Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Rapportert.

Anonymkode: fddaa...c2f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jenny. Og til deg som er så glad i den gigatråden, kan du slutte å spamme med rapporteringer. 

Anonymkode: cd063...72c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rapportert.

Anonymkode: fddaa...c2f

Tei deg kvinne!

Jeg liker best Jenny. Synes Iris er veldig skarpt.

Anonymkode: 1cac4...9a1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jenny

Anonymkode: 47a01...d02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg synes forøvrig det er finere med Jennie

Anonymkode: 47a01...d02

AnonymBruker
Skrevet

Enig med hun over (Jennie)

Anonymkode: 334ae...534

Skrevet

Jenny. Med y. 

• Liker 1
Skrevet

Jenny😊

Skrevet

En liten søt og nydelig jente skal hete enten Emily eller Thea. Hvilken er finest? Hvilken ville du valgt? Hva med Thea Emily? Er det litt tungt? Står fast mellom disse to navnene og kan ikke bestemme oss. Trenger virkelig å få høre hvilken dere ville valgt og hvorfor? Hun er snart 2 mnd uten navn. 

Skrevet

tråden slås sammen navnetråden

Skrevet

Slås sammen navnetråden. 

Ninab82, mod

Skrevet
8 hours ago, S.rose said:

En liten søt og nydelig jente skal hete enten Emily eller Thea. Hvilken er finest? Hvilken ville du valgt? Hva med Thea Emily? Er det litt tungt? Står fast mellom disse to navnene og kan ikke bestemme oss. Trenger virkelig å få høre hvilken dere ville valgt og hvorfor? Hun er snart 2 mnd uten navn. 

Skal det slås sammen er det bedre med Thea Emilie. Thea Emily blir tungt og rart. Mens Emily klatrer oppover i statistikken, så klatrer Thea nedover, og Thea er fortsatt det mest populære. Jeg synes for øvrig begge to er fine hver for seg, men ikke som dobbeltnavn

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, S.rose skrev:

Halvparten av jentene her heter Thea, det er så kjedelig atte fy. Liker ikke Emily heller, men det er bedre.

Anonymkode: 1e316...e3c

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg får en gutt vil jeg han skal hete Leander, det er det fineste navnet jeg vet om. Men vil ha Leander som fornavn. Finner ingen navn som passer bak Leander, da de fleste bruker Leander som mellom navn. Noen forslag til navn som går bak Leander?

Anonymkode: 13cf7...c38

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Navnet Leander oser ung alenemor, som ikke klarer å tenke litt annerledes enn flokken.

Bare en advarsel.

Anonymkode: 6afda...362

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Navnet Leander oser ung alenemor, som ikke klarer å tenke litt annerledes enn flokken.

Bare en advarsel.

Anonymkode: 6afda...362

Enig! 

Men du kan vel prøve feks:

Leander Maximillian

Anonymkode: d7793...a10

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Leander Thomazo Matteoh Olsen er et vakkert navn.

Anonymkode: 2b70a...8e5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Leander Elias

Leander Kristoffer 

Leander René

Leander Mathias

Leander Alexander

Leander Ritchie

Leander Frederik.

Anonymkode: 4d4ac...037