Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 15.10.2019 den 19.41, AnonymBruker skrev:

Maren, Marie eller Marit?

Anonymkode: 42c99...2ac

Liker alle, men som østlending synes jeg Maarn er mye finere en Ma-ren. Det siste høres bare rart ut, selv om jeg vet at det er det vestlendingene mener er riktig... Synes det høres ut som ei mare, liksom... 

Anonymkode: 89e96...2dc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julian

Anonymkode: 39246...1ed

• Liker 2
Skrevet

Niklas 

Anonymkode: 6d074...768

Skrevet

Sveinung

Anonymkode: 4fb55...d65

Skrevet

Kristoffmisbruker Robin

Anonymkode: 38069...f06

• Liker 3
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker alle, men som østlending synes jeg Maarn er mye finere en Ma-ren. Det siste høres bare rart ut, selv om jeg vet at det er det vestlendingene mener er riktig... Synes det høres ut som ei mare, liksom... 

Anonymkode: 89e96...2dc

Og sørlendingene 😁 Mar-en! Marn klinger ikke godt her! 

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sander

Anonymkode: d65a0...902

Gud! Det er en gutt som går i samme barnehagen som jenta mi og han heter Sander. Håper det ikke er sønnen din men han er den slemmeste av alle, banner på engelsk, slår de andre guttene, urolig og bråker mye. Er også populær og tøffer seg for de andre barna. Uff fikk vite det gjennom en av de ansatte samt vennene til jenta mi. 

Anonymkode: 68383...c7c

• Liker 1
Skrevet

Navnet er ikke min smak. 
Hvis dette er et navn dere liker, så tenker jeg at det siste du skal bekymre deg for er om folk uttaler navnet feil. Folk greier å lære seg å si ting riktig dersom de har lyst. 

Anonymkode: 7cc32...dbe

• Liker 1
Skrevet

Ville heller gått for et stødig navn som ligner. Marius, Martin, Markus ++

Anonymkode: 1cf4d...824

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gud! Det er en gutt som går i samme barnehagen som jenta mi og han heter Sander. Håper det ikke er sønnen din men han er den slemmeste av alle, banner på engelsk, slår de andre guttene, urolig og bråker mye. Er også populær og tøffer seg for de andre barna. Uff fikk vite det gjennom en av de ansatte samt vennene til jenta mi. 

Det må være samme Sander, det er jo nesten ingen som heter det.

Anonymkode: 2c51d...0bd

• Liker 28
Skrevet

Jeg synes ikke det er verdens fineste navn, men har Marinius i slekten (tippoldefar og oldefar), så jeg er ganske vant til navnet. I mine øyne er det i alle fall mye finere enn en del andre moderne navn (Chrisander osv). 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må være samme Sander, det er jo nesten ingen som heter det.

Anonymkode: 2c51d...0bd

hahahaha😂🤣

Nei, men helt ærlig han er Det eneste "problembarnet" på avdelingen. Han terroriserer maaaanger gutter. Uff stakkars de.

• Liker 1
Gjest ByeByeLove
Skrevet

Gi gutten et skikkelig navn. Hva med Kristian Kato, gjerne bare Kris-Kato blant venner?

Skrevet

Min sønn heter Thor.

Når det er sagt så skjemmes tråden av tullenavn og det er så utrolig unødvendig.

Anonymkode: 17004...f69

• Liker 9
Gjest ByeByeLove
Skrevet

Oluf João. Ikke sannsynlig, men heller ikke umulig.

Skrevet

Anders

Anonymkode: 0301a...cbe

Skrevet

Mio

Anonymkode: faf68...200

Skrevet

ole-johnny

Anonymkode: 57612...c9c

Skrevet

Philip

Anonymkode: e4379...003