AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #3901 Skrevet 26. oktober 2016 2 minutter siden, fannyfab skrev: Er ikke så fan av mellomnavn da men.. Hehe, hva betyr det på engelsk? Det er slang for det kvinnelige kjønnsorgan.. Anonymkode: 98c3d...b31 3
fannyfab Skrevet 26. oktober 2016 #3902 Skrevet 26. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vagina Anonymkode: 39c7c...17c upsi 1
Strawberry Fields Skrevet 26. oktober 2016 #3903 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg elsker navn, så finner stadig flere jeg hiver på lista. Men typen er litt mer kritisk enn meg. Til nå liker han bare Finn til gutt, og Freia, Astrid eller Lydia til jente. Jeg liker i tillegg: Oskar Luca Sonja Louisa Nova Penny Tips til flere guttenavn mottas gjerne!
Olava Skrevet 26. oktober 2016 #3904 Skrevet 26. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke Caspian bare funnet på av forfatteren av Narnia? Anonymkode: 04056...82f Tror du vil bli overrasket over hvor mange ganske vanlige navn som opprinnelig ble oppfunnet av en forfatter en gang i tiden. Jeg syns ikke det gjør noe at folk velger navn fra bøker til barna sine, da har jo navnet i det minste en referanse. Og etter min mening er det bedre enn å finne på et totalt nytt navn på måfå ut fra lyder man liker eller noe sånt. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan søsteren til Oline hete Albertine? Anonymkode: cdacd...3e1 Jeg er litt rar med dette, for jeg er ikke så fan av guttenavnet Albert, men Albertine syns jeg er yndig og vakkert. En super match til Oline 2 timer siden, fannyfab skrev: Den dagen jeg får barn(hvis det er jente) tenker jeg på navnene Nellie/Nelly og Fanny/Fannie Elsker Nellie! Det er så myk lyd ved det navnet. 34 minutter siden, Strawberry Fields skrev: Jeg elsker navn, så finner stadig flere jeg hiver på lista. Men typen er litt mer kritisk enn meg. Til nå liker han bare Finn til gutt, og Freia, Astrid eller Lydia til jente. Jeg liker i tillegg: Oskar Luca Sonja Louisa Nova Penny Tips til flere guttenavn mottas gjerne! Jeg syns at typen din har god smak på jentenavn, jeg elsker navnet Lydia liker han kanskje litt mer staute guttenavn enn du gjør? Er det jeg får inntrykk av når hans forslag er Finn og ditt ene er Luca.. Syns det er store motsetninger. Mine forslag er: Allan, Magnus, Lyder, Sivert, Eilev, Thor/Tor, Iver, Vilmer, Eirik, Patrik, Maximilian Kanskje siste virker å ta det litt langt, men det er jo utmerket til å kalle gutten Max, som jeg selv ihvertfall syns er kult navn
Strawberry Fields Skrevet 26. oktober 2016 #3905 Skrevet 26. oktober 2016 1 minutt siden, Verena skrev: Jeg syns at typen din har god smak på jentenavn, jeg elsker navnet Lydia liker han kanskje litt mer staute guttenavn enn du gjør? Er det jeg får inntrykk av når hans forslag er Finn og ditt ene er Luca.. Syns det er store motsetninger. Mine forslag er: Allan, Magnus, Lyder, Sivert, Eilev, Thor/Tor, Iver, Vilmer, Eirik, Patrik, Maximilian Kanskje siste virker å ta det litt langt, men det er jo utmerket til å kalle gutten Max, som jeg selv ihvertfall syns er kult navn Haha, nei, navnene jeg nevnte som han liker er altså de vi er enige om! Så Finn er i ledelsen for begge foreløpig. Men jeg har nok en ganske blandet smak Han liker Magnus også, det hadde jeg glemt! Patrik synes jeg også er veldig fint. Takk for forslag! 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #3906 Skrevet 26. oktober 2016 Hva med Viktorus Amadeus Linus? Klinger vakkert eller hva? Prinsen må jo få et ekte vestkantnavn, det er viktig i våre kretser. Finner ingen Kenneth, Kent, Ronny eller Johnny på våre trakter, nei! Anonymkode: 53169...3fc 1
Salka Skrevet 26. oktober 2016 #3907 Skrevet 26. oktober 2016 1 time siden, Strawberry Fields skrev: Jeg elsker navn, så finner stadig flere jeg hiver på lista. Men typen er litt mer kritisk enn meg. Til nå liker han bare Finn til gutt, og Freia, Astrid eller Lydia til jente. Jeg liker i tillegg: Oskar Luca Sonja Louisa Nova Penny Tips til flere guttenavn mottas gjerne! Broren til Freia må jo hete Nidar! Eller Anthon. Heter du Berg til etternavn blir det virkelig gjennomført. 2
Gjest Chroma Skrevet 27. oktober 2016 #3908 Skrevet 27. oktober 2016 På 26.10.2016 den 20.53, AnonymBruker skrev: Kan søsteren til Oline hete Albertine? Anonymkode: cdacd...3e1 Passer fint sammen, ja.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #3909 Skrevet 27. oktober 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med Viktorus Amadeus Linus? Klinger vakkert eller hva? Prinsen må jo få et ekte vestkantnavn, det er viktig i våre kretser. Finner ingen Kenneth, Kent, Ronny eller Johnny på våre trakter, nei! Anonymkode: 53169...3fc Svar da for svarte Anonymkode: 53169...3fc
-Fiona- Skrevet 27. oktober 2016 #3910 Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Mellomnavn til Mille? Og, vi er ikke gift, bruker man da begge etternavnene? Eller går man for kun fars etternavn? Endret 27. oktober 2016 av -Fiona-
Småkjekset Skrevet 28. oktober 2016 #3911 Skrevet 28. oktober 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Svar da for svarte Anonymkode: 53169...3fc Har virkelig lyst å svare noen som er så hyggelige som deg.
netpuppy Skrevet 28. oktober 2016 #3912 Skrevet 28. oktober 2016 10 timer siden, -Fiona- skrev: Mellomnavn til Mille? Og, vi er ikke gift, bruker man da begge etternavnene? Eller går man for kun fars etternavn? Jeg har to etternavn - ett veldig vanlig som etternavn og ett sjeldnere, mer spesielt som mellomnavn. Samboeren min har bare ett, sjeldent etternavn. Sønnen vår kommer til å få mitt mellomnavn som mellomnavn og faren sitt etternavn. Likeledes kommer nok jeg til å kutte ut mitt etternavn med samboerens etternavn, men beholde mellomnavnet om vi noen gang gifter oss. Hva vi hadde gjort om vi hadde hatt bare vanlige navn vet jeg ikke, men sånn det er nå har vi begge ett etternavn som er så spesielle for oss at vi gjerne vil gi det videre - så da blir det sånn
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #3913 Skrevet 28. oktober 2016 Moren min heter Linn Isabella, jeg heter Elene Isabell. Kallenavnet mitt på skolen var Eisabell, får en datter i desember og skal kalle henne opp etter kallenavnet mitt. Anonymkode: 4e662...6b4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #3914 Skrevet 28. oktober 2016 4 timer siden, Småkjekset skrev: Har virkelig lyst å svare noen som er så hyggelige som deg. Slutt og vær nebbete. Jeg er bare hormonell og svær og trenger tilbakemelding på navnet! Frekt og ubehøvlet å ikke svare. Anonymkode: 53169...3fc
Småkjekset Skrevet 28. oktober 2016 #3915 Skrevet 28. oktober 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Slutt og vær nebbete. Jeg er bare hormonell og svær og trenger tilbakemelding på navnet! Frekt og ubehøvlet å ikke svare. Anonymkode: 53169...3fc For min egen del blir tre navn i meste laget. men jeg liker veldig godt Linus.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #3916 Skrevet 28. oktober 2016 Hva synes dere om Jørgine eller Jensine? Anonymkode: 04056...82f
Millimani Skrevet 28. oktober 2016 #3917 Skrevet 28. oktober 2016 21 timer siden, -Fiona- skrev: Mellomnavn til Mille? Og, vi er ikke gift, bruker man da begge etternavnene? Eller går man for kun fars etternavn? Mille Sofie Hva dere gjør med etternavnene er helt opp til dere. Noen går for begge, noen går for kun mors etternavn, mens andre igjen går for kun fars etternavn. Ta det som passer best for dere 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om Jørgine eller Jensine? Anonymkode: 04056...82f Liker Jørgine evt Jørgina
Bokdamen Skrevet 29. oktober 2016 #3918 Skrevet 29. oktober 2016 På 27.10.2016 den 0.10, AnonymBruker skrev: Hva med Viktorus Amadeus Linus? Klinger vakkert eller hva? Prinsen må jo få et ekte vestkantnavn, det er viktig i våre kretser. Finner ingen Kenneth, Kent, Ronny eller Johnny på våre trakter, nei! Anonymkode: 53169...3fc På 27.10.2016 den 23.38, AnonymBruker skrev: Svar da for svarte Anonymkode: 53169...3fc På 28.10.2016 den 11.35, AnonymBruker skrev: Slutt og vær nebbete. Jeg er bare hormonell og svær og trenger tilbakemelding på navnet! Frekt og ubehøvlet å ikke svare. Anonymkode: 53169...3fc Er dette seriøst? Synes kombinasjonen var alt for "mye" og ikke spesielt vakkert. Men siden han tydeligvis er royal trenger han kanskje mange navn Liker også best Linus og for seg selv.
Olava Skrevet 29. oktober 2016 #3919 Skrevet 29. oktober 2016 På 27.10.2016 den 23.52, -Fiona- skrev: Mellomnavn til Mille? Og, vi er ikke gift, bruker man da begge etternavnene? Eller går man for kun fars etternavn? Mille Celin, så syns jeg at Mille Sofie som Millimani foreslo var veldig fint Det er helt opp til deg og barnefar. Går også an å bruke bare mors etternavn gjør det som passer best for dere. 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om Jørgine eller Jensine? Anonymkode: 04056...82f Ikke i min smak i det hele tatt. Litt i samme kategori som Fredrikke, bare å ta et guttenavn og sette på "ikke" eller "ine" så har du et jentenavn. Jeg er ikke noe fan av det. Men av alternativene så må jeg si at Jensine er penest for meg.
-Fiona- Skrevet 29. oktober 2016 #3920 Skrevet 29. oktober 2016 46 minutter siden, Verena skrev: Mille Celin, så syns jeg at Mille Sofie som Millimani foreslo var veldig fint Det er helt opp til deg og barnefar. Går også an å bruke bare mors etternavn gjør det som passer best for dere. Takk! Mille Celin likte jeg faktisk godt! Sofie utgår uansett av ulike årsaker 😊 Må smake litt mer på Mille Celin! Tenker litt på Mille Amalie også 😊 1
Fremhevede innlegg