Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mats ❤️

Anonymkode: d9d00...4a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kurt Kåre Jonny Ronny. 

Anonymkode: 5fa78...ccd

Skrevet

Kristian

Anonymkode: 9b3fe...250

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Høres ut som et marinefartøy eller lignende 

Anonymkode: 48287...893

...fra "Tomas og båtene"

Anonymkode: 393e8...c1f

• Liker 1
Skrevet

Kåre Kålerabi er bedre

Anonymkode: 393e8...c1f

• Liker 3
Skrevet

Her er en kjent en, selv om han ikke brukte mellomnavnet: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gustave_Heiss

«Gustave Marinius Heiss (November 4, 1904 – June 7, 1982) was a United States fencing champion.»

Ellers så er Marinius et mannsnavn og er en variant av Marinus, som kommer fra latin og betyr «fra havet». Rundt 29 personer i Norge har Marinius som fornavn. Navnet var populært på slutten av 1800-tallet, og i 1900-tellingen hadde 1339 personer Marinius til fornavn.

Skrevet

Gruer meg til jeg kommer på gamlehjem, og lærlinger introduserer seg selv som navn jeg aldri hverken har hørt, eller vil feste seg! 

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er 6 mnd på vei, og vi er godt i gang med å diskutere navn. Hva synes dere om Marinius? :)

Anonymkode: 42d97...6a2

Marinius er et taternavn, bor du i Trøndelag ville jeg vært forsiktig med å kalle gutten det.

Skrevet

Naboen i gata jeg vokste opp het Marinius. (Alle uttalte det Marrinuss) Gammel søt mann.. 

Anonymkode: 24024...dcb

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, O.G. said:

Marinius er et taternavn, bor du i Trøndelag ville jeg vært forsiktig med å kalle gutten det.

Er du seriøs?

TS, navnet høres ut som en båt som blir nevnt her i tråden. Eller en kjønnssykdom.. 

Anonymkode: ff5c7...636

• Liker 2
Skrevet

Personlig liker jeg det ikke i det hele tatt. Men om dere liker det, så hvorfor ikke? 

Anonymkode: e377f...be3

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor navnevalg har blitt en konkurranse der vinneren er den som kommer opp med det snåleste navnet. 

• Liker 9
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs?

TS, navnet høres ut som en båt som blir nevnt her i tråden. Eller en kjønnssykdom.. 

Anonymkode: ff5c7...636

Ja.

Skrevet

Det første jeg tenkte når jeg leste navnet var hvordan jeg skulle marinere laksen til middag... helt seriøst... 

Anonymkode: 291b7...fe4

• Liker 3
Skrevet

Hei.

har forelsket oss helt i navnet Olivia , men er tradisjon i familien at alle har et mellomnavn. Syns det er veldig vanskelig å finne navn nr 2 som passer til Olivia:( noen som har forslag?

Anonymkode: 76a7c...7e8

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Olivia Isabel 

Olivia Louise

Olivia Sofie.

Olivia Noor.

Skrevet

Gratulerer med å velge et skikkelig poppis navn. Det er det flest i min termingruppe skal kalle jenten sin, tror det er 24 som har stemt det navnet til nå 🙈

Anonymkode: 34293...8d4

• Liker 6
Skrevet

Eventuelt et kort navn først som Ada Olivia

Anonymkode: 23876...ecd

• Liker 2
Skrevet

Det er forresten fornavn nr 2, ikke mellomnavn. Mellomnavn er etternavn, så vet du det 👍🏻

Har ingen tips, da jeg synes Olivia står fint alene.

Anonymkode: 03f96...0ed

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...