36224936/

-Samtidig tror jeg det er mye sjalusi inne i bildet, han misunner meg. Olav ser hvor mye jeg kan og hvordan jeg klarer å få med meg folket på gården.

Hørt sånt vås? Olav vil ikke ha Finn ut fordi han er sjalu, men fordi Olav ønsker å vinne Farmen. Det er ikke verre.

Han snakker sannheten, finn vet mye mer enn olav og er mer erfaren enn han ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav er en ufyse! I media i ettertid viser han jo at han faktisk er slik også.

En annen ting jeg reagerer på er hvordan han lot sinnet sitt i går, gå utover kattene da Alina og Chalotte hadde sabotert ulla.

Han tok dem i nakkeskinnet og heiv dem ut døra. Han eget utsagn var; Den ene traff flaggstanga!

Det var han som burde truffet flaggstanga med et brak!! :krangle:

Dette tåler katter fint. Kattene har da ingen problemer med å bli løftet i nakkeskinnet og kastet et par meter ut på plenen. Voldsomt ja, men absolutt ingen fare for kattene. Og de har tross alt ni liv ;)

Og angående hvem som fortjener å vinne: Det er den som vinner til slutt som er den verdige vinneren. Så hvem som blir den verdige vinneren er fortsatt et åpent spørsmål. Den som vinner til slutt har spilt spillet best. Så enkelt og så greit. Og da blir den også den verdige vinneren. Om det er Olav, så er det Olav, er det en annen, så er det en annen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...