Gjest Winza Skrevet 2. november 2014 #561 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Åååååå frank sa det, ja men da så! Da må det jo være sant... Går jo ikke an å bruke litt tankegang selv på å klekke ut noe selvstendige tanker, sier Frank at kunnskaps konkurranse er simpelt, kvinnelig og enkelt så er det vel det da. Finn vant hederligt og rederlig over Frank, og selvsagt sier Frank det når han vet han ikke har en sjangse til å vinne, det kalles å være en dårlig taper det..Anonymous poster hash: 76622...3b2 Finn fanboy much? Jeg siterte frank, sier ikke han har rett Endret 2. november 2014 av Sid Walker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaveret Skrevet 2. november 2014 #562 Del Skrevet 2. november 2014 Tv2 bør renske opp i rutinene sine etter årets Farmen. Jeg synes det er utrolig hvor mye dritt de tillater og sender. Det er skremmende å lese at mange vil ha med Frank videre bare for ¨se hvor mye piss han klarer å lage. Tror jeg skal finne meg noe annet å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #563 Del Skrevet 2. november 2014 Smart trekk? Mer et ynkelig trekk, dette er han sin måte å vise at han er redd for å møte frank til en kamp som krever muskler fordi han vet frank er sterkere enn han, geez for en fyr... Finn fanboy much? Jeg siterte frank, sier ikke han har rett Du forsvarer han litt vel mye til å ikke være enig med han. Og så er vel ikke du den rette ræven som fiser over å være noen sin fanboy her i tråden Anonymous poster hash: 76622...3b2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. november 2014 #564 Del Skrevet 2. november 2014 Tv2 bør renske opp i rutinene sine etter årets Farmen. Jeg synes det er utrolig hvor mye dritt de tillater og sender. Det er skremmende å lese at mange vil ha med Frank videre bare for ¨se hvor mye piss han klarer å lage. Tror jeg skal finne meg noe annet å se på. Det er det som er poenget med realityserier, det skal være drama og krangling. Programmer som big brother og paradise hotel er serier de burde rensket opp i siden dem er dritt. Farmen er et skikkelig program og frank var en morsom person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. november 2014 #565 Del Skrevet 2. november 2014 Du forsvarer han litt vel mye til å ikke være enig med han. Og så er vel ikke du den rette ræven som fiser over å være noen sin fanboy her i tråden Anonymous poster hash: 76622...3b2 Jeg forsvarer ikke han, jeg sier bare jeg ville han skulle komme seg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaveret Skrevet 2. november 2014 #566 Del Skrevet 2. november 2014 Det er det som er poenget med realityserier, det skal være drama og krangling. Programmer som big brother og paradise hotel er serier de burde rensket opp i siden dem er dritt. Farmen er et skikkelig program og frank var en morsom person Der er jeg helt uenig med deg ang Frank. Og jeg synes ikke det er riktig at man skal underholdes av å se på mobbere og unnasluntrere. Det skal aldri normaliseres, ikke engang i reality på tv. Men jeg vet det er mange synspunkt på dette, jeg sier bare mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #567 Del Skrevet 2. november 2014 Det er det som er poenget med realityserier, det skal være drama og krangling. Programmer som big brother og paradise hotel er serier de burde rensket opp i siden dem er dritt. Farmen er et skikkelig program og frank var en morsom person Nettopp fordi Farmen ikke drittsekk-tv ala B.B og P.H er det bra at drittsekker som Frank ryker ut! For min del ser jeg ikke Farmen p.g.a krangling og drama, men fordi jeg synes det er deilig å endelig se noe med innhold og noe man kanskje kan lære litt av. Jeg synes faktisk det er fint å se at mennesker har det hyggelig og morsomt sammen og. Den som mener reality er best mulig jo mer drama og krangling det er, kan se nettopp B.B og P.H da.. Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. november 2014 #568 Del Skrevet 2. november 2014 Nettopp fordi Farmen ikke drittsekk-tv ala B.B og P.H er det bra at drittsekker som Frank ryker ut! For min del ser jeg ikke Farmen p.g.a krangling og drama, men fordi jeg synes det er deilig å endelig se noe med innhold og noe man kanskje kan lære litt av. Jeg synes faktisk det er fint å se at mennesker har det hyggelig og morsomt sammen og. Den som mener reality er best mulig jo mer drama og krangling det er, kan se nettopp B.B og P.H da.. Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac Da er du en av få, folk flest ser på reality serier for å se på alt dramaet og kranglingen. Man kan ha alt det uten sex og nakenhet slik som på bb og ph Der er jeg helt uenig med deg ang Frank. Og jeg synes ikke det er riktig at man skal underholdes av å se på mobbere og unnasluntrere. Det skal aldri normaliseres, ikke engang i reality på tv. Men jeg vet det er mange synspunkt på dette, jeg sier bare mitt Frank mobba ingen, var de andre som mobba han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #569 Del Skrevet 2. november 2014 Da er du en av få, folk flest ser på reality serier for å se på alt dramaet og kranglingen. Man kan ha alt det uten sex og nakenhet slik som på bb og ph Frank mobba ingen, var de andre som mobba han Frank mobbet ingen? Du tuller nå.. Han har jo drevet på med falske rykter, baksnakking, sabotasje og gudene vet hva annet der inne siden dag en. Han har ledd av de andre og vært en slabedask av de sjeldne, at de handlingene han gjorde mot de andre ved å oppføre seg som han har gjort endelig tok han igjen og gjorde at han nå er ute av farmen er godt.Anonymous poster hash: 76622...3b2 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. november 2014 #570 Del Skrevet 2. november 2014 Frank mobbet ingen? Du tuller nå.. Han har jo drevet på med falske rykter, baksnakking, sabotasje og gudene vet hva annet der inne siden dag en. Han har ledd av de andre og vært en slabedask av de sjeldne, at de handlingene han gjorde mot de andre ved å oppføre seg som han har gjort endelig tok han igjen og gjorde at han nå er ute av farmen er godt.Anonymous poster hash: 76622...3b2 Slik er mange farmen deltakere, ingen er perfekte. Men smak og behag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #571 Del Skrevet 2. november 2014 Helt topp at Finn valgte kunnskap! Bare til pass for Frank. Finn skylder ikke Frank en dritt sånn som han har oppført seg mot han. Det var Frank som på død og liv skulle ha Finn som andrekjempe, så da må han søren meg tåle at Finn velger det han vil og! Og til alle som mener det er et pysete valg: Når ble du mindre mann av å ha vett i hodet? Olav Harald har dessverre vist seg å være en idiot. Jeg synes han virket ok i starten, men med den uttalelsen om Finn før kampen, mistet han siste rest av respekt for min del. Slik står ikke en voksen mann og sier om et menneske som aldri har gjort han noe vondt! Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac Når man driver og skryter til de andre deltakerene og i "videoboksen" om at han ville knust Frank i en hvilken som helst av de seks grenene de kan kjempe i, og så går han hen og velger kunnskap, da synker statusen fra dugnadstrønder til feige-Finn. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #572 Del Skrevet 2. november 2014 Er det enkelt og simpelt å være smart? Å inneha kunnskap? Er det damene? Noe bare kvinner har og kan mens menn går rundt med 0 i IQ og kun har store muskler? Selvsagt tar Finn det han føler han har best sjangs i, kun idioter ville tatt noe annet enn det de hadde best mulighet i. Kunnskap er kjønnsnøytralt men at Frank er dum som en kongle er jo ikke Finn sitt problem. Han røyk ut takk og lov Anonymous poster hash: 76622...3b2 Å tippe årstall om en båt på Mjøsa har ikke mye med kunnskap å gjøre. Latterlige bingo-spørsmål på slutten der. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #573 Del Skrevet 2. november 2014 Jepp, de bruker "motsatt hinting" overalt. Om man i teaseren ser at én leder over en annen (uansett tv-serie, reality, konkurranse, Idol, Skal vi danse...) eller dommere/programledere gir svært positive tilbakemeldinger til én, så er det denne som taper. For at overraskelsen liksom skal bli størst mulig, tenker jeg, samt at taperen skal ha fått ros før de går ut. Ja, TV2 er så utrolig enkle å lese. Skjønte lett hvem som vant finalen i fjor på bakgrunn av de tåpelige anti-hintene de kom med i teaserne sine. Produksjonsselskapet består åpenbart av idioter når det gjelder dette. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #574 Del Skrevet 2. november 2014 Ett søppelhode, ett tips. Folkens, "ett" er svensk, med mindre man faktisk mener å beskrive antall. *sukk* :-) Og der kom det en norsklærer inn i tråden også. Blir det for mye fri? Anonymous poster hash: fbe1e...900 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #575 Del Skrevet 2. november 2014 Tv2 bør renske opp i rutinene sine etter årets Farmen. Jeg synes det er utrolig hvor mye dritt de tillater og sender. Det er skremmende å lese at mange vil ha med Frank videre bare for ¨se hvor mye piss han klarer å lage. Tror jeg skal finne meg noe annet å se på. Det dummeste jeg har hørt noen gang. Ingenting har vært over streken, er man med på leken som deltaker i dette programmet må man tåle å smake steken. Om du ikke vil se mer på Farmen, så tror jeg verken TV2 eller resten av verden griner av den grunn. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #576 Del Skrevet 2. november 2014 Skjerpings TV2 som tillater mobbing på riksdekkende TV. Hva med alle barn (og voksne også) som ser og blir påvirket av Franks (og etterhvert Olavs) oppførsel.Frank har mobbet Finn fra dag en. Olav kaller Finn "motbydelig" uten noen som helst grunn. Håper dette får konsekvenser for Olavs politiske karriere. Han står her og mobber en annen mann som om han var en drittunge på 13 år? Og de kaller seg mannfolk? Håper Finn møter Olav i kamp, og slår ham på hodet og rævva ut! Hovmod står for fall! Go Finn! Anonymous poster hash: b6a94...663 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. november 2014 #577 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Ja, TV2 er så utrolig enkle å lese. Skjønte lett hvem som vant finalen i fjor på bakgrunn av de tåpelige anti-hintene de kom med i teaserne sine. Produksjonsselskapet består åpenbart av idioter når det gjelder dette. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Dette er så tull, man kan ikke vite hvem som vinner farmen, det er bare gjetting Skjerpings TV2 som tillater mobbing på riksdekkende TV. Hva med alle barn (og voksne også) som ser og blir påvirket av Franks (og etterhvert Olavs) oppførsel.Frank har mobbet Finn fra dag en. Olav kaller Finn "motbydelig" uten noen som helst grunn. Håper dette får konsekvenser for Olavs politiske karriere. Han står her og mobber en annen mann som om han var en drittunge på 13 år? Og de kaller seg mannfolk? Håper Finn møter Olav i kamp, og slår ham på hodet og rævva ut! Hovmod står for fall! Go Finn! Anonymous poster hash: b6a94...663 Herregud som du overtenker gitt, det er en reality serie, i en reality serie blir det krangling og tøyseri, som bruker ovenfor sa. Er du med å leken må du tåle steken og det gjorde frank... Og du vet ikke hvordan det blir framover, kan hende olav og finn skværer opp Endret 2. november 2014 av Sid Walker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaveret Skrevet 2. november 2014 #578 Del Skrevet 2. november 2014 Det dummeste jeg har hørt noen gang. Ingenting har vært over streken, er man med på leken som deltaker i dette programmet må man tåle å smake steken. Om du ikke vil se mer på Farmen, så tror jeg verken TV2 eller resten av verden griner av den grunn. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Hvem er DU som kan avgjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gypsy22 Skrevet 2. november 2014 #579 Del Skrevet 2. november 2014 Mennesker som Frank burde ikke ha fått lov til og være med på farmen, han er ikke helt god. Når man har rasistiske holdninger og viser kvinnehat. Frank hadde ikke vært en verdig vinner av farmen 2014, farmen går ut på nettopp dette. Mere lat , ufyselig mann skal du grave langt etter 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gypsy22 Skrevet 2. november 2014 #580 Del Skrevet 2. november 2014 Skjerpings TV2 som tillater mobbing på riksdekkende TV. Hva med alle barn (og voksne også) som ser og blir påvirket av Franks (og etterhvert Olavs) oppførsel.Frank har mobbet Finn fra dag en. Olav kaller Finn "motbydelig" uten noen som helst grunn. Håper dette får konsekvenser for Olavs politiske karriere. Han står her og mobber en annen mann som om han var en drittunge på 13 år? Og de kaller seg mannfolk? Håper Finn møter Olav i kamp, og slår ham på hodet og rævva ut! Hovmod står for fall! Go Finn!Anonymous poster hash: b6a94...663 Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå