Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er en tråd for å diskutere farmen. Deltakerne i farmen som er i midten av tjueårene og oppfører seg som ungdomsskoleelever, og ikke skjønner at de enkle oppgavene også må gjøres for at ukedoppdraget skal godkjennes samtidig som de synger på kaptein Sabeltannsanger irriterer meg. Det må jeg vel da ha lov til å mene.

Nå vil de jo ikke at ukesoppdraget skal lykkes. Og det forstår jeg godt.

Anonymous poster hash: b8622...688

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal de sabotere oppdraget så må de jo gjøre en mye bedre jobb for å skjule at det er dem som har gjort det. Og ihvertfall ikke sabotere sitt eget oppdrag... uff.. blondie + blondie = katastrofe.

Anonymous poster hash: a91a2...5b4

Å ikke begynn med det der blondine tullet, en hårfarge gjør ikke en person dum...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte du å trykke på anonym knappen?

Nei? Hvorfor skulle jeg drive å poste som anonym og uanonym om hverandre? Så rotete da gitt :-p

Endret av Cevita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil de jo ikke at ukesoppdraget skal lykkes. Og det forstår jeg godt. Anonymous poster hash: b8622...688

De ødelegger vel ikke når noen andre enn seg selv (og Olav heldigvis). Kan tenke meg at Alina står sterkt som førstekjempe i og med at hun har to finalekniver. Og jeg vil tro at Alina velger Charlotte til tvekampen i og med at de står "likest"?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror slakteren tok knekken på feil gris idag, gitt.. ;)

Den var litt for brutal..

Nei? Hvorfor skulle jeg drive å poste som anonym og uanonym om hverandre? Så rotete da gitt :-p

Virket som du svarte på innlegget han skrev til ab som om det var du som var ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han hakker nå han også, de er like ille..

Synes Finn fremsto som en av den snille sorten, forstår fortsatt ikke hva blemmen går ut på og hvorfor Finn skulle si unnskyld?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Finn fremsto som en av den snille sorten, forstår fortsatt ikke hva blemmen går ut på og hvorfor Finn skulle si unnskyld?

Han har ingenting å si unnskyld for, han ville bare at ting skulle roe seg ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bringes hjerneskadd idiotkjerring til et helt nytt nivå...Alina og Charlotte må snart ut.

Blir kvalm av Olav.Makan til drittfyr skal man lete lenge etter.

Anonymous poster hash: f49a2...5d4
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bringes hjerneskadd idiotkjerring til et helt nytt nivå...Alina og Charlotte må snart ut.

Blir kvalm av Olav.Makan til drittfyr skal man lete lenge etter.

Anonymous poster hash: f49a2...5d4

Hva feiler det deg? Du har ingen rett til å kalle dem hjerneskadd fordi dem har det morro, alina og charlotte burde komme til finaleuka

Vinner Olav eller Finn årets Farmen blir jeg sur i flere dager!

Anonymous poster hash: 08926...414

Det trenger du ikke, det er ingen som fortjener mer å vinne enn finn ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DER fant jeg tråden, KUN for å skrive:

Fy flate Olav har provosert meg de siste episodene (ikke fulgt med siden start). Er han årets mobber i Farmen? Hva har jeg gått glipp av, hva er greia med at Finn blir så hakket på? Finn virker som en real mann som jobber og er ærlig, så skjønner ingenting... :bond:

Er helt i mot mobbing, og slik som TV2 har fremstilt det synes jeg synd på Finn.

Men husk at Finn ikke var særlig hyggelig mot Bjørnsom gikk ut i første tvekamp. Der var Finn veldig dømmende mot Bjørn og peikte han som en versting -helt uforståelig.

I tillegg kan han jo fremstå som litt uspiselig med den stilen "Næ, ingen hadde gjort jobben. Ingen som vett korsen gjør det. Æ kom og redda hele sitasjonen".

Kan være litt annoying.....

Anonymous poster hash: e6550...b1f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg og. Føler at ho er sånn wannabe sjarmerende...

Har vært lei av Charlotte fra da hun løy og sviktet Sol.

I tillegg tror hun at hun er femten år. Nå er jeg litt usaklig og sorry til alle for det, men den stemmen hennes er grusom!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de sabotere oppdraget så må de jo gjøre en mye bedre jobb for å skjule at det er dem som har gjort det. Og ihvertfall ikke sabotere sitt eget oppdrag... uff.. blondie + blondie = katastrofe.

Ja, vi lo litt av det her i stuen også.

Olav har jo sagt at førstekjempe blir den som ikke klarer ukesoppdraget. Slik det ser ut nå blir det jo damene. Om Olav velger den sterkeste blant de: Magnhild eller Stine, så velger jo de den svakeste til andrekjempe...som er Aline eller Charlotte.

Snakker om å lage ris til egen bak!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt trist at olav ble slik, før han sa det han sa til finn før frank og finn sin kamp likte jeg han, han hadde vært hyggelig og koselig alle ukene før men så plutselig så er det som om han skiftet personlighet

Forresten, noen som har lagt merke til at charlotte har noen slike arr i ansiktet? Jeg mistenker at hun kan ha måtte operert ansiktet sitt en gang tidligere av en eller annen grunn

Olav var jo hyggelig til å begynne med. Finn var ikke. Husker dere hvordan han frøs ut Bjørn?

Men forsvarer ikke utfrysningen av Finn nå.

Og ja-hva er det med Charlotte? Hun ser jo ut som et kart i hele fjeset. Har lurt på det selv...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er alt selvskrytet til Finn som gjør at mange blir provosert. Han skryter mye av egne kunnskaper og arbeidsinnsats

Anonymous poster hash: 74425...c4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja-hva er det med Charlotte? Hun ser jo ut som et kart i hele fjeset. Har lurt på det selv...

Jeg tror kanskje hun har solt seg litt for mye? Ser ut som pigmentflekker og solskadet hud.

Anonymous poster hash: b52f7...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...