Gå til innhold

Den store navnetråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Alida, Ada eller Alice? Hvorfor? :) 

Anonymkode: d7c11...2b0

Ada. Fordi Ada Lovelace var badass 😊

Anonymkode: 04f72...cb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alida, Ada eller Alice? Hvorfor? :) 

Anonymkode: d7c11...2b0

Ada! Kort og fint. Litt tøft også synes jeg. 

Anonymkode: f9bdb...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Alida, Ada eller Alice? Hvorfor? :) 

Anonymkode: d7c11...2b0

Alida. Det fineste :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Alida, Ada eller Alice? Hvorfor? :) 

Anonymkode: d7c11...2b0

Alice, fordi det klinger fint :)

Anonymkode: 6a185...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/19/2019 at 3:38 PM, AnonymBruker said:

Alida, Ada eller Alice? Hvorfor? :) 

Anonymkode: d7c11...2b0

Ada er det tøffeste.  Alice er det søteste

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva heter broren eller søsteren til Dominic?

Anonymkode: 2fa9b...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om Kai, Linus, Miles, Diego? VI står skikkelig fast på navn til gutten i magen. Finner ikke ett navn som føles helt riktig. Kom gjerne med navne forslag. Vi bor ikke i Norge, så internasjonale navn passer best :) 

Anonymkode: 33961...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om Kai, Linus, Miles, Diego? VI står skikkelig fast på navn til gutten i magen. Finner ikke ett navn som føles helt riktig. Kom gjerne med navne forslag. Vi bor ikke i Norge, så internasjonale navn passer best :) 

Anonymkode: 33961...f79

Miles og Diego var veldig kule navn, spesielt Diego. 

Andre navn kan være James, Alec, Sander, Robin, Tony, Damien, Filip, Pierre, Stanley.

Anonymkode: 1e316...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Miles og Diego var veldig kule navn, spesielt Diego. 

Andre navn kan være James, Alec, Sander, Robin, Tony, Damien, Filip, Pierre, Stanley.

Anonymkode: 1e316...e3c

Takk for svar og gode forslag! 

Jeg liker Miles veldig godt og det er også favoritten til mannen, men samtidig føler jeg at der litt knotete å si på norsk. Jeg vil snakke norsk med barnet, og vi har også familie i Norge. Eller er det bare jeg som prøver å "finne feil" med hvert navn? :P 

Anonymkode: 33961...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om Kai, Linus, Miles, Diego? VI står skikkelig fast på navn til gutten i magen. Finner ikke ett navn som føles helt riktig. Kom gjerne med navne forslag. Vi bor ikke i Norge, så internasjonale navn passer best :) 

Anonymkode: 33961...f79

 

Hva med Vince? :) Fungerer på alle språk synes jeg. 

Anonymkode: 712d1...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om Kai, Linus, Miles, Diego? VI står skikkelig fast på navn til gutten i magen. Finner ikke ett navn som føles helt riktig. Kom gjerne med navne forslag. Vi bor ikke i Norge, så internasjonale navn passer best :) 

Anonymkode: 33961...f79

Diego og Kai klinger fint både på norsk og engelsk (vet ikke hvor dere bor, men tenker at engelsk er det mest internasjonle språket uansett).

 

Victor, Sam, Tom, Noah, Samuel, Albert, Alfred, Thomas, Daniel, Dan... er også navn som klinger noenlunde likt på norsk og engelsk. 

Anonymkode: 9c4db...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om Kai, Linus, Miles, Diego? VI står skikkelig fast på navn til gutten i magen. Finner ikke ett navn som føles helt riktig. Kom gjerne med navne forslag. Vi bor ikke i Norge, så internasjonale navn passer best :) 

Anonymkode: 33961...f79

Diego synes jeg høres ut som en skikkelig slesk latinamerikansk kvinnebedårer 😂 Miles fungerer dårlig på norsk. Linus er veldig "søtt" og den typen navn er veldig i vinden nå. Ville valgt Kai av disse, internasjonalt og enkelt å uttale på de aller fleste språk ( til og med kinesisk ;) ).

Anonymkode: 89e96...2dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om Kai, Linus, Miles, Diego? VI står skikkelig fast på navn til gutten i magen. Finner ikke ett navn som føles helt riktig. Kom gjerne med navne forslag. Vi bor ikke i Norge, så internasjonale navn passer best :) 

Anonymkode: 33961...f79

Kai er kult! Hva med Milo hvis ikke Miles føles rett? Eller kanskje Aiden, vet om to små gutter i Norge som heter det :) 

Anonymkode: 62ad3...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ida eller Frida?

Anonymkode: 7a05f...fd7

Frida er nydelig. 

Anonymkode: f9bdb...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2019 den 10.29, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om Kai, Linus, Miles, Diego? VI står skikkelig fast på navn til gutten i magen. Finner ikke ett navn som føles helt riktig. Kom gjerne med navne forslag. Vi bor ikke i Norge, så internasjonale navn passer best :) 

Anonymkode: 33961...f79

Husk at Miles rimer på piles, ikke gøy i følge en kompis som heter Miles og bor et engelsktalende land. 

Anonymkode: 7fe27...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...