AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #742 Skrevet 3. november 2014 Olav fortjener ikke en døyt, og det var godt å se han få seg en smell bokstavelig talt. Fryda meg der. Anonymous poster hash: f9f5e...1e2 Lavmål. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #743 Skrevet 3. november 2014 Det samme sa jeg når han gikk på en smell der :ler: For noen fæle mennesker i denne tråden. Fryder seg når folk blir skadet. Uhørt. Anonymous poster hash: fbe1e...900 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #744 Skrevet 3. november 2014 Men greit at gutta kniver med hverandre så alle ryker ut, slik at det blir en dame som vinner farmen 2014 Om Finn vinner, så blir det i hvert fall ei kjerring. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #745 Skrevet 3. november 2014 Ser at mange har Finn som favoritt. Vel, hver sin smak Ja, jeg må vel bare respektere at noen synes koseprat og arbeidslyst er bra tv. Personlig så mener jeg programmet burde hatt flere bråkmakere enn Frank. Blir kjedelig tv av at folk skal klare ukesoppdrag og spise boller på marked. Anonymous poster hash: fbe1e...900 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #746 Skrevet 3. november 2014 Har olav og finn kone og barn? han har ny kjæreste. Han hadde to adoptivbarn med sin x men når de splittet så tok de en hver. Usikker om han har andre.Anonymous poster hash: e5191...a9c
Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #747 Skrevet 3. november 2014 han har ny kjæreste. Han hadde to adoptivbarn med sin x men når de splittet så tok de en hver. Usikker om han har andre.Anonymous poster hash: e5191...a9c Ny kjæreste etter farmen? Ikke overraskende, forrige kjæreste mista vell smaken for han nå etter hvordan han var på farmen?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #748 Skrevet 3. november 2014 Neste år ser vi nok Frank sovende i lyngen når han har meldt seg på 71 grader nord Anonymous poster hash: fbe1e...900 8
Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #749 Skrevet 3. november 2014 Neste år ser vi nok Frank sovende i lyngen når han har meldt seg på 71 grader nord Anonymous poster hash: fbe1e...900 Eller han naken i big brother
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #750 Skrevet 3. november 2014 Flere som synes fjeset til Finn da det ble kjent at Olav ble ny storbonde var ubetalelig? Fantastisk Anonymous poster hash: fbe1e...900 1
Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #751 Skrevet 3. november 2014 Flere som synes fjeset til Finn da det ble kjent at Olav ble ny storbonde var ubetalelig? Fantastisk Anonymous poster hash: fbe1e...900 Nei jeg syns fjeset hans så det samme ut, skal si han har fått mye hår på ansiktet sitt. Begynner å se ut som en varulv
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #752 Skrevet 3. november 2014 Hvis ikke Olav Harald blir gjenvalgt til varaordfører i Sykkylven etter kommunevalget til neste år, så er det Finn sin feil. -Hilsen Frank Anonymous poster hash: fbe1e...900 5
Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #753 Skrevet 3. november 2014 Seriøst, tror dere frank sitter her inne på denne tråden og lese innleggene? Hvis ikke Olav Harald blir gjenvalgt til varaordfører i Sykkylven etter kommunevalget til neste år, så er det Finn sin feil. -Hilsen Frank Anonymous poster hash: fbe1e...900 Det er bare en serie, går ikke utover real life
_Aries Skrevet 4. november 2014 #754 Skrevet 4. november 2014 (endret) Seriøst, tror dere frank sitter her inne på denne tråden og lese innleggene? Det er bare en serie, går ikke utover real life Ehh, joo? Jeg skjønner ikke at Olav ikke tenker lenger frem enn dette. Ukene inne på Farmen er ingenting mot tiden etter Farmen. Og det inntrykket han har gitt kommer til å følge ham videre. Det er veldig dårlige trekk av en politiker å vise seg fra en så usympatisk side. Stygg i kjeften helt uten grunn, stjeler mat fra fellesskapet, var med på å prøve å ødelegge for resten av gruppa etc. Og når han får pittelitt makt så oppfører han seg som den kommandanten. Hadde han vært det minste gjennomtenkt hadde han prøvd å spilt med de andre deltakerne uten å opptre som han har så forferdelig mye makt. Alle vet at neste uke er det (mest sannsynlig) en annen som regjerer. "You get what you give". (U)heldigvis for Olav er ikke Sykkylven akkurat verdens navle, så resten av oss slipper å få svi dersom han skulle fått makt over noe som faktisk betydde noe.. For Frank er det i grunn det samme. Ut fra hva jeg har hørt av sambygdinger av Frank og de som vet hvem han er så er det ingen som ble spesielt overrasket over oppførselen hans. Han er uansett ikke avhengig av at folk liker ham, men det er Olav. Endret 4. november 2014 av _Aries 8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #755 Skrevet 4. november 2014 Veldig enig med deg over. Lurer virkelig på hva lokalbefolkningen i Sykkylven (?) synes om denne politikeren etter dette.... Anonymous poster hash: f9f5e...1e2 7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #756 Skrevet 4. november 2014 Gleder meg til neste utgave av Skal vi danse, når Frank ryker ut og hevder "D æ Finn sin feil!" etterpå! Anonymous poster hash: fbe1e...900 6
Gjest Winza Skrevet 4. november 2014 #757 Skrevet 4. november 2014 Ehh, joo? Jeg skjønner ikke at Olav ikke tenker lenger frem enn dette. Ukene inne på Farmen er ingenting mot tiden etter Farmen. Og det inntrykket han har gitt kommer til å følge ham videre. Det er veldig dårlige trekk av en politiker å vise seg fra en så usympatisk side. Stygg i kjeften helt uten grunn, stjeler mat fra fellesskapet, var med på å prøve å ødelegge for resten av gruppa etc. Og når han får pittelitt makt så oppfører han seg som den kommandanten. Hadde han vært det minste gjennomtenkt hadde han prøvd å spilt med de andre deltakerne uten å opptre som han har så forferdelig mye makt. Alle vet at neste uke er det (mest sannsynlig) en annen som regjerer. "You get what you give". (U)heldigvis for Olav er ikke Sykkylven akkurat verdens navle, så resten av oss slipper å få svi dersom han skulle fått makt over noe som faktisk betydde noe.. For Frank er det i grunn det samme. Ut fra hva jeg har hørt av sambygdinger av Frank og de som vet hvem han er så er det ingen som ble spesielt overrasket over oppførselen hans. Han er uansett ikke avhengig av at folk liker ham, men det er Olav. Frank bor jo på en gård så han trenger ikke møte folk Veldig enig med deg over. Lurer virkelig på hva lokalbefolkningen i Sykkylven (?) synes om denne politikeren etter dette.... Anonymous poster hash: f9f5e...1e2 Jeg er bare en 1 times tid unna der, kunne dratt og sjekket selv 1
_Aries Skrevet 4. november 2014 #758 Skrevet 4. november 2014 Frank bor jo på en gård så han trenger ikke møte folk Jaaah, nå var det jo det jeg prøvde å poengtere da.. Du påsto at det som skjedde inne på Farmen ikke påvirket tiden etter, men det gjør det jo selvsagt for alle.. Forskjellen er at alle visste at Frank var sånn fra før, men er ikke avhengig av andres tillit.. Olav derimot har dummet seg skikkelig ut, like så greit at det snart er kommunevalg igjen 2
Gjest Winza Skrevet 4. november 2014 #759 Skrevet 4. november 2014 Jaaah, nå var det jo det jeg prøvde å poengtere da.. Du påsto at det som skjedde inne på Farmen ikke påvirket tiden etter, men det gjør det jo selvsagt for alle.. Forskjellen er at alle visste at Frank var sånn fra før, men er ikke avhengig av andres tillit.. Olav derimot har dummet seg skikkelig ut, like så greit at det snart er kommunevalg igjen Skal tro hvordan barna hans reagerer når dem ser på farmen nå?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #760 Skrevet 4. november 2014 Det morsomme er at Frank i lengre tid har levd under en konstant trussel fra alle de andre om å bli valgt til førstekjempe. Og av den grunn har han selvsagt ikke ønsket å bidra med arbeidet på gården. Finn har gått i bresjen for å slakte Frank fullstendig pga. dette. Men hva skjer når Finn selv føler seg utsatt for å bli førstekjempe? "Hedersmannen" saboterer, og sørger for å gjøre arbeidet med plogingen farlig, som også førte til at Olav ble skadet. Dugnadstrønderen er ingen hedersmann, ei heller hederskjerring, men han klarer vel aldri å skjønne det selv. Anonymous poster hash: fbe1e...900 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå