Gå til innhold

Den store navnetråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leander Nikolai

Leander Olaves

Leander August

Leander Johan

Leander Andreas

Leander Emil

Leander Sebastian

Leander Olai

Leander Sakarias

Leander Constantin

Anonymkode: d5665...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athleisure

Leander er et fantastisk flott navn. Originalt og skiller seg ut. 

Leander Liam Niclas Maxmillian ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
On 5/27/2019 at 9:07 AM, Millimani said:

Skal det slås sammen er det bedre med Thea Emilie. Thea Emily blir tungt og rart. Mens Emily klatrer oppover i statistikken, så klatrer Thea nedover, og Thea er fortsatt det mest populære. Jeg synes for øvrig begge to er fine hver for seg, men ikke som dobbeltnavn

Thea Emilie høres ikke bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, LaptopPute said:

Thea Emilie høres ikke bra ut.

Kanskje ikke, men det er iallfall bedre enn Thea Emily slik den jeg siterer foreslår ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
2 minutter siden, Millimani said:

Kanskje ikke, men det er iallfall bedre enn Thea Emily slik den jeg siterer foreslår ;) 

Synes Thea Emily er veldig fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"

Leander Nikolai

Leander Olaves

Leander August

Leander Johan

Leander Andreas

Leander Emil

Leander Sebastian

Leander Olai

Leander Sakarias

Leander Constantin

Anonymkode: d5665...36b"

Anonymkode: edbe0...2e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, LaptopPute said:

Synes Thea Emily er veldig fint. 

Det vil alltid være hver sin smak :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skrevet 19 timer siden

Gud jeg håper disse svarene er på tull. Husk at gutten skal vokse opp og være mann, han er ikke Prins Lillegull Leander hele livet.

Anonymkode: cb280...6c9"

1

Anonymkode: edbe0...2e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/28/2019 at 1:23 AM, AnonymBruker said:

Om jeg får en gutt vil jeg han skal hete Leander, det er det fineste navnet jeg vet om. Men vil ha Leander som fornavn. Finner ingen navn som passer bak Leander, da de fleste bruker Leander som mellom navn. Noen forslag til navn som går bak Leander?

Anonymkode: 13cf7...c38

En fin test er: hvis du jobbet i en seriøs bedrift og en mann kom inn til jobbintervju og presenterte seg - hva høres bra ut? 

Hvorfor skal du ha to navn? Mellomnavn er som regel pga oppkalling, hvem vil du kalle opp etter?

 

Skal du bruke Leander, som er litt sånn pusete og harry ville jeg brukt et litt mer maskulint og traust navn som ekstra navn. 

Anonymkode: d4443...258

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/28/2019 at 1:23 AM, AnonymBruker said:

Om jeg får en gutt vil jeg han skal hete Leander, det er det fineste navnet jeg vet om. Men vil ha Leander som fornavn. Finner ingen navn som passer bak Leander, da de fleste bruker Leander som mellom navn. Noen forslag til navn som går bak Leander?

Anonymkode: 13cf7...c38

Hvor har du det fra, at de fleste bruker Leander som mellomnavn? 

Ifølge statistikken er det 2190 menn som har Leander som første fornavn. 1916 menn har Leander som eneste fornavn. Det betyr at det er 274 menn som har Leander som mellomnavn

image.thumb.png.e829842f7e21c51212fd04d868f73179.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2019 den 2.35, AnonymBruker skrev:

Navnet Leander oser ung alenemor, som ikke klarer å tenke litt annerledes enn flokken.

Bare en advarsel.

Anonymkode: 6afda...362

Leander er er gammelt navn, ikke et ungt alenemor-navn. 

Anonymkode: d7c11...2b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Leander er er gammelt navn, ikke et ungt alenemor-navn. 

Anonymkode: d7c11...2b0

Men det har aldri vært særlig populært før nå, så jo, det er et motenavn :). Sjekk navnestatistikken på navnet. 

Anonymkode: d4443...258

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det har aldri vært særlig populært før nå, så jo, det er et motenavn :). Sjekk navnestatistikken på navnet. 

Anonymkode: d4443...258

Jeg trenger ikke sjekke statistikken, hvis motenavn er det samme som «ungt alenemor-navn» så har det gått meg hus forbi 😳

Anonymkode: d7c11...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg trenger ikke sjekke statistikken, hvis motenavn er det samme som «ungt alenemor-navn» så har det gått meg hus forbi 😳

Anonymkode: d7c11...2b0

Motenavn er ikke det samme som ung-alenemor-navn, men ung-alenemor- er ofte typiske motenavn :)

Anonymkode: d4443...258

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2019 den 21.02, Millimani skrev:

Hvor har du det fra, at de fleste bruker Leander som mellomnavn? 

Ifølge statistikken er det 2190 menn som har Leander som første fornavn. 1916 menn har Leander som eneste fornavn. Det betyr at det er 274 menn som har Leander som mellomnavn

image.thumb.png.e829842f7e21c51212fd04d868f73179.png

Nei, nå regner du feil. Alle som regnes opp der har jo Leander som enten første fornavn eller eneste fornavn (eller etternavn). De som har det som andre fornavn (som det heter, mellomnavn er når man har to etternavn, f.eks Leander Hansen Olsen, da er Hansen mellomnavnet) er ikke registrert der. Det er 2190 som har Leander som første fornavn, og av disse har 1916 det som eneste fornavn. Det er altså 1916 som heter bare Leander og 274 som heter Leander pluss et annet navn.

Anonymkode: 89e96...2dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger ikke sjekke statistikken, hvis motenavn er det samme som «ungt alenemor-navn» så har det gått meg hus forbi 😳

Anonymkode: d7c11...2b0

Jeg ser også på Leander som litt ung-mor navn, uten at det nødvendigvis er negativt. Har det i samme kategori som Lucas, Liam, Martinius ol. 

Anonymkode: e1e20...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...