Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper finn vinner farmen 2014 :strix:

Beklager, men dette får ikke en "lykkelig" slutt. Velkommen til verden.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi burde ha en avstemming på hvem som vil olav skal vinne og hvem som vil finn skal vinne så ser vi hvor mye stemmer olav og finn får...

Edit: Har lagd en avstemning nå

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! Finn vil bli ordfører!

En som tåler så lite som en liten unge har selvsagt ikke mulighet til å takle hverdagen som ordfører. Hva om han mottar litt kritikk? Skal han legge seg ned og begynne å grine? Nei, dette har jeg ikke troen på.

http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article10338467.ece

Og tragisk at han bruker Farmen som argument for at han liksom skal bli en dyktig ordfører, bare hør på dette sludderet:

- Jeg har alltid stått på for lokalsamfunnet med dugnadsinnsats. Jeg er en samarbeidets mann. Jeg ønsker å få folk med meg slik at andre også kan få gleden av å få til noe sammen. Det tror jeg at jeg også har vist i Farmen. Den dere ser i programmet er meg. For min del er det ikke noe skuespill.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal alle fra farmen bli ordfører nå, hva er det som skjer?

Han ser mye bedre ut med litt skjegg enn ingen skjegg!

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi burde ha en avstemming på hvem som vil olav skal vinne og hvem som vil finn skal vinne så ser vi hvor mye stemmer olav og finn får...

Edit: Har lagd en avstemning nå

Hva i all verden skulle være poenget med en slik avstemning? Trenger du bekreftelse på at flertallet støtter Finn? Selvsagt følger flertallet saueflokken og velger det mest "korrekte", trenger ingen avstemning for å finne ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i all verden skulle være poenget med en slik avstemning? Trenger du bekreftelse på at flertallet støtter Finn? Selvsagt følger flertallet saueflokken og velger det mest "korrekte", trenger ingen avstemning for å finne ut av det.

Folk velger basert på hvem dem syns fortjener å vinne, olav har ikke gjort seg fortjent til en seier...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav er varaordfører, Magnhild ordførerkandidat og nå lanserer Finn seg selv som ordførerkandidat.

Kanskje stiller Bjørn som ordførerkandidat i Bergen kommune?

Hva med Alina som ordfører i Austevoll?

Tror det hadde vært kult med Daniel som ordfører i Ålesund!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk velger basert på hvem dem syns fortjener å vinne, olav har ikke gjort seg fortjent til en seier...

Jo, hvis han vinner, så har han fortjent det. Det som er greia med Farmen er at seieren er alltid fortjent. Den som har spilt spillet best og vært dyktigst vinner. Ingen TV-seere som skal sende sms for å avgjøre hvem som vinner og sånt tull.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at til neste år, så må TV2 lage en spin-off, nemlig Ordfører-Farmen! Hvor ordførere, varaordførere og lignende er de eneste som får lov til å delta. Hadde vært konge!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, hvis han vinner, så har han fortjent det. Det som er greia med Farmen er at seieren er alltid fortjent. Den som har spilt spillet best og vært dyktigst vinner. Ingen TV-seere som skal sende sms for å avgjøre hvem som vinner og sånt tull.

Olav har snakka dritt til finn som bare har vært snill og hjulpet, han har herjet med folk og tullet og løyet til dem. Han har stjåle mat og fratsa i seg en kake istedenfor å dele, og det er bare litt av det han har gjort. Ingen her utenom deg vil at olav skal vinne, olav må ut!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at til neste år, så må TV2 lage en spin-off, nemlig Ordfører-Farmen! Hvor ordførere, varaordførere og lignende er de eneste som får lov til å delta. Hadde vært konge!

Det hadde vært tull, hvem tenker du skulle blitt med? Øygård?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav har snakka dritt til finn som bare har vært snill og hjulpet, han har herjet med folk og tullet og løyet til dem. Han har stjåle mat og fratsa i seg en kake istedenfor å dele, og det er bare litt av det han har gjort. Ingen her utenom deg vil at olav skal vinne, olav må ut!

Det du skriver har jo ingenting å gjøre med om Olav fortjener å vinne eller ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært tull, hvem tenker du skulle blitt med? Øygård?

Ja, Rune Øygard kunne fint fått være med, hvorfor ikke? Sikkert djevelsk god til å spille taktisk spill og påvirke de andre i sin retning!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver har jo ingenting å gjøre med om Olav fortjener å vinne eller ikke.

Jo, skal man vinne må man gjøre seg fortjent til det, olav har ikke gjort seg fortjent til det og det er alle enige om...

Ja, Rune Øygard kunne fint fått være med, hvorfor ikke? Sikkert djevelsk god til å spille taktisk spill og påvirke de andre i sin retning!

Rune øygård er en pervers gammel mann som hadde sex med en 16 år gammel jente, tv2 er ikke dumme nok til å lage en så dum spin off og ha forhatte deltakere med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, skal man vinne må man gjøre seg fortjent til det, olav har ikke gjort seg fortjent til det og det er alle enige om...

Hæ? For det første er ikke "alle" enige om at Olav ikke fortjener å vinne, og hvorfor tror du at det er du som bestemmer hvilke kriterier som skal legges til grunn for å avgjøre hvem som fortjener å vinne?

Den som greier å komme seg til finalen og vinne denne er selvsagt også den som fortjener å vinne. Om Finn blir førstekjempe i kveld og ryker på søndag, så er det fordi han ikke har spilt spillet godt nok. Gått hardt ut som en etter eget utsagn knallhard konkurrent for alle, at han ikke forstår at de andre vil ha ham ut før finaleuka virker utrolig naivt.

Rune øygård er en pervers gammel mann som hadde sex med en 16 år gammel jente, tv2 er ikke dumme nok til å lage en så dum spin off og ha forhatte deltakere med...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tror jeg ikke du skal ta alt som blir skrevet så seriøst. Selvsagt kommer ikke Rune Øygard til å være med i noen TV2-reality. Men at det hadde vært kult er det ingen tvil om!

Og dessuten har så langt vi vet Rune Øygard aldri hatt sex med en 16 år gammel jente. Det hadde jo ikke vært straffbart en gang. Han ble dømt for ca. 50 samleier med en jente som var 14 og 15 år da dette skal ha skjedd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg ikke du skal ta alt som blir skrevet så seriøst. Selvsagt kommer ikke Rune Øygard til å være med i noen TV2-reality. Men at det hadde vært kult er det ingen tvil om!

Og dessuten har så langt vi vet Rune Øygard aldri hatt sex med en 16 år gammel jente. Det hadde jo ikke vært straffbart en gang. Han ble dømt for ca. 50 samleier med en jente som var 14 og 15 år da dette skal ha skjedd.

Hun var 16 når rettsaken startet. At hun er yngre er bare verre

Hæ? For det første er ikke "alle" enige om at Olav ikke fortjener å vinne, og hvorfor tror du at det er du som bestemmer hvilke kriterier som skal legges til grunn for å avgjøre hvem som fortjener å vinne?

Den som greier å komme seg til finalen og vinne denne er selvsagt også den som fortjener å vinne. Om Finn blir førstekjempe i kveld og ryker på søndag, så er det fordi han ikke har spilt spillet godt nok. Gått hardt ut som en etter eget utsagn knallhard konkurrent for alle, at han ikke forstår at de andre vil ha ham ut før finaleuka virker utrolig naivt.

Du er den eneste jeg har sett her som syns olav er en hederlig vinner, du trenger ikke være smart for å vite at alt det olav har gjort har gjort han til en ynkelig person...

Endret av Big Jim Rennie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens kaktus går til de idiotene der ute som driver og sender mailer til Sykkylven kommune hvor de skjeller ut Olav Harald. For en gjeng med tapere.

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/farmen-olav-om-kritikken-maa-bare-le-av-det/a/23334348/

Olav har ikke mobbet noen som helst. At han har en feide gående med Finn og skjelte ham ut etter det yngelige tvekampvalget har ikke noe som helst med mobbing å gjøre. Nå må folk sa seg sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var 16 når rettsaken startet. At hun er yngre er bare værre

Du er den eneste jeg har sett her som syns olav er en hederlig vinner, du trenger ikke være smart for å vite at alt det olav har gjort har gjort han til en ynkelig person...

Jeg har ikke sagt at Olav er en hederlig vinner. Jeg har sagt at om han vinner, så vil det være fortjent. Den beste vinner i dette konseptet, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...