Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ukens kaktus går til de idiotene der ute som driver og sender mailer til Sykkylven kommune hvor de skjeller ut Olav Harald. For en gjeng med tapere.

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/farmen-olav-om-kritikken-maa-bare-le-av-det/a/23334348/

Olav har ikke mobbet noen som helst. At han har en feide gående med Finn og skjelte ham ut etter det yngelige tvekampvalget har ikke noe som helst med mobbing å gjøre. Nå må folk sa seg sammen.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Kaller du dem for tapere og idioter? Det er olav som er den idiotiske taperen,,,

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tvil om at det finnes mange ubrukelige folk der ute, som tror de ser på live-sending fra en tilfeldig utvalgt gård i Norge. Skremmende at det finnes folk som er dumme nok til å faktisk sende mail til ordføreren i kommunen fordi at en godt voksen mann som har meldt seg på en konkurranse på TV, kallen en annen godt voksen mann for ynkelig. Det er slikt som til tider gjør det ekstremt flaut å være norsk.

Det beste/verste med det hele, er at de ikke skjønner at det de gjør er forferdelig mye styggere og mer patetisk enn det de hetser varaordfører Olav Harald for. Nett-/gjengmobbing av aller styggeste sort.

Hvorfor i h.. skal hans oppførsel og taktikk i et spill, resultere i at han får fyken i sin private jobb? Om ikke dette er mobbing, så er ingenting mobbing. Her snakker vi altså om folk som nærmest krever at en varaordfører i en kommune de knapt har hørt om, skal bli fratatt deler av sitt levebrød på bakgrunn av at man ikke liker at han kalte en annen mann for ynkelig i en konkurranse. Jeg blir oppriktig lei meg på deres vegne. Håper virkelig ikke ordføreren i Sykkylven er like hjernedød. Noe jeg heldigvis tviler på, og det tyder heldigvis på at han har tatt til fornuft.

Men hvordan reagerer Olav? Sutrer han, slik Finn gjør? Nei! Han bare smiler og ler av det hele, en helt riktig reaksjon!

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/farmen-olav-om-kritikken-maa-bare-le-av-det/a/23334348/

– I utgangspunktet synes jeg det er utrolig at voksne folk kan la seg engasjere og lure så mye av et realityshow, at de sender mail til hjemkommunen min for å vise sin vrede. Man må bare le av det, sier han til VG.

• Liker 2
Skrevet

Kaller du dem for tapere og idioter? Det er olav som er den idiotiske taperen,,,

Om Olav er en taper eller en vinner vil nå vise seg. Ikke sikkert han vinner Farmen, men han er ingen taper av den grunn.

Skrevet

På tide med en kampanje for Frp i kommunevalget i 2015 for å lansere Olav Harald som ny ordfører i Sykkylven!

Tenk at hele bygda får denne karen på sin side, han har vist at han gjør alt, i Farmen for å vinne, og som ordfører vil han nok gjøre alt for kommunen i kamp mot nabokommunene, for eksempel.

• Liker 1
Skrevet

Farmen tråden 13 hadde 13 sider mens farmen 2014 som ikke er i finaleuka engang har nesten nådd 60 sider, hvordan er det mulig?

Skrevet

Bare jeg som synes Carlotte er irriterende?

"ALLe liksåm bare lo liksåm, å jeg lo får det var kjikkeli gøy at aLLe lo liksåm".

Anonymous poster hash: 89c32...609

• Liker 2
Gjest crazycatlady
Skrevet

"ALLe liksåm bare lo liksåm, å jeg lo får det var kjikkeli gøy at aLLe lo liksåm".Anonymous poster hash: 89c32...609

Ikke bare du. Les noen sider tilbake, så er du at det er flere av oss. :) Irriterende at hun ikke snakker rent selv om det kanskje ikke er hennes skyld. Hun er sikkert en hyggelig jente, for all del, men det blir litt mye av henne.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Faen for en jævla dritt olav er! Prøver han å ta livet av gamle finn eller? Dette er hans tredje kamp på 3 uker, 3 kamper på rad, jeezes...

Men fy faen så skikkelig morsomt det var når dem begynte å rive hele greia og olav sin reaksjon :)

Ørjan har ikke vært så trofast? Håper olav drukner i alle løgnene sine...

Endret av Big Jim Rennie
  • Liker 10
Gjest crazycatlady
Skrevet

Faen ta Olav! Jævla kvalmsækk og feiging! Livredd for at Finn skal komme til finalen. Digger at Finn og Ørjan rev ned røykhuset! Det har kvalmsækken bare godt av! Ler så tårene triller her!

• Liker 14
Skrevet

Hahaha! Dette var morsomt å se. Rive huset faktisk :D

• Liker 6
Skrevet

Og Olav da, som var sikker på at det var Finn som sto bak rivingen, og at Ørjan hadde havnet i dårlig selskap. Var det ikke motsatt?

• Liker 13
Skrevet (endret)

Det med at dem rev ned huset kommer til å gi meg latter og gjøre meg blid hver gang jeg tenker tilbake på det de neste ukene hehe :) Hvordan kan olav kalle finn for en høne? Han er en bjørn mens lav er en termitt...

Hadde jeg vært ørjan hadde jeg endt opp med å fortalt om det med kaka, samvittighet asså...

Endret av Big Jim Rennie
  • Liker 3
Skrevet

Og Olav da, som var sikker på at det var Finn som sto bak rivingen, og at Ørjan hadde havnet i dårlig selskap. Var det ikke motsatt?

Begge 2 havna i dårlig selskap hos olav ;)

• Liker 1
Skrevet

"ALLe liksåm bare lo liksåm, å jeg lo får det var kjikkeli gøy at aLLe lo liksåm".

Anonymous poster hash: 89c32...609

Charlotte er jo herlig :rodmer: :D

Olav derimot.. blir nesten dårlig hvis han vinner dette.

Anonymous poster hash: bfdd0...df3

• Liker 2
Skrevet

Hadde jeg vært ørjan hadde jeg endt opp med å fortalt om det med kaka, samvittighet asså...

Nå spiste jo Ørjan nesten halve kaka da, så det hadde nok ikke vært så lurt.

Skrevet

Digger Ørjan etter dette!! :)

Anonymous poster hash: f9f5e...1e2
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...