Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 hours ago, Sizz- said:

Hva med Evy? 

Liker bedre Eli

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da venter vi en gutt til og tror denne gutten blir navnløs 😅 alle guttenavn vi liker er "opptatt" av nære venner eller familie og synes ærlig talt det er lite fine guttenavn 🙈  

Noen tips? Vi liker Jakob, Oskar, Samuel og Aksel.

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, lillemeg90 said:

Da venter vi en gutt til og tror denne gutten blir navnløs 😅 alle guttenavn vi liker er "opptatt" av nære venner eller familie og synes ærlig talt det er lite fine guttenavn 🙈  

Av de forslagene ville jeg valgt Oskar :) 

Skrevet
40 minutter siden, lillemeg90 said:

Sebastian, Edvard, Sverre, Iver, Sivert, Torjus, Torben, Mikael, Gabriel... eller hva med Rafael?

Skrevet
22 hours ago, Sizz- said:

Hva med Evy? 

Evy er fint !

• Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet
1 time siden, lillemeg90 skrev:

Enig med deg der :P 

Sondre, Sverre, Lucas, Even, Viljar, Simon, Edvard, Andreas, Øyvind, Sebastian, Tormund, Odin, Nikolai, Ørjan, Mads, Lavrans, Ulrik, Tobias, Andreas eller Wilhelm?

Skrevet
3 timer siden, Millimani skrev:

Av de forslagene ville jeg valgt Oskar :) 

Det var et av navnene som ikke kan brukes, men liker det navnet..så om noen lommer på noe lignende 😅

2 timer siden, Belle âme skrev:

Enig med deg der :P 

Sondre, Sverre, Lucas, Even, Viljar, Simon, Edvard, Andreas, Øyvind, Sebastian, Tormund, Odin, Nikolai, Ørjan, Mads, Lavrans, Ulrik, Tobias, Andreas eller Wilhelm?

Dette kommer til å bli vanskelig 😅 ingen av de navnene som jeg liker godt. Av dem liker jeg Edvard og Lavrans best men er likevel noe med ordlyden🙈

3 timer siden, Muskath skrev:

Sebastian, Edvard, Sverre, Iver, Sivert, Torjus, Torben, Mikael, Gabriel... eller hva med Rafael?

Sivert er jo litt fint da😊 takk for tips!

Skrevet
4 timer siden, lillemeg90 skrev:

Sjekk navnetoppen, navnene du liker er i den kategorien :)

Anonymkode: 52b46...bc2

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, lillemeg90 said:

Det var et av navnene som ikke kan brukes, men liker det navnet..så om noen lommer på noe lignende 😅

Dette kommer til å bli vanskelig 😅 ingen av de navnene som jeg liker godt. Av dem liker jeg Edvard og Lavrans best men er likevel noe med ordlyden🙈

Sivert er jo litt fint da😊 takk for tips!

Hvis du liker Oscar, hva med Henrik, Gustav, Konrad, Lukas, Alfred, Melvin eller Anton?

Anonymkode: d4443...258

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, lillemeg90 skrev:

Selmer, Ludvig, Emanuel, Herman, Olai, Noah, Jonas, Tidemann, Bendik, Isak, Karsten, Victor :) 

Anonymkode: 62ad3...b8c

Skrevet
På 6.12.2018 den 11.28, lillemeg90 skrev:

Er det lov å spørre hva storebror heter? 

Jeg foreslår foreløpig Albert, Gustav, Sverre, Abel, Sigvart, Gullik og Ludvig 😊

Skrevet
On 12/6/2018 at 11:28 AM, lillemeg90 said:

Dere liker Jakob, Oskar, Samuel og Aksel, - men ifølge et tidligere svar til meg så kan dere ikke bruke dem. Er det fordi de er opptatte av nære venner og familie? 

Hjalmar
Ludvig
Jonathan
Adrian
Gabriel
Ulrik
Halvor
Jørgen
Sigurd
Trym
Samuel
Oliver
Tristan

Skrevet
På 6.12.2018 den 16.04, AnonymBruker skrev:

Hvis du liker Oscar, hva med Henrik, Gustav, Konrad, Lukas, Alfred, Melvin eller Anton?

Anonymkode: d4443...258

Henrik er fint :) liker Gustav også men synes det blir litt "tungt". Takk for tips:)

På 6.12.2018 den 16.43, AnonymBruker skrev:

Selmer, Ludvig, Emanuel, Herman, Olai, Noah, Jonas, Tidemann, Bendik, Isak, Karsten, Victor :) 

Liker godt Herman men det er også opptatt av en i nærmeste krets. :) takk!

6 timer siden, Gillie skrev:

Er det lov å spørre hva storebror heter? 

Jeg foreslår foreløpig Albert, Gustav, Sverre, Abel, Sigvart, Gullik og Ludvig 😊

Han heter ett av de navnene som står der som er opptatt :) Albert er fint men det heter katten vår 😂 Gustav er fint, men synes det blir litt "tungt". Takk for tips! 😊

4 timer siden, Millimani skrev:

Dere liker Jakob, Oskar, Samuel og Aksel, - men ifølge et tidligere svar til meg så kan dere ikke bruke dem. Er det fordi de er opptatte av nære venner og familie? 

Hjalmar
Ludvig
Jonathan
Adrian
Gabriel
Ulrik
Halvor
Jørgen
Sigurd
Trym
Samuel
Oliver
Tristan

Ja :) et av navnene har sønnen vår. Resten er i nærmeste familie og vennekrets.

Gabriel var faktisk ikke så dumt 🤔  takk for tips!

Anonymkode: c9218...f27

Skrevet

Ikke meningen at den der skulle bli anonym... ☝

Skrevet
På 6.12.2018 den 11.28, lillemeg90 skrev:

Hvis storebror herer Samuel, passer det utrolig godt med Silas 😄 

• Liker 2
Skrevet

Forslag på ett Kort jentenavn som ikke er altfor poppis eller sukkersøtt?

Anonymkode: 7a05f...fd7

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eira, Ada, Ylva, Live

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Alida, Ylva, Eiril, 

Skrevet

Moa

Fie

Evy

Petra

Fride

Vera

Elsa

Anonymkode: 15008...b0d

Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eva ❤︎

Åse ❤︎

Endret av Ella1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...